институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Конкурентоспроможність підприємтва

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 51 | Год: 2010 | Размер: 97 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Конкурентоспроможність підприємтва

Вступ
Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства.
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності.
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції.
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми.
1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю.
Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст".
2.1. Характеристика об’єкту дослідження.
2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства.
2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції.
2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції.
Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки.
3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства.
3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем.
3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства.
Додаток
Висновок
Література
Cмотрите также:
Конкурентоспроможність підприємтва

Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства. 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності. 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції. 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми. 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю. Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст". 2.1. Характеристика об’єкту дослідження. 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства. 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції. 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції. Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки. 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства. 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем. 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства. Додаток Висновок Література

НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ 4 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 4 1.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства 10 1.3. Основна концепція управління конкурентоспроможністю 17 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 21 2.1.Поняття конкурентоспроможності товару 21 2.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 24 2. 3. Конкурентоспроможність українських товарів 26 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 37 Висновки 50 Література 53

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КРАЇНИ, ЇЇ ЗМІСТ, ФАКТОРИ

ЗМІСТ ВСТУП....................................................................................................................3 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КРАЇНИ, ЇЇ ЗМІСТ, ФАКТОРИ............5 2. ТЕХНОЛОГІЧНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ...............................................................................................................11 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ......................17 ВИСНОВКИ...........................................................................................................22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................24

Поняття та види конкурентоспроможності

План: 1. Поняття та види конкурентоспроможності Конкурентоспроможність країни Конкурентоспроможність галузі Конкурентноспроможність фірми, компанії Конкурентоспроможність товару 2. Види конкуренції Досконала конкуренція. Недосконала конкуренція. Форми недосконалої конкуренції

Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності продукції 5 1.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 7 2. ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИДНІПРОВСЬКОЇ ТЕС 9 2. 1 Характеристика Придніпровської ТЕС 9 2.2.Техніко-економічні показники 12 2.3. Конкурентоспроможність Придніпровської ТЕС на фоні сучасного стану галузі 14 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 30 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 41

Критерії та оцінка кредитоспроможності країн на світовому ринку

Вступ Розділ 1. Вихідні аспекти конкуренції і співробітництва країн на світовому ринку Розділ 2. Вплив прямих іноземних інвестицій на конкурентоспроможність країн Розділ 3. Вплив ТНК на конкурентоспроможність країн Розділ 4. Вплив інноваційної політики на міжнародну конкурентоспроможність держав Висновки Список використаної літератури Додатки

Конкурентоспроможність товарів на ринку

ПИТАННЯ: 1. Конкурентоспроможність товарів на ринку 2. Проектування організаційної структури фірми 3. Принципи формування і попередньої підготовки інвестиційних проектів

Конкурентоспроможність товарів на ринку

З М І С Т Вступ 3 1. Оцінка конкурентоспроможності. 3 2. Методи аналізу. 4 3. Конкурентоспроможність товарів на ринку. 6 4. Антимонопольне законодавство України 10 Висновок 12 Список літератури 13

Конкурентоспроможність товарів на ринку

З М І С Т Вступ 3 1. Оцінка конкурентоспроможності. 3 2. Методи аналізу. 4 3. Конкурентоспроможність товарів на ринку. 6 4. Антимонопольне законодавство України 10 Висновок 12 Список літератури 13