институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка програми маркетингової комунікації

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 56 | Год: 2006 | Размер: 279 кб. | Стоимость: 110 грн. | Смотреть | Купить

Розробка програми маркетингової комунікації

ЗМІСТ

Вступ 3
1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5
1.1. Опис ринку 5
1.2. Обсяги ринку 8
1.3. Учасники ринку 9
1.4. Аналіз конкурентів 11
1.5. Постачальники та дистриб’ютори 12
1.6. Асортимент продукції 16
1.7. Збутова політика 18
1.8. Цінова політика 22
1.9. Рекламна політика 23
2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 27
3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 30
4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 37
5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 41
6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 44
Висновок 50
Література 52
Додатки 53

В даній роботі буде розроблено комунікаційну програму розвитку всесвітньо відомої швейцарської корпорації „Nestle”.
Cмотрите также:
Розробка комунікаційної програми підприємства

. Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингової комунікаційної програми. 6 1.1. Маркетингова комунікаційна політика, її місце в комплексі маркетингу 6 1.2. Елементи комплексу маркетингових комунікацій та їх основні функції. 8 1.3. Методичні підходи до розробки програми маркетингової комунікації підприємства. 32 Розділ 2. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності ВАТ„...". 45 2.1. Аналіз комплексу маркетингу підприємства. 45 2.2. Дослідження стану комунікаційної діяльності на підприємстві. 50 2.3. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства. 53 Розділ 3. Удосконалення розробки комунікаційної програми підприємства. 70 3.1. Поліпшення інформаційного забезпечення комунікаційної діяльності підприємства. 70 3.2. Формування комунікаційної програми підприємства. 79 3.3. Удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. 87 Висновки і пропозиції 92 Список використаних джерел 94 Додатки 99 Додаток 1. Напрями діяльності маркетингових комунікацій 99 Додаток 2. Алгоритм планування маркетингової комунікативної кампанії для підприємств, що працюють на споживчому ринку 100

Розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Корпоративний характер організації 4 2. Збір інформації про діяльність організації 5 3. Висновки стратегічних напрямків (PR-діяльності) 8 4. Основні етапи PR-програми 11 5. Визначення ефективності 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21 Метою роботи є розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства. Завданнями роботи є: - провести дослідження в сфері комунікацій, що проводить роздрібне торгівельне підприємство ЗАТ; -дослідити комунікаційні заходи підприємства; - здійснити оцінку результатів реалізації PR-програми. - запропонувати напрями удосконалення комунікативної політики підприємства ЗАТ. Проведення дослідження дозволить на прикладі конкретної фірми розглянути процес здійснення рекламно-маркетингової комунікації та розробити конкретні пропозиції щодо комунікаційної діяльності роздрібного торгового підприємства ЗАТ.

Маркетингова програма підприємства: структура, зміст, форма

Вступ 3 1 Теоретичний аспект маркетингової програми підприємства 5 1.1 Поняття маркетингової програми підприємства та її складові 5 1.2 Види та класифікація програм маркетингу 10 2 Практичний аспект складання програми маркетингу 12 2.1 Зміст програми маркетингу ТОВ «Назва» 12 2.2 Реалізація програми маркетингу на ТОВ «Назва» 19 3 Пропозиції щодо удосконалення маркетингової програми підприємства 25 Висновки 42 Список літератури 45

Маркетингове дослідження телевізорів Березка

1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3 2. Дослідження товару 5 3. Визначення місткості ринку 12 4. Сегментація ринку 15 5. Позиціювання товару на ринку 24 6. Розробка маркетингової стратегії 26 7. Дослідження кон’юнктури ринку 28 8. Вибір стратегії ціноутворення 30 9. Формування каналів збуту і системи руху товарів 32 10. Розробка рекламної програми 34 11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36 Список літератури 37

Вдосконалення маркетингової діяльності на ТОВ "Назва"

Вступ 3 1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5 1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 5 1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 15 2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 19 2.1 Раціоналізація товарної пропозиції ТОВ «Назва» 19 2.2 Вдосконалення цінової політики ТОВ «Назва» 23 2.3 Вдосконалення збутової політики ТОВ «Назва» 25 2.4 Розробка програми інтегрованих маркетингових комунікацій 26 Висновки 30 Список використаної літератури 33

ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 4 Розділ 1. Сутність управління маркетингом на підприємстві 7 1.1 Маркетингова діяльність в системі управління малим підприємством 7 1.2 Сутність та складові маркетингового комплексу малого підприємства 14 1.3 Досвід маркетингової діяльності в оптовій та роздрібній торгівлі України 25 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Тайрекс” 33 2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ „Тайрекс” 33 2.2 Дослідження ринку 43 2.3 Аналіз діяльності підсистеми маркетингу 52 Розділ 3. Розробка комплексу маркетингу для ТОВ „” 59 3.1 Розробка маркетингової програми підприємства 59 3.2 Обгрунтування напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства 66 Висновки 75 Література 78 ДОДАТОК А. Фінансова звітність ТОВ «» 83 ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85 ДОДАТОК В. Бізнес-план 88 ДОДАТОК Г. Чиста поточна вартість проекту. 111

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Механізм маркетингового контролю туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 6 1.2. Контроль маркетингової діяльності на підприємстві 15 1.3. Ревізія маркетингу на підприємстві 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "Назва" 24 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Назва" 24 2.2. Аналіз конкурентного середовища та ринкового потенціалу підприємства 28 2.3. SWOT – аналіз підприємства 34 2.4. Аналіз ефективності діяльності служби маркетингу на підприємстві 36 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СХЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "Назва" 40 3.1. Розробка загальної схеми маркетингової діяльності на підприємстві 40 3.2. Формування маркетингової організаційної структури підприємства 42 3.3. Ревізія маркетингу 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66

Рекламування товару як складова маркетингової політики комунікації (2-3 розділ дипломної роботи, вступ)

ВСТУП 3 2 Аналіз роботи фірми на ринку 6 2.1 Аналіз маркетингової діяльності 6 2.2 Аналіз рекламної діяльності 24 2.3 Аналіз господарської діяльності підприємства 30 3 Рекомендації по удосконаленню організації рекламної концепції фірми 37 3.1 Аналіз проведення рекламної компанії 37 3.2 Аналіз ефективності реклами 48 3.3 Створення програми лояльності 60 ВИСНОВКИ 70 ЛІТЕРАТУРА 75 ДОДАТКИ 76