институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Базова стратегія підприємства та методологія оцінки її ефективності

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Консультационный проект | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Базова стратегія підприємства та методологія оцінки її ефективності

Анотація: 1
ВСТУП 1
Характеристика підприємства ДП „Криворізька теплоцентраль” як суб’єкта підприємницької діяльності 3
Аналіз ефективності фінансово-економічної діяльності підприємства 4
Оцінка існуючої базової стратегії підприємства 11
Розробка альтернативних стратегій розвитку підприємства, вибір та обґрунтування оптимальної стратегії 17
В той же час перевагами диференціації є: 19
Визначення економічної ефективності запропонованої 22
стратегії 22
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
Cмотрите также:
Базова стратегія підприємства та методологія оцінки її ефективності

Анотація: 1 ВСТУП 1 Характеристика підприємства ДП „Криворізька теплоцентраль” як суб’єкта підприємницької діяльності 3 Аналіз ефективності фінансово-економічної діяльності підприємства 4 Оцінка існуючої базової стратегії підприємства 11 Розробка альтернативних стратегій розвитку підприємства, вибір та обґрунтування оптимальної стратегії 17 В той же час перевагами диференціації є: 19 Визначення економічної ефективності запропонованої 22 стратегії 22 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Методологія оцінки ефективності управління турпідприємствами (на прикладі турфірми, бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛІГЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ 6 1.1. Зміст, функції, цілі та завдання управління туристичними підприємствами 6 1.2. Види та методи оцінки ефективності управління 13 1.3. Методологія ефективності управління 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ТОВ «Назва» 18 2.1. Загальна характеристика підприємства та його місця на ринку туристичних послуг 18 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства та організації управлінської діяльності 28 2.3. Аналіз рівня туристичних послуг та результативності управління підприємством 39 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 47 3.1. Підходи до розробки стратегії розвитку підприємств туристичного бізнесу 47 3.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності управління ТОВ «Назва» 58 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів та їх впливу на результативність функціонування підприємства 65 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 79 ДОДАТКИ 83-89

Ефективність діяльності корпорації

1. Теоретичні засади оцінки ефективності діяльності корпорації 4 1.1 Ефективність діяльності корпорації як чинник розвитку економіки країни 4 1.2 Види та основні процедури аналізу результатів фінансово-господарської діяльності 5 2. Методологічні підходи та система показників для оцінки ефективності діяльності корпорації 10 2.1 Методологія аналізу показників фінансової звітності підприємства 10 2.2 Система показників для оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності корпорації 12 3. Оцінка ефективності діяльності корпорації (на прикладі ВАТ Одесагаз) 17 3.1 Загальна характеристика підприємства 17 3.2 Оцінка ефективності діяльності підприємства 18 Висновки та пропозиції 23 Література 25

Ефективність діяльності корпорації

1. Теоретичні засади оцінки ефективності діяльності корпорації 4 1.1 Ефективність діяльності корпорації як чинник розвитку економіки країни 4 1.2 Види та основні процедури аналізу результатів фінансово-господарської діяльності 5 2. Методологічні підходи та система показників для оцінки ефективності діяльності корпорації 10 2.1 Методологія аналізу показників фінансової звітності підприємства 10 2.2 Система показників для оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності корпорації 12 3. Оцінка ефективності діяльності корпорації (на прикладі ВАТ Одесагаз) 17 3.1 Загальна характеристика підприємства 17 3.2 Оцінка ефективності діяльності підприємства 18 Висновки та пропозиції 23 Література 25

Управління конкурентоспроможністю підприємств

Варіант 40 3 1.Методи оцінки конкурентних переваг підприємства 3 2.Віолентна стратегія, як стратегія диверсифікації ринку 8 Практичне завдання 10 Вихідні дані 10 1 етап – розрахунок інтегрального показника ефективності діяльності підприємства 11 2 етап: розрахунок інтегрального показника фінансового стану підприємства 13 3 етап – розрахунок інтегрального показника ефективності організації збуту і просування товарів 15 Список літератури 17

Загальні принципи оцінки діяльністі організацій

Вступ 3 1. Теоретико - методичні основи аналітичної оцінки ефективності господарської діяльності підприємства 4 2. Доходи і витрати підприємства як основа формування показників економічної ефективності 8 3. Показники оцінки ефективності господарської діяльності підприємств 10 Висновок 17 Література 18

Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства та обґрунтування напрямків її підвищення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Теоретико - методичні основи аналітичної оцінки ефективності господарської діяльності підприємства 6 1.2. Доходи і витрати підприємства як основа формування показників економічної ефективності 15 1.3. Показники оцінки ефективності господарської діяльності підприємств 20 РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «___» 34 2.1. Загальна характеристика ТОВ «___» 34 2.2. Аналіз доходів та витрат підприємства ТОВ «___» 38 2.3. Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства ТОВ «___» 43 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСОПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 61 ТОВ «___» 61 3.1. Виявлення резервів підвищення рентабельності ТОВ «___» 61 3.2. Обгрунтування напрямів підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ «___» 66 3.3. Організаційні фактори підвищення ефективного функціонування ТОВ «___» 80 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94 ДОДАТКИ 98-103

Сучасний досвід і методичні підходи до оцінки соціальної ефективності діяльності підприємства (на прикладі)

Вступ 3 1. Теоретичні основи оцінки соціальної ефективності діяльності підприємства 5 1.1 Поняття та основні чинники ефективності діяльності підприємства 5 1.2. Основні методи оцінки ефективності господарської діяльності підприємства 10 2. Аналіз соціальної ефективності господарської діяльності ВАТ «Назва» 14 2.1 Аналіз показників ефективності фінансової діяльності підприємства 14 2.2 Аналіз показників соціально-економічної ефективності діяльності підприємства 18 2.4 Аналіз показників фінансової стійкості підприємства 24 3. Шляхи підвищення соціальної ефективності фінансово-господарської діяльності ВАТ «Назва» 28 3.1 Основні проблеми та перешкоди ефективної господарської діяльності підприємства 28 3.2 Напрямки підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 32 Висновки 35 Список використаної літератури 39 Додатки 42 звітність

БАЗОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА

БАЗОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА

Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення

План Вступ……………………………………………………………………………2 стр. І. ФОРМУВАННЯ Й ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ………………….3 стр. 1.1. Сутність та показники прибутку………………………………………3 стр. 1.2. Джерела прибутків та його обчислення………………………………4 стр. 1.3. Напрямки використання прибутку……………………………………5 стр. ІІ. ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА …………………………………………………………………………………..8 стр. 2.1. Сутність та інформаційна база оцінки………………………………..8 стр. 2.2. Оцінка прибутковості та активності…………………………………10 стр. 2.3. Оцінка фінансової стійкості та платоспроможності………………..14 стр. ІІІ. СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА…………………………………….. 17 стр. 3.1. Економічна суть і загальна методологія визначення……………...17 стр. 3.2. Види ефективності виробництва……………………………………..19 стр. 3.3. Вимірювання ефективності діяльності………………………………23 стр. 3.4. Оцінка соціальної ефективності………………………………………29 стр. ІУ. ЧИННИКИ ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА (ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА)………………………………………..31 стр. Висновки……………………………………………………………………...33 стр. Використана література…………………………………………………….36 стр.