институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування асортиментної політики на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3
Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5
Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13
2.1 Досьє підприємства 13
2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16
2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20
2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23
Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31
Cмотрите также:
Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31

Напрями вдосконалення асортиментної політики ДП ВАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №11 ЦЕХ 4

РОЗДІЛ 4. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ДП ВАТ «КИЇВХЛІБ» ХЛІБОКОМБІНАТ №11 ЦЕХ 4 2 4.1.Обґрунтування змін асортиментної політики підприємства 2 4.2.Визначення планових обсягів продажу та структури асортименту продукції підприємства в наступному періоді. 5 4.3.Розробка системи заходів щодо зміни асортименту продукції 5 4.4.Оцінка ефективності запропонованих заходів по вдосконаленню асортиментної політики підприємства 17

Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки

ВСТУП 3 1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12 2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12 2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20 3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25 3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25 3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27 3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30 ВИСНОВКИ 33 БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35 Додаток А 36 Додаток Б 37 Додаток В 38

Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки

ВСТУП 3 1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12 2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12 2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20 3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25 3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25 3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27 3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30 ВИСНОВКИ 33 БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35 Додаток А 36 Додаток Б 37 Додаток В 38

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Місце товарної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6 1.2 Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12 1.3 Методологія маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту 15 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «назва» 27 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «назва» 27 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ЗАТ «назва» 31 2.3 Аналіз внутрішнього середовища ЗАТ «назва» 37 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «назва» НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 55 3.1 Аналіз туристичної пропозиції 55 3.2 План вдосконалення асортиментної політики ЗАТ «назва» 62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 77-81

Асортиментна стратегія

Зміст Розділ 3. Характеристика асортиментної стратегії підприємства в умовах ринкового позиціювання на прикладі ВАТ "Електроприлад" 3.1. Техніко – економічні показники господарської діяльності підприємства 3.2. Аналіз існуючого товарного асортименту підприємства Розділ 4. Напрямки вдосконалення асортиментної стратегії підприємства 4.1. Шляхи збільшення ефективності асортиментної стратегії підприємства в умовах ринку 4.2. Визначення ефективності обраної асортиментної стратегії з урахуванням визначених заходів

Планування загального обсягу роздрібного товарообороту торговельного підприємства

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади планування загального обсягу роздрібного товарообороту на торговельному підприємстві 5 1.1. Економічна сутність та склад роздрібного товарообороту, його місце в системі показників фінансово-господарської діяльності торговельного підприємства 5 1.2. Методичні підходи до обґрунтування обсягу та асортиментної структури товарообороту на перспективний період 17 РОЗДІЛ 2. Дослідження діючого механізму формування обсягу та асортиментної структури товарообороту на ПП “СТВ” 25 2.1. Аналіз динаміки розвитку загального обсягу товарообороту 25 2.2. Аналіз формування структури товарообороту 36 2.3. Аналіз факторів, що впливають на обсяг, структуру товарообороту підприємства 41 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування обсягу товарообороту на перспективний період 53 3.1. Розробка прогнозних варіантів обсягу товарообороту 53 3.2. Планування асортиментної структури товарообороту 65 Висновки та пропозиції 71 Список використаної літератури 76

Формування та реалізація активної кадрової політики на підприємстві (на прикладі готелю або турфірми)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Кадрова політика: сутність, види, принципи 5 1.2. Завдання та функції кадрової служби підприємства 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ АКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 15 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 15 2.2. Аналіз трудових ресурсів підприємства 18 2.3. Особливості кадрової політики підприємства 22 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 28 3.1. Оцінка кадрової політики підприємства 28 3.2. Напрямки вдосконалення кадрової політики підприємства 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 43-49

Ціна - її суть. Процес формування ціни на підприємстві.

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження ціни та ціноутворення 4 1.1.Особливості ціни як економічної категорії 4 1.2.Принципи формування ціни 6 Розділ 2. Стратегія формування ціни на підприємстві 11 2.1. Політика ціноутворення на підприємстві та інструменти її реалізації 11 2.2. Особливості формування ціни на підприємстві 14 Розділ 3. Формування та реалізація цінової політики на підприємстві 23 3.1.Загальна характеристика цінових стратегій основних конкурентів галузі 23 3.2. Вдосконалення процесу формування ціни на підприємстві ДУКАТ Лтд 28 Висновки 32 Список літератури 36 Додатки 38

Формування асортименту товарів роздрібного торговельного підприємства і шляхи його удосконалення

З М І С Т Вступ 1 Теоретико-методологічні основи формування товарного асортименту підприємства, що функціонує в умовах ринкової економіки 1.1. Економічна сутність та види товарного асортименту 1.2. Перспективний товарний асортимент як складова частина економічної стратегії підприємства 1.3. Методичні підходи щодо формування перспективного товарного асортименту 2. Аналіз і оцінка формування асортименту СПД Захарченко 2.1. Організаційно – економічна характеристика діяльності СПД Захарченко 2.2. Організація проведення асортиментної політики 2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів 2.4. Організація господарських зв’язків з постачальниками 3. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів СПД Захарченко 3.1. Аналіз динаміки обсягу та асортиментної структури роздрібного товарообороту 3.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки