институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування стратегії розвитку ВАТ “...”

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 50 | Год: 2010 | Размер: 119 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Формування стратегії розвитку ВАТ “...”

стор.
Вступ 3
1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4
1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження
особливостей її діяльності 4
1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК”
та його основне виробництво 4
1.1.2. Характеристика організаційної структури 7
ВАТ “Південний ГЗК”..................................................
1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства......................
1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”.........................
1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на
внутрішньому ринку.......................................................
1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ
“Південний ГЗК”............................................................
2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”..............
2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії
розвитку.............................................................................
2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного
“стратегічного набору” та механізму його виконання...
2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку
на ВАТ “Південний ГЗК”................................................
Список використаних джерел..........................................................
Додатки.............................................................................................
Cмотрите также:
Формування економічної стратегії розвитку підприємства ресторанного господарства (ресторан «Тераса»)

Вступ…………………………………………………………………… 3 1 Теоретичні засади формування економічного розвитку ресторана……………………………………………………………….. 5 1.1 Сутність економічної стратегії розвитку закладів ресторанного господарства……………………………………………………………. 5 1.2 Чинники формування економічної стратегії…………….…………… 8 2 Передумови формування стратегії розвитку ресторану «Тераса».……….……………………………………………….………. 12 2.1 Економічний аналіз господарської діяльності ресторану «Тераса»………………………………………………………………… 12 2.2 Дослідження факторів формування стратегії розвитку……………… 21 3 Практичні засади розроблення економічної стратегії ресторану…… 25 3.1 Методичні аспекти розроблення стратегічного розвитку.…………... 25 3.2 Оцінка реалізації економічної стратегії ресторану «тераса»………… 29 Висновки та пропозиції………………………………………………… 34 Список використаних джерел…………………………………………. 36 Додатки………………………………………………………………….. 38

ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Стратегічні зміни як перспектива розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання 7 1.2 Сутність економічної стратегії та її роль для підприємства 14 1.3 Порядок формування економічної стратегії розвитку підприємства 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «САТУРН» В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 29 2.1 Аналіз діяльності галузі металургії та металопрокату України, загальна характеристика ТОВ «Сатурн» 29 2.2 Аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства ТОВ «Сатурн» 33 2.3 Дослідження внутрішнього середовища функціонування ТОВ «Сатурн» 43 2.4 Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «Сатурн» 60 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «САТУРН» 65 3.1 Проведення SWOT-аналізу та складання стратегічного балансу ТОВ «Сатурн» як вихідний етап формування економічної стратегії розвитку підприємства 65 3.2 Розробка економічної стратегії розвитку ТОВ «Сатурн» 70 3.3 Економічне обґрунтування запропонованих заходів 85 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ

Механізм реалізації стратегії регіонального розвитку України та напрями його удосконалення

Вступ 3 1. Зміст і принципи формування стратегії регіонального розвитку 3 2. Структура стратегії розвитку регіону 5 3. Елементи механізму реалізації стратегії розвитку регіону 8 Висновок 11 Література 13

Формування стратегії розвитку підприємства

В роботі багато графічного матеріалу Вступ 4 1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7 1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7 1.2. Стратегічний набір 11 1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13 2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20 2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20 2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28 3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34 3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34 3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Формування продуктової стратегії організації

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ФІРМІ 6 1.1 Сутність продуктової стратегії фірми 6 1.2 Процес формування продуктової стратегії 7 1.3 Види продуктових стратегій 9 2 ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 17 2.1 Загальна характеристика підприємства 17 2.2 Маркетингове середовище ТОВ “Владко” та його вплив на формування продуктової стратегії 18 2.3 Особливості продуктової стратегії підприємства 23 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 27 3.1 Визначення основних напрямків застосування стратегії диференціації товару 27 3.2 Модифікація продукції та вдосконалення її упаковки 28 3.3 Розробка рішень щодо управління модифікованим асортиментом продукції 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Обґрунтування стратегії розвитку підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6 1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6 1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16 1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24 Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49 2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59 Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67 3.1. Визначення стратегії розвитку 67 3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73 3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80 Висновки 91 Список використаних джерел 96 Додатки 102

Стратегії ТНК

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ТНК НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ 5 1.1. Види транснаціональних корпорацій 5 1.2. Стратегії конкуренції в міжнародному бізнесі 11 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 21 ВИСНОВОК 27 ЛІТЕРАТУРА 27

Типи стратегій розвитку бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4 1.1. Стратегія підприємства: сутність, види, рівні, етапи розробки 4 1.2. Основні типи стратегій розвитку бізнесу 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка конкурентних позицій підприємства 21 2.3 Аналіз стратегії розвитку бізнесу підприємства 28 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 33 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54

Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства

Зміст Стор. Вступ 3 1. Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства 5 1.1 Економічна сутність, роль та задачі фінансової стратегії 5 1.2 Процес формування фінансової стратегії 11 1.3 Основні складові фінансової стратегії 14 2. Аналіз ефективності формування фінансової стратегії підприємства 17 2.1 Фінансова стратегія як складова загальної стратегії розвитку 17 2.2 Основні чинники конкретизації фінансової стратегії підприємства 22 3. Напрямки формування фінансової стратегії підприємства 27 Висновки 34 Література 36

Формування стратегії розвитку ВАТ “...”

стор. Вступ 3 1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4 1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження особливостей її діяльності 4 1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК” та його основне виробництво 4 1.1.2. Характеристика організаційної структури 7 ВАТ “Південний ГЗК”.................................................. 1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства...................... 1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”......................... 1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на внутрішньому ринку....................................................... 1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ “Південний ГЗК”............................................................ 2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”.............. 2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії розвитку............................................................................. 2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного “стратегічного набору” та механізму його виконання... 2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку на ВАТ “Південний ГЗК”................................................ Список використаних джерел.......................................................... Додатки.............................................................................................