институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інтелектуальні інвестиції та інновації

Каталог пособий и учебных материалов | Инвестирование | Реферат | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Інтелектуальні інвестиції та інновації

Зміст


1. Інтелектуальні інвестиції та інновації 2
2. Управління інвестиційними ризиками 8
Література 14
Cмотрите также:
Інтелектуальні інвестиції та інновації

Зміст 1. Інтелектуальні інвестиції та інновації 2 2. Управління інвестиційними ризиками 8 Література 14

Види інвестиційних ризиків в залежності від рівня їх концентрації

Зміст 1. Інтелектуальні інвестиції та інновації 3 2. Види інвестиційних ризиків в залежності від рівня їх концентрації 9 3. Відмінності між одностадійним та двостадійним проектуванням інвестицій 13 Література 16

Види інвестиційних ризиків в залежності від рівня їх концентрації

Зміст 1. Інтелектуальні інвестиції та інновації 3 2. Види інвестиційних ризиків в залежності від рівня їх концентрації 9 3. Відмінності між одностадійним та двостадійним проектуванням інвестицій 13 Література 16

Інтелектуальні програмні агенти (наукова робота)

Вступ 3 Інтелектуальні програмні агенти 5 1. Інтелектуальний агент, основні поняття 5 2. Багатоагентні системи 11 3. Програмні агенти в інтелектуальній системі 16 Висновки 23 Спиок використаних джерел 26

Ринковий механізм впровадження інновацій

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ 5 1.1. ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ІННОВАЦІЇ 5 1.2. СУБ’ЄКТ ІННОВАЦІЇ: ПІДПРИЄМСТВО, СПОЖИВАЧ, ДЕРЖАВА. 7 1.3. ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ 13 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ ТА ЇЇ СКЛАДОВІ 17 2.1. ПОНЯТТЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ 17 2.2. СКЛАДОВІ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ. 18 2.3. ДЕРЖАВНІ ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА АКТИВІЗАЦІЮ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 22 РОЗДІЛ 3. ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ. 25 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТОК А 38

Інновації як об'єкт інвестиційного процесу

1. Суть інновації та іноваційної діяльності підприємства 3 2. Інновації як об'єкт інвестиційного процесу 5 Література 14

Особливості господарських ризиків в інноваційній діяльності

ЗМІСТ Вступ 3 1.Управління інвестиційним процесом 6 1.1. Макроекономічне регулювання інвестиційних процесів 6 1.2.Індикативне планування інвестицій 8 1.3.Бізнес-план, його розділи і показники 9 2.Особливості господарських ризиків в інноваційній діяльності 12 2.1.Інноваційна та інвестиційна політика України в умовах перехідної економіки 12 2.2.Проблеми інвестиційної політики в Україні 16 3.Інвестиції і інновації на рівні регіонів України 21 3.1.Залучення прямих іноземних інвестицій в економіку регіонів України 21 3.2.Інновації на рівні регіонів України 22 Висновки 24 Список використаних джерел 28

Інвестиційні ризики

ЗМІСТ 1. Інвестиції та інновації 2 2. Інвестиційні ризики 8 Література 15

Інвестиційні ризики

ЗМІСТ 1. Інвестиції та інновації 2 2. Інвестиційні ризики 8 Література 15

Розробка інноваційних пропозицій. Практичне застосування інновації для зміцнення ринкових позицій фірми

Вступ 1. Актуалізація ринкового сектору, вибір пріоритетного напрямку інноваційних пропозицій 2. Організація інноваційного процесу 2.1. Алгоритм інноваційного процесу 2.2. Використані методи генерації інноваційних пропозицій 3. Розробка інноваційних пропозицій 3.1. Обґрунтування потреби та можливості інновації у конкретному ринковому секторі 3.2. Сутність та зміст групи особистих інноваційних пропозицій 3.3. Економічна оцінка прибутковості інновацій 3.4. Оцінка ринкових якостей інновації 4. Практичне застосування інновації для зміцнення ринкових позицій фірми 4.1. Впровадження інновації в умовах малого підприємства, підрозділу, відділу. 4.2. Організація інноваційної поведінки у фірмі, підрозділі при роботі з клієнтами Заключення Список використаної літератури