институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль та значення міжнародної торгівлі в економіці країни

Каталог пособий и учебных материалов | ВЭД | Реферат | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Роль та значення міжнародної торгівлі в економіці країни

Зміст
1 Роль та значення міжнародної торгівлі в економіці країни 3
2 Основні напрямки вдосконалення ЗЕД споживчої кооперації 7
3 Загальна характеристика правових основ ЗЕД 10
Використана література 16
Cмотрите также:
Роль та значення міжнародної торгівлі в економіці країни

Зміст 1 Роль та значення міжнародної торгівлі в економіці країни 3 2 Основні напрямки вдосконалення ЗЕД споживчої кооперації 7 3 Загальна характеристика правових основ ЗЕД 10 Використана література 16

Значення зовнішньої торгівлі в економіці країни

Зміст 1. Роль та значення зовнішньої торгівлі в економіці країни 3 2. Основні напрями вдосконалення ЗЕД споживчої кооперації 6 3. Загальна характеристика правових основ ЗЕД 12 Література 14

Міжнародна торгівля

Вступ 3 1. Значення міжнародної торгівлі в світовій економіці 4 2. Динаміка міжнародної торгівлі 6 3. Товарна структура міжнародної торгівлі 7 4. Географічна структура міжнародної торгівлі 10 Висновки 15 Список використаних джерел 16

Сутність міжнародної торгівлі товарами та послугами

Вступ 3 1. Значення міжнародної торгівлі в світовій економіці 4 2. Загальна характеристика міжнародної торгівлі товарами 5 3. Сутність міжнародної торгівлі послугами 8 Висновки 13 Список використаних джерел 14

МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 3 1 ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................. 4 2 ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................................................. 7 3 СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ....................................................... 15 3.1 Поняття міжнародної торгівлі............................................................ 15 3.2 Структура міжнародної торгівлі...... .................................................. 17 4 МОДЕЛІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ........................................................... 20 4.1 Вільна торгівля........................................................................................ 20 4.2 Протекціонізм.......................................................................................... 21 5 РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ....................... 25 ВИСНОВКИ........................................................................................................ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................................................... 31

Теорія порівняння переваг та обґрунтування міжнародної торгівлі

ЗМІСТ ВСТУП ......................................................................................................3 1. Міжнародна торгівля: сутність і значення.......................................5 1.1. Сутність міжнародної торгівлі .....................................................5 1.2. Основні теорії міжнародної торгівлі ..............................................9 2. Теорія порівняльних переваг та обґрунтування міжнародної торгівлі ..............................................................................................................18 3. Місце та роль України в міжнародній торгівлі...........................23 3.1. Аналіз сучасного стану та проблем зовнішньої торгівлі України...............................................................................................................23 3.2. Перспективи вступу України у Всесвітню торговельну організацію........................................................................................................25 ВИСНОВКИ ...........................................................................................30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................31

Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі

Вступ 4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі 6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі 6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі 10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні 17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю 26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні 34 Висновки 46 Література 48

Взаємодія попиту та пропозиції у міжнародній торгівлі

ВСТУП 2 1. МІСЦЕ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 3 2. ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 6 3. ВЗАЄМОДІЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ 12 4. ФАКТОРИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 17 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 23 ДОДАТКИ 24-26

Міжнародна торгівля як фактор економічного зростання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ЯК СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН 5 1.1. Сутність міжнародної торгівлі та її концепції 5 1.2. Етапи розвитку міжнародної торгівлі 11 1.3. Система показників розвитку міжнародної торгівлі 14 РОЗДІЛ 2. МІСЦЕ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 19 2.1. Теорії вільної торгівлі 19 2.2. Участь у МПП. Сучасні тенденції розвитку світової економіки економіки 21 2.3. Теорія порівняльної переваги Рікардо 24 РОЗДІЛ 3. ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ ЯК ФАКТОР ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ 28 3.1. Роль зовнішньої торгівлі в економічному розвитку України 28 3.2. Проблеми залучення України до МПП та напрямки їх вирішення 31 ВИСНОВКИ 37 ЛІТЕРАТУРА 39 ДОДАТКИ 42

Міжнародна торгівля

Вступ4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні34 Висновки46 Література48