институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моделювання процесу створення підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | РПС | Курсовая | Страниц: 21 | Год: 2010 | Размер: 90 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Моделювання процесу створення підприємства

ЗМІСТ

Вступ 3
1. Моделювання процесу створення підприємства. 4
2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 6
3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 8
4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 10
5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 13
6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 16
7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 18
8.Антикризове управління. 19
9.Реструктуризація підприємства, розробка плану комплексних заходів по виводу підприємства з кризи. 20
Висновок 21
Література 22
Cмотрите также:
Моделювання процесу створення підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Моделювання процесу створення підприємства. 4 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 6 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 8 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 10 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 13 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 16 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 18 8.Антикризове управління. 19 9.Реструктуризація підприємства, розробка плану комплексних заходів по виводу підприємства з кризи. 20 Висновок 21 Література 22

Моделювання процесу виробництва на підприємстві

ЗМІСТ РОЗДІЛ 1. Моделювання процесу створення підприємства. 3 РОЗДІЛ 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 7 РОЗДІЛ 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 10 РОЗДІЛ 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 13 РОЗДІЛ 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 16 РОЗДІЛ 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 20 РОЗДІЛ 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 22 Висновок 25 Література 26

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

Організація рекламної кампанії на підприємстві

ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 11 1.2. Аналіз стану та перспектив розвитку рекламної діяльності 15 1.3. Методичні основи планування рекламної діяльності підприємства 20 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 25 2.1. Модель планування рекламної кампанії підприємства 25 2.2. Моделювання процесу вибору обсягу асигнувань на рекламу 32 2.3. Моделювання процесу вибору рекламної кампанії підприємства 33 3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 37 3.1. Дослідження умов функціонування рекламної галузі 37 3.2. Перспективи рекламного ринку 40 3.3. Вдосконалення процесу управління рекламною кампанією підприємства 44 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

Моделювання діяльності підприємства

Вступ 3 1. Загальна характеристика інформаційних систем моделювання діяльності підприємства 4 2. Моделювання динамічної системи фінансово-економічної діяльності підприємства 6 3. Адаптованість моделей економічної діяльності підприємства та їх практичне застосування 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13

Моделювання і оптимізація інноваційної активності підприємства Київської області

ЗМІСТ Вступ 2 1.1. Поняття імітаційної моделі і імітаційного моделювання 8 1.2. Особливості і можливості імітаційного підходу 18 1.3. Етапи побудови імітаційної моделі 23 Не має великого значення при осяжній кількості планів експериментів 42 2. Імітаційні моделі і алгоритми розрахунків практичних завдань розміщення об’єктів сфери обслуговування 43 3. Моделювання розміщення торгового підприємства на прикладі ТРЦ «Атріум» 51 3.1. Загальна характеристика ТРЦ «Атріум» 52 3.2. Створення імітаційної моделі розміщення банкоматної мережі на території ТРЦ «Атріум» 58 Література 78

Організація виробничого процесу у часі та просторі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації виробничого процесу у часі та просторі 5 1.1. Поняття та класифікація виробничого процесу в операційній системі підприємства 5 1.2. Основні принципи організації виробничого процесу на підприємстві 5 1.3. Сутність організації виробничого процесу у часі та просторі 9 Розділ 2. Методологічні відходи до організації виробничого процесу 22 2.1. Методи аналізу організації виробничого процесу 22 2.2. Моделювання виробництва процесів у часі та просторі 22 Розділ 3. Практика організації виробничого процесу на прикладі "підприємство" 41 3.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства 41 3.2. Оцінка технологічного циклу виробничої діяльності підприємства 41 3.3. Аналіз організації виробничого процесу 49 3.4. Фактори впливу на ефективність організації виробничого процесу у часі та просторі 58 Розділ 4. Підвищення ефективності організації виробничого процесу на прикладі "підприємство" 63 4.1. Заходи що до підвищення ефективності організації виробничого процесу на підприємстві 63 4.2. Модель управління та організації вдосконалення виробничого процесу підприємства 70 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85 ДОДАТКИ 87

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34