институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління якістю медичної допомоги

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 45 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Управління якістю медичної допомоги

Зміст
ВСТУП 3
Розділ 1. Якість і забезпечення якості 6
1.1 Визначення й характеристика якості 6
1.2 Якість з різних точок зору 11
1.3 Визначення забезпечення якості 12
Розділ 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа належної клінічної практики 15
2.1 Моделі управління якістю медичної допомоги 15
2.2 Технологія стандартизації медичної допомоги Стандартизація медичної допомоги в Україні 18
Розділ 3. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25
ВИСНОВКИ 34
Список використаної літератури 36
Cмотрите также:
Управління якістю медичної допомоги

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Якість і забезпечення якості 6 1.1 Визначення й характеристика якості 6 1.2 Якість з різних точок зору 11 1.3 Визначення забезпечення якості 12 Розділ 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа належної клінічної практики 15 2.1 Моделі управління якістю медичної допомоги 15 2.2 Технологія стандартизації медичної допомоги Стандартизація медичної допомоги в Україні 18 Розділ 3. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Система управління якістю роботи в аптеці

Вступ 2 1. Система контролю якості медичної допомоги 3 1.1. Постановка проблеми та аналіз останніх досліджень 3 1.2. Поняття якості медичної допомоги 4 1.3. Запровадження відповідних стандартів 5 1.4. Блоки системи управління якістю медичної допомоги 9 2. Комплекс заходів з управління якістю в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 11 Висновки 15 Список використаних джерел та літератури 17

Оцінка якості роботи в загальних медичних практиках

Вступ 3 1. Охорона здоров’я в умовах ринкової економіки 5 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа для відповідної клінічної практики 13 2.1. Моделі управління якістю медичної допомоги 13 2.2. Технологія стандартизації медичної допомоги 15 2.3. Стандартизація медичної допомоги в Україні 18 3. Оцінка якості медичного обслуговування на прикладі КП “...” 21 4. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 Висновки 33 Література 35

Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Якість і забезпечення якості 6 1.1 Визначення й характеристика якості 6 1.2 Погляд на якість з різних точок зору та визначення забезпечення якості 11 Розділ 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа належної клінічної практики 15 2.1 Моделі управління якістю медичної допомоги 15 2.2 Технологія стандартизації медичної допомоги 18 2.3 Стандартизація медичної допомоги в Україні 21 Розділ 3. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Якість і забезпечення якості 6 1.1 Визначення й характеристика якості 6 1.2 Погляд на якість з різних точок зору та визначення забезпечення якості 11 Розділ 2. Належна практика створення медичних стандартів як основа належної клінічної практики 15 2.1 Моделі управління якістю медичної допомоги 15 2.2 Технологія стандартизації медичної допомоги 18 2.3 Стандартизація медичної допомоги в Україні 21 Розділ 3. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Дослідження особливостей управління якістю в галузі медицини

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика медичної галузі 5 2. Основні показники, що визначають якість медичних послуг 6 3. Контроль якості на вітчизняному підприємстві 10 4. Аналіз системи управління якістю медичної допомоги в закладі охорони здоров’я 15 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20 ДОДАТКИ 22

Організація стаціонарної допомоги міському населенню (на прикладі лікарні)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА МІСЬКОМУ НАСЕЛЕНННЮ В СИСТЕМІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1 Сутнісні характеристики стаціонарної медичної допомоги 6 1.2 Оптимізація діяльності галузі охорони здоров я з питань надання стаціонарної медичної допомоги міському населенню 16 РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ НА ПРИКЛАДІ М. КИЄВА 22 2.1 Управління процесом надання стаціонарної медичної допомоги 22 2.2 Організаційні основи надання медичної допомоги міському населенню 24 РОЗДІЛ ІІІ. ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ СТАЦІОНАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСЬКОМУ НАСЕЛЕННЮ 28 3.1 Приклад реалізації надання стаціонарної медичної допомоги на основі програми «Сімейна медицина» в м.Чернігові 28 3.2 Особливості надання стаціонарної медичної допомоги на базі 15 міської клінічної психіатричної лікарні 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Організація медичної допомоги населенню літнього віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ НАСЕЛЕННЮ ЛІТНЬОГО ВІКУ В УКРАЇНІ 4 1.1. Медичні послуги у розрізі особливостей вітчизняної економіки 4 1.2. Оцінка якості медичної допомоги в лікарняно-профілактичних установах (ЛПУ) України 9 1.3. Аналіз проблем розвитку медичної галузі в Україні 17 РОЗДІЛ 2. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ НАСЕЛЕННЮ ЛІТНЬОГО ВІКУ В УКРАЇНІ З ВРАХУВАННЯМ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ 23 2.1. Закордонний досвід реформування системи охорони здоров’я 23 2.2. Державна політика у сфері охорони здоров'я населення 25 2.3. Напрями реформування вітчизняної медичної галузі 32 ВИСНОВКИ 37 ЛІТЕРАТУРА 38 ДОДАТКИ 40

Управління якістю та конкурентоспроможністю медичних послуг у лікувально-профілактичних закладах

Вступ 3 1. Проблеми та перспективи зростання якості медичних послуг в умовах переходу до ринку 6 1.1. Проблеми державного управління якістю медичної допомоги в Україні та світі 6 1.2. Дослідження ефективності державного контролю якості медичної допомоги 9 1.3. Доступна і якісна медична допомога – нова парадигма розвитку державної політики України в галузі охорони здоров’я 14 2. Аналіз якості медичних послуг та конкурентоспроможності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 19 2.1. Загальні відомості про підприємство 19 2.2. Стан компанії на ринку платних медичних послуг 22 2.3. Аналіз конкурентоспроможності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 27 3. Напрямки вдосконалення діяльності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 31 3.1. Управління фінансовим забезпеченням лікувальних установ. 31 3.2. Приватні клініки у сучасній системі медичних послуг 40 3.3. Напрями вдосконалення конкурентоспроможності медичних послуг ЗАТ «Медичний центр «Назва» 48 Висновки 54 Література 57 Додаток. Фінансова звітність МЦ «Назва» 61-66

Організація медичної допомоги дітям

Вступ 3 1. Сучасний стан організації медичної допомоги дітям в Україні 4 1.1. Моделі організації надання медичної допомоги дітям та підготовки лікарів-педіатрів 8 1.2. Аналіз кадрового забезпечення педіатричної служби України 12 1.3. Особливості національних стандартів 18 2. Стан здоров’я дітей і молоді України 20 2.1. Загальні показники здоров'я 20 2.2. Інфекційні захворювання соціально обумовленого характеру 23 2.3. Шкідливі звички 25 3. Перспективні напрями розвитку педіатрії 29 Висновки 34 Література 35