институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування отримання прибутку «Дніпро-Техно»

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 69 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Планування отримання прибутку «Дніпро-Техно»

ЗМІСТ

ВСТУП 3
РЕЗЮМЕ 5
1. ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 6
2. ОПИС ГАЛУЗІ 11
3. ОПИС ПРОДУКЦІЇ 26
4. ОПИС ВИРОБНИЦТВА 28
5. ОПИС ПЕРСОНАЛУ 31
6. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 32
7. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 33
ВИСНОВОК 35
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Cмотрите также:
Планування отримання прибутку «Дніпро-Техно»

ЗМІСТ ВСТУП 3 РЕЗЮМЕ 5 1. ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 6 2. ОПИС ГАЛУЗІ 11 3. ОПИС ПРОДУКЦІЇ 26 4. ОПИС ВИРОБНИЦТВА 28 5. ОПИС ПЕРСОНАЛУ 31 6. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 32 7. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 33 ВИСНОВОК 35 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Аналіз прибутку та рентабельності готелю “Дніпро

План 1. Значення і сутність прибутку 3 2. Методологічні основи аналізу прибутку та рентабельності 4 3. Аналіз прибутку та рентабельності готелю “Дніпро” 7 Список використаної літератури 15

Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства

Вступ 3 І. Теоретичні аспекти маркетингу як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства 1.1. Сутність та визначення, види маркетингу. 5 1.2. Маркетингові дослідження. 9 1.3. Основні характеристики і класифікація товарів. Планування просування товарів. 19 1.4. Мета, типи, методи маркетингового контролю. 35 ІІ. Аналіз господарської діяльності готельного комплексу «Дніпро». 2.1. Основна характеристика готельного комплексу «Дніпро». Організаційна структура, склад та головні цілі відділу маркетингу. 41 2.2. Аналіз прибутку та рентабельності готельного комплексу «Дніпро». 52 2.3. Маркетингові дослідження механізму формування доходів ГК “Дніпро” за окремими сегментами туристичного ринку. 59 ІІІ. Вдосконалення роботи служби маркетингу для підвищення ефективності діяльності підприємства. 3.1. Рекламна діяльність служби маркетингу на підприємстві та її ефективність. 66 3.2. Економічне зростання за допомогою розвитку маркетингу. 90 Висновки та пропозиції 95 Список літератури 99

Планування прибутку на підприємстві. Максимізація прибутку

1. Планування прибутку на підприємстві 1 2 Максимізація прибутку 3 3. Шляхи максимізації прибутку і мінімізація збитку підприємств 7 4. Аналіз платоспроможності та ліквідності підприємства на підставі бухгалтерської звітності за національними та міжнародними стандартами 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 28

Удосконалення планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”

ЗМІСТ ВСТУП..........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи планування прибутку в сучасних умовах ......................................................................................................................5 1.1. Економічна сутність, функції та фактори прибутку ......................5 1.2. Правові основи планування прибутку підприємств ....................12 1.3. Суть фінансового планування та методи планування прибутку підприємства .........................................................................................................18 1.4. Розподіл прибутку підприємства .....................................................30 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат” ............................................................35 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання ....................................................................................35 2.2. Аналіз фінансових результатів підприємства ................................43 2.3. Організація планово-економічної роботи на підприємстві ........51 РОЗДІЛ 3. Вдосконалення механізму планування прибутковості ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”....................................................57 3.1. Визначення мети і цілей підприємства............................................57 3.2. Механізм впровадження бюджетного планування на підприємстві ..........................................................................................................63 3.3. Шляхи зростання рівня прибутковості підприємства ..............71 ВИСНОВКИ ................................................................................................76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...........................................80 ДОДАТКИ....................................................................................................85

Планування прибутку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. КРЕДИТНА СИСТЕМА: СКЛАД, ФУНКЦІЇ 4 2. ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.2 МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 13 ВИСНОВКИ 18 ЛІТЕРАТУРА 20

Планування прибутку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. КРЕДИТНА СИСТЕМА: СКЛАД, ФУНКЦІЇ 4 2. ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.2 МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 13 ВИСНОВКИ 18 ЛІТЕРАТУРА 20

СУТНІСТЬ І ВИДИ ПРИБУТКУ

ЗМІСТ Вступ 2 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 4 2. Сутність і види прибутку 8 3. Чинники, які впливають на прибуток 10 4. Показники прибутковості, їх розрахунок 12 5. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства - важлива основа для обгрунтування прибутку на наступний рік 14 5.1. Аналіз дінаміки та стуктури прибутку ТОВ "Веселка" 14 5.2. Оцінка прибутку від реалізації продукції 19 6. Планування прибутку підприємства 22 6.1. Методи розрахунку прибутку від реалізації продукції 22 6.2. Рекомендації по збільшенню суми і вдосконалення використання прибутку 23 6.3. Планування розподілу прибутку 26 Висновки 29 Література 31 Додатки 33

Оцінка фінансової стійкості підприємства

Зміст Вступ 2 1. Характеристика майнового стану підприємства та джерело його формування 5 2. Оцінка фінансової стійкості підприємства 16 3. Аналіз ліквідності ТОВ «Техно+» 20 4. Факторний аналіз рентабельності підприємства 23 5. Оцінка ділової активності ТОВ «Техно+» 29 Висновки 32 Перелік використаної літератури 34 Додатки 37

Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах

Зміст Вступ ..............................................................................................................3 Розділ 1. Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах ....................................................................................................7 1.1. Економічна сутність поняття „прибуток” .......................................7 1.2. Методи та економічний механізм планування прибутку ........14 1.3. Економічний механізм формування валового прибутку ...........28 1.4. Розподіл валового прибутку ..........................................................34 1.5. Нормативно-правовова база формування та розподілу валовго прибутку ...............................................................................................................37 Розділ 2. Методика планування, формування та розподілу прибутку на АТЗТ „Фаворит” .............................................................................................42 2.1. Організаційна характеристика АТЗТ „Фаворит” .........................42 2.2. Організація економічної роботи на підприємстві .......................56 2.3. Економічний механізм планування, формування та розподілу валового прибутку на АТЗТ „Фаворит”...........................................................61 2.4. Шляхи удосконалення планування та формування валового прибутку та оцінка їх результатів ..................................................................72 Розділ 3. Охорона праці в АТЗТ „Фаворит” .........................................80 Розділ 4. Економічний механізм оцінки екологічної збалансованості діяльності та енергоносії АТЗТ „Фаворит”........................................................87 Висновки та пропозиції .............................................................................91 Список використаної літератури .............................................................95