институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Культурно-дозвіллєва діяльність

Каталог пособий и учебных материалов | Культура | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2010 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Культурно-дозвіллєва діяльність

Зміст:



Вступ 2
1. Специфіка і сутність дозвіллєвої діяльності 5
2. Функції культурно-дозвіллєвої діяльності 10
3. Основні види культурно-дозвіллєвої діяльності 14
4. Основні форми культурно-дозвіллєвої діяльності 14
Висновки 24
Список використаної літератури: 27
Cмотрите также:
Культурно-дозвіллєва діяльність: сутність, функції, види і форми

Зміст Вступ 3 Розділ І. Сутність культурно-дозвіллєвої діяльності 5 1.1. Дозвілля і культурно-дозвіллєва діяльність, як галузь наукового знання 5 1.2. Соціальна сутність дозвілля 8 3. Структура дозвіллєвої діяльності 11 Розділ ІІ. Функції, види та форми культурно-дозвіллєвої діяльності 14 2.1. Функції та принципи дозвілля 14 2.2. Основні інститути дозвіллєвої діяльності 18 2.3. Дозвіллєва робота з різними категоріями населення 21 Висновки 28 Література 30 Додатки схеми 31 Додаток 1. Структурне наповнення дозвілля Додаток 2. Функції дозвілля Додаток 3. Принципи дозвілля Предметом дослідження курсової роботи виступає культурно-дозвіллєва діяльність. Основною метою курсової роботи є дослідження а саме її сутністі, функцій, видів і форм культурно-дозвіллєвої діяльності. Виходячи з поставленої мети, автор ставить наступні завдання: - визначити дозвілля і культурно-дозвіллєву діяльність, як галузь наукового знання ; - визначити соціальну сутність дозвілля; - проаналізувати структуру дозвіллєвої діяльності; - дослідити функції та принципи дозвілля; - охарактеризувати основні інститути дозвіллєвої діяльності; - надати характеристику дозвіллєвої роботи з різними категоріями населення. Враховуючи актуальність обраної теми на сьогодні у вітчизняних та зарубіжних джерелах приділяється досить багато уваги питанням та проблемам, що стосуються культурно-дозвіллєвої роботи та організації дозвілля. Зокрема, під час написання курсової роботи було використано наступні джерела: «Дозвілля в зарубіжних країнах», «Дозвіллєзнавство», «Педагогіка дозвілля», «Соціологія дозвілля», «Культурно-дозвіллєва сфера України: динаміка змін та перетворень» тощо. Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел.

Культурно-дозвіллєва діяльність

Зміст: Вступ 2 1. Специфіка і сутність дозвіллєвої діяльності 5 2. Функції культурно-дозвіллєвої діяльності 10 3. Основні види культурно-дозвіллєвої діяльності 14 4. Основні форми культурно-дозвіллєвої діяльності 14 Висновки 24 Список використаної літератури: 27

Організація комплексних дозвіллєвих програм в туристичних закладах (дозвілля)

Вступ 3 1. Зародження та розвиток культурно-дозвіллєвої діяльності 5 1.1. Культурно-дозвіллєва діяльність античного світу 5 1.2. Розваги в середньовіччі 12 1.3. Культура дозвілля Нового часу 15 2. Сучасний стан анімації в туризмі 19 2.1. Сучасні форми анімаційних програм в світі 21 2.2. Особливості підготовки та проведення комплексних програм 24 3. Організація комплексних заходів 26 3.1. Сценарна розробка комплексного заходу 28 3.2. Методика проведення комплексної програми 29 4. Пропозиції щодо удосконалення комплексних заходів на прикладі туристичного закладу України та Європи. 33 Висновок 41 Список використаної літератури 42 Додатки 44

Аналіз організації управління в культурно-просвітньому закладі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна управлінська характеристика культурно-просвітнього закладу 5 1.1. Спеціалізація соціокультурного виробництва, його роль і місце в процесі функціонування закладів даного типу 5 1.2. Організаційна структура закладу й показники ефективності його функціонування 11 Розділ 2. Аналіз організації управління в культурно-просвітньому закладі 25 2.1. Організаційна структура і структура управління в культурно-просвітньому закладі. Фактори, що їх обумовлюють та на них впливають 25 2.2. Органи управління. Діяльність лінійних і функціональних керівників в управлінні культурно-просвітнім закладом 29 Розділ 3. Пропозиції та шляхи удосконалення управління культурно-просвітнім закладом 36 Список використаної літератури 45

Наукова та видавнича діяльність В.В. Хвойки

Вступ 3 1. Історіографічна та джерельна база дослідження 5 2. Становлення наукових інтересів В.В. Хвойки 19 3. Польова археологічна діяльність В.В. Хвойки 20 4. Науково – аналітична діяльність В.В. Хвойки 23 5. Культурно–просвітницька діяльність В.В. Хвойки 27 Висновки 29 Література 31 Додаток. 1. 32

Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)

ВСТУП 3 І. ТЕРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Виховання культурно-гігієнічних навичок – один з важливих завдань фізичного виховання дітей середнього дошкільного віку 5 1.2. Значення культурно-гігієнічних навичок в житті дітей середнього дошкільного віку 8 1.3. Види культурно-гігієнічних навичок 10 1.4. Зміст програмних вимог до виховання культурно-гігієнічних навичок в середній групі 11 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21 2.1. Визначення рівня культурно-гігієнічних навичок у дітей 21 2.2. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей середнього дошкільного віку 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Особливості проведення масових заходів в спортивно-оздоровчому туризмі

Вступ 3 1. Загальні засади здійснення масових заходів у спортивно-оздоровчих туристичних закладах 6 1.1. Анімація як необхідна складова туристського обслуговування 6 1.2. Особливості організації анімаційних програм 9 2. Особливості проведення масових заходів в спортивно-оздоровчому туризмі 12 2.1. Завдання та система масових заходів в спортивно-оздоровчому туристичному комплексі 12 2.2. Організація змагань в оздоровчо-спортивному туризмі 15 2.3. Культурно-дозвіллєва анімація 20 2.4. Організація дозвілля дітей 22 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 31

Особливості дозвіллєвої роботи з підлітками та молоддю в США

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ 4 1.1. Культурно–дозвіллєва проблематика у працях вітчизняних і зарубіжних дослідників 4 1.2. Організація спортивно-оздоровчої роботи 7 1.3. Моральне виховання дітей у ході дозвіллєвої роботи 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ АМЕРИКАНСЬКОЇ ШКОЛИ ДОЗВІЛЛЄВОЇ РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ І МОЛОДДЮ 17 2.1. Напрямки дозвіллєвої роботи з підлітками та молоддю у Сполучених Штатах 17 2.2. Дозвіллєві комплекси і центри для молоді у США, скаутські союзи 22 2.3. Оцінка ефективності дозвіллєвої роботи з підлітками та молоддю в США 26 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТОК А 34

Тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Швеції

1. Передумови розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Швеції 3 2. Можливості активного відпочинку в Швеції 4 3. Організація дитячого дозвілля 6 4. Культурно-масовий відпочинок в Швеції 7 Висновки 14 Література 15

Організація дозвілля на круїзних судах

ЗМІСТ: Вступ......................................................................................................................3 1. Історичні і психологічні основи культурно-розважальної діяльності 1.1. Круїзи. Історичний аспект .......................................................................4 1.2. Дозвілля. Історичний аспект ....................................................................6 2. Методика організації культурно-розважальної діяльності 2.1. Форми дозвілля........................................................................................12 2.2. Специфіка організації культурно-розважальної діяльності на круїз них судах..............................................................................................................14 2.3. Технологія організації розважально-ігрової програми......................17 3. Аналіз організації культурно-розважальної діяльності........................21 Висновки..............................................................................................................25 Список використаної літератури.....................................................................27