институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Тематика творів Л. М. Толстого

Каталог пособий и учебных материалов | Культура | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 2221 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Тематика творів Л. М. Толстого

Зміст

Вступ 2
1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4
2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6
2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7
2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8
2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9
2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10
2.5. Тема самовдосконалення людини. 10
2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11
2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23
2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26
2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28
Висновки 33
Література 36
Cмотрите также:
Тематика творів Л. М. Толстого

Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36

Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії

Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36

Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії

Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36

Творчість О. Пчілки для дітей, пізнавальне і виховне значення творів

Короткі відомості про О. Пчілку 3 Тематика творчості письменника 5 Значення творів письменника 6 Використання творів у роботі з дітьми 7 Список використаних джерел 9

Педагогічні погляди Л.М.Толстого

ПЛАН 1. Лев Миколайович Толстой – великий педагог, щирий знавець дитячої душі 3 2. Педагогічні ідеї і погляди Лева Миколайовича Толстого 4 3. Педагогічна діяльність Лева Миколайовича Толстого 12 Список використаної літератури 18

Етичні ідеї Л.Толстого

ВСТУП. 3 ЕТИЧНІ ІДЕЇ ЛЬВА ТОЛСТОГО. 4 ВИСНОВОК. 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 11

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41

Педагогіка ненасилля Л.М. Толстого

Вступ 3 1. Сутність педагогіки ненасилля 4 2. Педагогіка ненасилля та вільного виховання Л.М. Толстого 7 Висновок 17 Список використаних джерел 18

О.Білецький – літературний критик

1. Літературно-критична діяльність О.Білецького середини 20-х років: проблематика й тематика критичних виступів 3 2. Від науково-критичного мислення до вульгарно-соціологічного трактування літературних творів («Вступ до історії нової української літератури. Лекції 1-14». 1930) 10 3. Драма критика-дослідника 14 Література 15

Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41