институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Предикати розумової діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Иностранные языки | Диплом | Страниц: 95 | Год: 2010 | Размер: 131 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Предикати розумової діяльності

ЗМІСТ

ВСТУП 4

СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10
1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10
1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16
1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17
1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23
Висновки за розділом І 27

СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28
2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28
2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28
2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32
2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37
2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38
2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47
(дієсловами “судження”) 47
2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51
(дієсловами “умовиводу”) 51
2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine/ reflect ” 53
(дієсловами “внутрішнього бачення”/ дієсловами мислення) 53
2.2.5. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57
(дієсловами “обмірковування”) 57
2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60
(дієсловами “пам’яті”) 60
2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63
(дієсловами “розуміння”) 63
2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64
(дієсловами “знання”) 64
2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69
(дієсловами “усвідомлення”) 69
Висновки за розділом ІІ 70

ЗАКЛЮЧЕННЯ 72
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74
СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84
Додаток А 86
Додаток Б 88
Додаток В 91
Додаток Г 92
Cмотрите также:
Предикати розумової діяльності

ЗМІСТ ВСТУП 4 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10 1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10 1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16 1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17 1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23 Висновки за розділом І 27 СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28 2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28 2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28 2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32 2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37 2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38 2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47 (дієсловами “судження”) 47 2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51 (дієсловами “умовиводу”) 51 2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine/ reflect ” 53 (дієсловами “внутрішнього бачення”/ дієсловами мислення) 53 2.2.5. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57 (дієсловами “обмірковування”) 57 2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60 (дієсловами “пам’яті”) 60 2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63 (дієсловами “розуміння”) 63 2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64 (дієсловами “знання”) 64 2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69 (дієсловами “усвідомлення”) 69 Висновки за розділом ІІ 70 ЗАКЛЮЧЕННЯ 72 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74 СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84 Додаток А 86 Додаток Б 88 Додаток В 91 Додаток Г 92

Семантика та синтаксис речень з предметами розумової діяльності в сучасній англійській мові

ЗМІСТ ВСТУП 4 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10 1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10 1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16 1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17 1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23 Висновки за розділом І 27 СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28 2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28 2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28 2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32 2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37 2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38 2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47 (дієсловами “судження”) 47 2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51 (дієсловами “умовиводу”) 51 2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine” 53 (дієсловами “внутрішнього бачення”) 53 2.2.5 Речення з предикатами ЛСГ “reflect” 55 (дієсловами мислення) 55 2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57 (дієсловами “обмірковування”) 57 2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60 (дієсловами “пам’яті”) 60 2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63 (дієсловами “розуміння”) 63 2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64 (дієсловами “знання”) 64 2.2.10. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69 (дієсловами “усвідомлення”) 69 Висновки за розділом ІІ 70 ЗАКЛЮЧЕННЯ 72 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74 СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84 Додатки

Семантика та синтаксис речень з предметами розумової діяльності в сучасній англійській мові

ЗМІСТ ВСТУП 4 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10 1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10 1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16 1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17 1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23 Висновки за розділом І 27 СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28 2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28 2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28 2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32 2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37 2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38 2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47 (дієсловами “судження”) 47 2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51 (дієсловами “умовиводу”) 51 2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine” 53 (дієсловами “внутрішнього бачення”) 53 2.2.5 Речення з предикатами ЛСГ “reflect” 55 (дієсловами мислення) 55 2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57 (дієсловами “обмірковування”) 57 2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60 (дієсловами “пам’яті”) 60 2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63 (дієсловами “розуміння”) 63 2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64 (дієсловами “знання”) 64 2.2.10. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69 (дієсловами “усвідомлення”) 69 Висновки за розділом ІІ 70 ЗАКЛЮЧЕННЯ 72 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74 СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84 Додатки

Біологічні основи розумової діяльності

План 1. Біологічні основи розумової діяльності 4 2. Структурні і функціональні передумови нервового механізму свідомості 6 3. Мовна форма відображення дійсності 8 4. Пам`ять, її види 9 5. Фізіологічна характеристика різних рівнів активного стану людини 11 6. Фізіологічні механізми цілеспрямованої поведінки людини 14 Висновок 20 Список використаних джерел 21

Біологічні основи розумової діяльності

План 1. Біологічні основи розумової діяльності 4 2. Структурні і функціональні передумови нервового механізму свідомості 6 3. Мовна форма відображення дійсності 8 4. Пам`ять, її види 9 5. Фізіологічна характеристика різних рівнів активного стану людини 11 6. Фізіологічні механізми цілеспрямованої поведінки людини 14 Висновок 20 Список використаних джерел 21

Порушення мислення

Розділ - Психіатрія Вступ 3 1. Визначення порушення мислення 4 2. Порушення операційної сторони мислення 6 3. Порушення динаміки розумової діяльності 10 4. Порушення мотиваційоног мислення. 14 Висновок 16 Література 17

Життєвий і творчий шлях Т.Г. Лубенця

Зміст ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Життєвий і творчий шлях Т.Г. Лубенця 4 РОЗДІЛ ІІ Надбання Т.Г. Лубенця як педагога і методиста 7 2.1. Т.Г. Лубенець про розвиток розумової діяльності дітей у дошкільному віці 7 2.2. Т.Г. Лубенець про принципи формування початкового навчання 9 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25

Життєвий і творчий шлях Т.Г. Лубенця

Зміст ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Життєвий і творчий шлях Т.Г. Лубенця 4 РОЗДІЛ ІІ Надбання Т.Г. Лубенця як педагога і методиста 7 2.1. Т.Г. Лубенець про розвиток розумової діяльності дітей у дошкільному віці 7 2.2. Т.Г. Лубенець про принципи формування початкового навчання 9 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25

ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ ВІДЧУТТІВ У ПІЗНАВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ

1. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ ВІДЧУТТІВ У ПІЗНАВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 3 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОРОВИХ ВІДЧУТТІВ 5 3. ДОСЛІДЖЕННЯ М’ЯЗОВО-СУГЛОБОВИХ ВІДЧУТТІВ 6 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДНОСНОГО ПРОСТОРОВОГО ПОРОГУ ТАКТИЛЬНОЇ ЧУТЛИВОСТІ 7 5. ДОСЛІДЖЕННЯ СПОСТЕРЕЖЛИВОСТІ 10 6. ДОСЛІДЖЕННЯ ТАКТИЛЬНОГО СПРИЙМАННЯ 11 7. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ УВАГИ 12 8. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА ПЕРЕКЛЮЧЕННЯ УВАГИ 13 9. ДОСЛІДЖЕННЯ ВИБІРКОВОСТІ УВАГИ 16 10. ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАТИВНОЇ ПАМ’ЯТІ 18 11. ДОСЛІДЖЕННЯ ОБСЯГУ КОРОТКОЧАСНОЇ ПАМ’ЯТІ (У ТОМУ ЧИСЛІ КОРОТКОЧАСНОЇ ЗОРОВОЇ ТА СЛУХОВОЇ ПАМ’ЯТІ) 20 12. ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДТВОРЕННЯ І ВПІЗНАВАННЯ 22 Література 26

Лексико-семантичні групи дієслів

Вступ 3 1. СЕМАНТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЄСЛОВА 5 1.1. Лексико-семантичні групи дієслова 7 1.2. Дієслівні предикати стану і дії 8 2. ПОХІДНІ ТА НЕПОХІДНІ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ГРУПИ ДІЄСЛІВ 9 3. СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНА ВАЛЕНТНІСТЬ ДІЄСЛОВА 13 3.1. Активна і пасивна валентність дієслова 14 3.2. Залежність іменника від дієслова 15 Висновки 18 Література 20