институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Історичний розвиток драматургії масових форм роботи

Каталог пособий и учебных материалов | Искусство | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2006 | Размер: 65 кб. | Стоимость: 115 грн. | Смотреть | Купить

Історичний розвиток драматургії масових форм роботи

План

ВСТУП 3
1. РОЗДІЛ: ДРАМАТУРГІЯ МАСОВИХ ФОРМ РОБОТИ 5
1.1. Масові заходи та їх компоненти 5
1.2. Особливості драматургії масових форм роботи 8
2. РОЗДІЛ: ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ДРАМАТУРГІЇ МАСОВИХ ФОРМ РОБОТИ 16
2.1. Масові свята, театралізовані дійства в Древній Греції і Древньому Римі 16
2.2. Театралізовані масові свята Середньовіччя і Відродження 21
2.3. Масові свята на Русі 28
2.4. Радянські масові свята 33
2.5. Сучасний стан драматургії масових форм роботи 40
ВИСНОВКИ 43
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46

Мета курсової роботи розглянути основні історичні періоди розвитку драматургії масових форм роботи та виділити основні сучасні особливості в цій галузі.
Предметом курсової роботи є детальний розгляд всіх періодів історичного розвитку драматургії масового свята та видовища.
Об’єктом курсової роботи є конкретизація особливостей драматургії масового свята як в історичному контексті так і в сьогоденні.
Хронологічні рамки в курсовій роботі сягають найдавніших часів зародження цивілізації, а саме до Древньої Греції та Риму і доходять до наших днів.
Літературна база курсової роботи будується в основному на працях російських дослідників, таких як Гребенюк В.П. Публічні видовища петровського часу і їхній зв'язок з театром, 1976 року; Вершковський Е.В. Режисура масових видовищ, 1977 року; Генкін Д.М. Масові свята, 1987 року; Туманов І.М. Режисура масового свята і театралізованого концерту, 1976 року; Шубіна І.Б. Організація дозвілля і шоу програм, 2004 року; Чечетін А.І. Основи драматургії театральних видовищ, 1981 року.
Також можна виділити деяких українських дослідників даного питання. Це, насамперед, Горбов А.С. Режисура видовищно-театралізованих заходів, 2004 року; Зайцев В.П. Режисура естради та масових видовищ, 2003 року та Обертинська А.П. Історія масових свят, 1992 року.
Структурно робота складається зі вступу, двох частин, висновків та використаної літератури.
Cмотрите также:
Організація харчування туристів при проведенні масових заходів

ВСТУП 3 1. ЗАКЛАДИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ 5 1.1. Види масових заходів в туризмі та їх характеристика 5 1.2. Характеристика закладів ресторанного господарства, що використовуються при проведенні масових заходів 8 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ХАРЧУВАННЯ УЧАСНИКІВ МАСОВИХ ЗАХОДІВ 14 2.1. Обслуговування учасників масових заходів під час їхнього проведення 14 2.2. Обслуговування учасників масових заходів в місцях проживання 22 2.3. Спеціальні форми організації харчування учасників масових заходів 28 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (10-11 клас)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ 5 1.1. Поняття масових заходів. 5 1.2. Педагогічні умови виховної ефективності масових шкільних заходів 10 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ЇХНЮ ПОВЕДІНКУ У МАСОВИХ ЗАХОДАХ 12 РОЗДІЛ 3. ПОВЕДІНКА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ 18 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 30-31 Мета нашого дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей проведення масових заходів у школі та проаналізувати поведінку та діяльність учнів старших класів у підготовці та проведенні масових заходів. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів, механізми, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінку та діяльність учнів.

Родина Тобілевичів та її внесок у розвиток української драматургії

Родина Тобілевичів та її внесок у розвиток української драматургії

Форми масових туристських заходів, їх організація

1. Види масових заходів в туризмі та їх характеристика 3 2. Спеціальні форми організації харчування учасників масових заходів 6 Література 23

Форми соціальної роботи із студентською молоддю

Вступ 3 Розділ 1. Студентська молодь, як об’єкта соціальної роботи 11 Розділ 2. Характеристика форм соціальної роботи зі студентською молоддю 16 2.1. Загальна характеристика форм соціальної роботи зі студентською молоддю 16 2.2. Актуальність втілення в життя різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю в Україні 22 2.3. Особливості та напрямки реалізації різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю в Україні 27 2.4. Форми соціальної роботи зі студентською молоддю в США на сучасному етапі 35 Розділ 3. Значення впровадження різних форм соціальної роботи з студентською молоддю 47 Висновок 50 Список використаної літератури 54

Гроші та кредит

1. ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ФОРМ ВЛАСНОСТІ ГРОШЕЙ. ДЕМОНЕТИЗАЦІЯ ЗОЛОТА. РОЛЬ ГРОШЕЙ У КРУГООБОРОТІ ДОХОДІВ ТА ПРОДУКТІВ. РАЦІОНАЛІСТИЧНА ТА ЕВОЛЮЦІЙНА КОНЦЕПЦІЯ ПОХОДЖЕННЯ ГРОШЕЙ 3 1.1. Раціоналістична та еволюційна концепція походження грошей 3 1.2. Історичний розвиток форм власності грошей. Демонетизація золота 4 1.3. Економічні закони і категорії товарного виробництва 9 Література 13 2. ОСНОВНІ МОДЕЛІ ГРОШОВИХ РЕФОРМ І ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА 14 2.1. Грошові реформи: необхідність і мета їх проведення 14 2.2. Класифікація грошових реформ. Методи стабілізації національної валюти 15 2.3. Моделі грошових реформ 19 Література 22 3. НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ: ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ, ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 24 3.1. Національний банк України – центр готівкового обігу 24 3.2. Інструменти грошово-кредитної політики НБУ 27 3.3. Основні цілі та завдання розвитку банківської системи 31 Література 34

Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Зміст Вступ 3 Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4 Висновок 9 Використана література 10

Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Зміст Вступ 3 Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4 Висновок 9 Використана література 10

Форми соціальної роботи зі студентською молоддю

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичний аналіз форм соціальної роботи з молоддю 8 1.1. Студентська молодь як об єкт соціальної роботи 8 1.2. Форми соціальної роботи зі студентською молоддю 15 Розділ 2. Особливості на напрями реалізації різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю в Україні 24 2.1. Загальна характеристика форм соціальної роботи зі студентською молоддю 24 2.2. Актуальність втілення в життя різних форм соціальногї роботи зі студентською молоддю в Україні 37 Розділ 3. Аналіз експериментального дослідження використання різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю 65 3.1. Програма дослідження соціального становлення студентської молоді у вищих навчальних закладах 65 3.2. Аналіз програми експериментального дослідження 70 3.3. Аналіз результатів проведеного експериментального дослідження 78 Висновки 82 Список використаних джерел 88