институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Індивідуальні особливості по темпераменту

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2006 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Індивідуальні особливості по темпераменту

Зміст

Вступ 3
1. Загальне поняття про темперамент 4
2. Основні компоненти темпераменту 5
3. Особливості проявів темпераменту 6
Висновок 12
Список літератури 14
Cмотрите также:
Вплив спадковості, вікових особливостей, статевих відмінностей на формування властивостей темпераменту

Вступ 3 1. Основні підходи до визначення сутності та структури темпераменту 4 2. Основні теорії темпераменту 6 3. Темперамент і індивідуальні прояви поведінки 10 Висновки 14 Список використаних джерел 16 Дослідження темпераменту 18 Предмет: диференціальна психологія

Характеристика основних типів темпераменту

Вступ. 3 Розділ I. Теоретичні питання поняття темпераменту. 3 1.1. Сутність темпераменту. 3 1.2. Компоненти темпераменту 4 1.3. Психологічна характеристика типів темпераменту. 6 1.4. Дослідження темпераменту. 10 Розділ II. Проведення дослідження 13 Висновки. 15 Додаток№1.МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ ТЕМПЕРАМЕНТУ Я. СТРЕЛЯУ (рос.). 16 Список використаної літератури. 23

Методи дослідження темпераменту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 4 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ВЛАСТИВОСТЕЙ 4 1.1. Поняття про темперамент 4 1.2. Фізіологічна і психологічна основи темпераменту 6 1.3. Властивості темпераменту та їх особливості 7 1.4. Характеристика типів темпераменту 10 1.5. Методи діагностичного вивчення темпераменту 13 РОЗДІЛ 2. 18 ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ І ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ 18 2.1 Методика і структура проведення дослідження 18 Дослідження проводилось в школі 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 20 ВИСНОВОК 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 27-35

Тип темпераменту і загальна картина поведінки людини

1.Поняття темпераменту. 3 2.Психологічна характеристика типів темпераменту. 5 3.Вплив темпераменту на поведінку людини. 9 Література. 12

Теоретичний аналіз проблеми прояву темпераменту підлітків

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………….2 Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми прояву темпераменту підлітків ………………………………………………………………………….…5 1.1. Сутність та характеристика основних видів темпераменту ……5 1.2. Властивості темпераменту. Проблема типу темпераменту ……11 1.3. Особливості прояву темпераменту учнів старшого шкільного віку………………………………………………………………………………….16 Розділ 2. Експериментальне дослідження особливостей темпераменту учнів старшого шкільного віку ……………………………………………..…..18 2.1. Опис методик дослідження…………………………………………18 2.2. Аналіз результатів проведеного дослідження ……………….….24 Висновок…………………………………………………………………...27 Список використаної літератури ………………………………………..28

Диференціальна психологія

1. Основні концепції темпераменту 3 2. Факторні теорії темпераменту 6 2.1. Теорія І.П. Павлова 6 2.2.Теорія за Б.М.Теплову і В.Д.Небилицину 9 3. Вплив спадковості, вікових особливостей та статевих відмінностей на формування властивостей темпераменту 11 4. Стиль діяльності і темперамент 14 Творче завдання 16 Проведіть дослідження темпераменту. Напишіть звіт. Список використаної літератури 18

Темперамент в структурі особистості

План: 1 Загальне поняття про темперамент 2 Основні компоненти темпераменту 3 Історія вчень про типи темпераменту 4 Психологічна характеристика типів темпераменту 5 Темперамент і діяльність 6 Висновок 7 Список використаної літератури

Темперамент і можливості його зміни

Вступ 2 І. Темперамент, як сучасна проблема психологічної науки 5 1.1 Поняття та основні дослідження теорії темпераменту 5 1.2 Типологія темпераменту 15 1.3 Зв’язок темпераменту та характеру та можливості їх змінення 24 ІІ. Емпіричне дослідження можливості зміни темпераменту у дітей до 3-х років 30 2.1 Методичний інструментарій і хід дослідження 30 2.2 Аналіз отриманих результатів 35 Висновок 38 Список використаної літератури 40

Взаємозв’язок між темпераментом і емпатією

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ І ТИПИ ТЕМПЕРА 4 1.1. Визначення темпераменту 4 1.2. Трансформація уявлень про темперамент 5 1.3. Основні властивості темпераменту 6 1.4. Типологія темпераментів 8 1.5. Екстраверсія та інтроверсія 14 РОЗДІЛ 2. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ТЕМПЕРАМЕНТУ ТА ЕМПАТІЇ 18 2.1. Поняття емпатії 18 2.2. Компоненти емпатії 20 2.3. Типи темпераменту і емпатія 24 ВИСНОВКИ 28 ЛІТЕРАТУРА 30

Прояв індивідуальних та вікових рис темпераменту у дошкільників та їх врахування у виховній роботі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕМПЕРАМЕНТУ 5 1.1. Поняття про темперамент і фізіологічні основи темпераменту 5 1.2. Типи темпераменту та врахування їх у вихованні дошкільників 10 Висновки до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТИПІВ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 20 2.1. Констатувальний експеримент 20 2.2. Методичні рекомендації для працівників дошкільного дитячого закладу 24 Висновки до розділу 2 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 33 Моделі полюсних типів для ясельників і дошкільників