институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Міжнародний імідж української держави

Каталог пособий и учебных материалов | Международная экономика | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2006 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Міжнародний імідж української держави

Зміст
Вступ 3
1. Формування та підтримка іміджу держави 4
2. Імідж політичного лідера як елемент виборчої кампанії 7
3. Імідж Української держави. Історія і сучасність 13
Висновки 20
Література 22
Cмотрите также:
Імідж України: реалії та перспективи

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………. 3 I. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУЛЮВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ………………………………….. 5 1.1. Міжнародний імідж країни: термінологічні основи………………. 6 1.2. Імідж в структурі комунікативного простору……………................ 11 1.3. Методологія створення сприятливого іміджу…................................. 16 II. ІМІДЖ УКРАЇНИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ………………… 22 2.1. Державно-управлінський аспект формування іміджу України……………………………………………………………………. 23 2.2. Концепція позиціонування туристичного іміджу України на міжнародному ринку туристичних послуг……………………………… 30 2.3. Вплив Росії на імідж України ………………………………………. 38 2.4. Передумови створення сприятливого іміджу України…………….. 45 III. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИСВІТЛЕННЯ АНГЛОМОВНИМИ ЗМІ ПОДІЙ В УКРАЇНІ (за матеріалами контент-аналізу преси)……………………………………………………………………… 3.1. Зовнішній імідж України в світлі англомовної преси…………….. ВИСНОВОК………………………………………………………............. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………............ ДОДАТКИ…………………………………………………………………

Імідж-реклама.

ВСТУП 3 1. Основні питання імідж-реклами 4 1.1. Місце імідж-реклами в рекламуванні 4 1.2. Задачі та способи здійснення імідж-реклами 5 1.3. Цілі рекламування іміджу підприємства 7 2. Пропозиції щодо здійснення імідж-реклами для створення позитивного образу підприємства на "..." 11 2.1. Організаційна характеристика підприємства 11 2.2. Пропозиції щодо вибору носіїв імідж-реклами 12 2.3. Пропозиції щодо використання паблік рілейшнз для імідж-реклами підприємства 15 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20

Богдан Хмельницький - фундатор Української держави

План Богдан Хмельницький - фундатор Української держави 3 1. Біографія Б. Хмельницького 3 2. Досягнення Б. Хмельницького як полководця й фундатора Української держави 7 3. Родовід Богдана Хмельницького 11 Список використаної літератури 13

Формування української національної держави.

З М І С Т Вступ 3 1. Передумови формування української державності у ХVII ст. 4 2. Богдан Хмельницький як полководець і стратег у віні 1648-1654 рр. 4 3. Формування української національної держави. 8 4. Реформа державного апарату 9 5. Значення формування державного апарату та Української козацької республіки. 11 6. Соціально-економічна політика Б.Хмельницького. 13 Висновки 14 Список використаної літератури: 16

Формування української національної держави.

З М І С Т Вступ 3 1. Передумови формування української державності у ХVII ст. 4 2. Богдан Хмельницький як полководець і стратег у віні 1648-1654 рр. 4 3. Формування української національної держави. 8 4. Реформа державного апарату 9 5. Значення формування державного апарату та Української козацької республіки. 11 6. Соціально-економічна політика Б.Хмельницького. 13 Висновки 14 Список використаної літератури: 16

основні ознаки функцій держави

Вступ 2 1. Поняття й основні ознаки функцій держави 3 2. Класифікація функцій держави 7 3. Внутрішні функції української держави в сучасних умовах 12 4. Основні зовнішні функції сучасної української держави 17 Висновок 19 Список використаних джерел 21

Конституційні функції Української держави

Вступ 3 1. Загальна характеристика функцій держави 6 1.1. Поняття функцій держави, форми і методи їх здійснення 6 1.2. Види функцій держави 8 2. Функції Української держави 12 2.1. Історичний розвиток основних функції держави 12 2.2. Класифікація функцій Української держави 15 2.3. Здійснення функцій Української держави 20 2.3.1. Апарат держави у здійсненні функцій Української держави 20 2.3.2. Принципи організації та діяльності державного апарату 23 2.3.3. Поділ влади як принцип організації роботи державного апарату 24 2.3.4. Місцеве самоврядування в Україні 29 3. Механізм здійснення конституційних функцій Української держави у світлі конституційної реформи 31 3.1. Розмежування повноважень вищих органів державної влади 31 3.2. Реформа місцевого самоврядування 36 3.3. Реформування державної служби 37 3.4. Реформування органів прокуратури 45 Висновок 49 Список використаної літератури 52-55 Мета й завдання дослідження. Метою дослідження є виділення конституціїних функцій Української держави та з`ясування місця й ролі механізму держави в реалізації цих функцій. Дослідження проблематики функціонування механізму і апарату Української держави в світлі конституційної реформи дає змогу більш предметно аналізувати нові для вітчизняної науки, але, надзвичайно актуальні й складні питання реалізації функцій України. Об`єктом дослідження є аналіз конституційних функцій Української держави. Предметом дослідження є тенденції та перспективи функціонування апарату держави під час здійснення функцій Української держави в умовах конституційної реформи. Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового обґрунтування конституційних функції держави в цілому. Філософсько-методологічною основою дослідження є принципи, закони, категорії діалектики. Системній метод вживався при аналізі різних понять. Методом порівняльно-правового аналізу досліджувалися питання позв’язані із системою функцій Української держави. Історичний метод дає можливість виявити суспільну думку

Імідж організації як чинник інформаційних процесів

Вступ 3 Розділ 1. Організація: структура та поліфункціональний апарат 7 1.1. Аналіз використаних джерел дослідження 7 1.2. Організація як мікрообраз соціально-економічних процесів в суспільстві 8 1.3. Структура та основні функції організації в бізнесі 20 Розділ 2. Корпоративний імідж та його вплив на діяльність організації 28 2.1. Імідж як феномен, його сутність, типи, функції в сучасному світі 28 2.2. Корпоративний імідж та його вплив на продукт діяльності організації 42 Розділ 3. Імідж-технології в діяльності організації 67 3.1. Імідж-технології в управлінні 67 3.2. Використання імідж-технологій на прикладі діяльності компанії "Велмар Перл" 76 Висновки 91 Список використаної літератури 97 Термінологічний словник 102 Додатки 106

Механізм української держави

Зміст 1. Механізм української держави 2 2. Конституційний статус народного депутата України 6 Використана література 12

Механізм української держави

Зміст 1. Механізм української держави 2 2. Конституційний статус народного депутата України 6 Використана література 12