институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Гендерні стереотипи (фемінність і маскулінність) їх розуміння і взаємозв’язок з соціальним інтелектом

Каталог пособий и учебных материалов | Психология социальная | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2006 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Гендерні стереотипи (фемінність і маскулінність) їх розуміння і взаємозв’язок з соціальним інтелектом

Зміст

ВСТУП 3
Розділ 1 Розуміння гендерних стереотипів 5
1.1 Поняття гендер. 5
1.2 Гедерні стереотипи. 8
Розділ 2. Зв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом. 13
2.1 Поняття соціального інтелекту 13
2.2 Зв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом. 18
Розділ 3. Вплив гендерних стереотипів на масову свідомість. 23
ВИСНОВКИ 27
Список використаної літератури 29

Об'єктом дослідження є вплив гендерних стереотипів на формування психологічних аспектів діяльності суспільства, на взаємини чоловіків і жінок у суспільстві.
Предмет дослідження – взаємозв'язок гендерних стереотипів з масовими групами, масовою свідомістю, соціальним інтелектом.
Ціль даної роботи полягає в аналізі ролі гендерних стереотипів у суспільних процесах, ефективності життєдіяльності суспільства, а також у визначенні впливу тендерних стереотипів на соціальний інтелект і масову свідомість.
Досягнення зазначеної мети потребує рішення наступних конкретних задач:
1. проаналізувати сучасні дослідження гендерних стереотипів;
2. визначити особливості гендерних стереотипів;
3 охарактеризувати гендерні відносини в суспільстві;
4 проаналізувати зв'язок гендерних стереотипів з великими групами і масовою свідомістю;
5 розглянути взаємозв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом.
Для рішення поставлених задач були використані наступні методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, що розглядає поняття гендерних стереотипів, їхній взаємозв'язок із психологічними і соціальними аспектами суспільства, спостереження, аналіз громадського життя, аналіз життєдіяльності суспільства.
Концептуальні основи вивчення гендерних стереотипів (основні дефініції, аналіз змісту стереотипів і механізмів стереотипізації) пропонуються в декількох десятках досліджень. [9, с.57]
У вітчизняній науці вивчення гендерних стереотипів почалося порівняно недавно. Незважаючи на чималу кількість досить важливих робіт, де аналізується ця тема, серйозних праць, у яких би розглядалися як універсальні механізми гендерної стереотипізації, так і специфіка функціонування гендерних стереотипів у пострадянському суспільстві, поки не з'явилося.
Теоретична значимість дослідження полягає в розширенні та поглибленні знань про психологічні особливості впливу гендерних стереотипів та таких їх основних ознак, як фемінність і маскулінність, на соціально-психологічні аспекти великих груп, масову свідомість, взаємозв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом.
Практична цінність роботи обумовлена можливістю подальшого наукового пошуку з метою написання дипломної роботи; використання результатів на практичних заняттях та в реальному житті, у спілкуванні.
Базові поняття: гендерні стереотипи, фемінність, маскулінність, великі групи, масова свідомість, соціальний інтелект.
Cмотрите также:
Контрольна робота з гендерної психології

1. Функціонування моральних гендерних стереотипів у сучасному комунікаційному просторі 3 2. Права жінок та гендерні стереотипи в Україні 7 Література 11

Аналіз стереотипів на підставі повідомлень ЗМІ

Вступ 3 1. Роль стереотипів в сучасних українських ЗМІ 5 2. Стереотипи ЗМІ євразійського спрямування 8 3. Стереотипи ЗМІ євроатлантичного спрямування 10 4. Стереотипи ЗМІ на економічну проблематику 13 Висновки 16 Література 18 Додатки 20

Аналіз стереотипів на підставі повідомлення ЗМІ

Вступ 2 1. Поняття про стереотип. Види стереотипів їх функції. 3 1.1. Природа і сутність стереотипу. 3 1.2. Функції стереотипів. 6 2. Роль ЗМІ у формуванні стереотипів. 8 2.1. Гендерні стереотипи. 8 2.2. Стереотип НАТО. 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Стереотипи та їх значення. Навести приклади.

Вступ 2 1. Поняття про стереотип. Стереотипи в сучасних українських ЗМІ 4 2. Приклади стереотипного прояву в повідомленнях преси 7 2.1. Стереотипні прояви у статті В.Крука «Новые веяния в «Новой Европе» 7 2.2. Стереотипи західного політологічного мислення у статті Ендрю Мейєра «Революція під загрозою» 8 2.3. Стереотипні прояви в повідомленні у виданні «Українська правда» 11 2.4. Стереотипи у повідомленні у телевізійній програмі «Подробності» 11 (канал «Інтер» 23.11.07 р.) 11 Висновки 12 Література 13

Логістика в туризмі

1. Взаємозв'язок системи маркетингу та логістики 3 2. Інформація про попит та взаємозв'язок з постачальниками (концепція "Швидке реагування на попит") 6 3. Структура та зміст логістичного ланцюга 9 Література 14

Логістика в туризмі

1. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ 3 2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОПИТ ТА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ (КОНЦЕПЦІЯ "ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ НА ПОПИТ") 9 3. СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ЛОГІСТИЧНОГО ЛАНЦЮГА 14 ЛІТЕРАТУРА 20

СОЦІАЛЬНІ ДЖЕРЕЛА СТЕРЕОТИПІВ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та соціальне значення стереотипів 8 1.1. Стереотипи: поняття, види, рівні, класи 8 1.2. Проблеми визначення соціального стереотипу 10 Розділ 2. Вплив стереотипів на соціокультурну взаємодію 16 2.1. Українці в етнокультурних стереотипах 16 2.2. Стереотипи у соціокультурній взаємодії 23 Розділ 3. Стереотипи у соціальному середовищі 33 3.1. Формування стереотипів в соціальних системах 33 3.2. Формування стереотипів в процесі масової комунікації 41 3.3. Кар'єра і соціальні стереотипи 51 Висновки 60 Список використаної літератури 64

Основні феномени міжособистісного розуміння

Вступ. 3 Розділ I.Міжособистісне розуміння. 5 1.1.Структура суспільних відносин 5 1.1.Міжособистісне розуміння 8 Суспільні стосунки і міжособистісне розуміння 9 Ділові стосунки і міжособистісне розуміння 9 Види міжособистісного розуміння 9 1.2.Підходи до розуміння структури міжособової взаємодії 10 1.3.Міжособове сприймання та розуміння людини 15 Розділ II.Основні феномени міжособистісного розуміння. 18 2.1.Шляхи до взаєморозуміння. 18 2.2.Джерела розуміння людини людиною 19 2.3.Феномени міжособистісного розуміння 26 Висновки та практичні поради. 28 Використана література. 30

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ПОНЯТТЯМ “СИСТЕМА” ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ

ЗМІСТ Стор. ВСТУП 3 1. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ПОНЯТТЯМ “СИСТЕМА” ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5 2. СУТНІСТЬ СТРУКТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ 7 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ПОНЯТТЯМ “СИСТЕМА” ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ

ЗМІСТ Стор. ВСТУП 3 1. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ПОНЯТТЯМ “СИСТЕМА” ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5 2. СУТНІСТЬ СТРУКТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ 7 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16