институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль інформації всистемі керування

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Реферат | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Роль інформації всистемі керування

Зміст

Вступ 3
1. Інформаційна діяльність менеджера 7
2. Організація оптимального комунікаційного процесу 9
3. Інформаційна діяльність менеджера і прийняття управлінських рішень 13
Висновки 16
Література 17
Cмотрите также:
Роль інформації всистемі керування

Зміст Вступ 3 1. Інформаційна діяльність менеджера 7 2. Організація оптимального комунікаційного процесу 9 3. Інформаційна діяльність менеджера і прийняття управлінських рішень 13 Висновки 16 Література 17

Архітектура мікропроцесора 8086

Зміст 1. Організація пам’яті в мікропроцесорі 8086 2 2. Система команд мікропроцесора 8086 5 2.1. Команди передачі інформації 5 2.2. Команди обробки інформації 6 2.3. Команди передачі керування 12 2.4. Команди керування станом 14 3. Модуль 16-разрядного мікропроцесора 15 3.1. Схема синхронізації 15 3.2. Шинний інтерфейс 16 Література. 18

Види інформації для управління

Вступ 3 1. Роль інформації в управлінні, її класифікація 5 2.Користувачі інформації 10 3. Характеристики інформації та їх вплив на її якість 11 4. Джерела надходження інформації та характеристика інформаційних показників, які з них надходять. 13 Висновки 18 Література 20

Система керування персоналом на прикладі ТОВ “Манхетен”

Вступ 3 1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇЇ ВИДИ 5 1.1. Зв'язок системи керування персоналом з цілями організації. 8 1.1.1. Відповідність систем керування персоналом стану зовнішнього середовища і культурі організації. 10 1.1.2. Цілісність системи керування персоналом. 11 1.1.3. Участь керівництва організації в процесі керування персоналом. 12 1.1.4. Служба керування персоналом. 13 1.2. Етапи реорганізації системи керування персоналом 15 2. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “МАНХЕТТЕН” 22 2.1. Аналіз людських ресурсів на ТОВ “Манхетен” 26 2.2. Оптимізація чисельності співробітників 35 2.3. Добір персоналу і керування людськими ресурсами в ТОВ “Манхетен” 39 2.4. Заробітна плата 42 2.5. Приклад упровадження фірмою програм розвитку персоналу 50 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ “МАНХЕТЕН” НА ПРИКЛАДІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ 51 Висновки та пропозиції 57 Використана література: 61 Додатки 64

Моделі корпоративного керування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Керування організацією: сутність, принципи, методи й моделі 5 1.1. Сутність корпоративного керування (керування організацією) 5 1.2. Недоліки корпоративного керування в Україні 10 1.3. Методи керування організацією 13 1.4. Принципи корпоративного керування (керування організацією) 17 Розділ 2. Моделі корпоративного керування 25 2.1. Англо-американська модель 25 2.2. Німецька модель корпоративного керування 29 2.3. Японська модель 35 Висновки 40 Список використаної літератури 41

Основні етапи розвитку керування документацією за кордоном

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕРМІНОЛОГІЯ ТА ІСТОРІЯ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 7 1.1. Аналіз термінології у сфері керування документацією 7 1.2. Зародження та розвиток сфери керування документацією 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОЦЕСИ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 14 2.1. Принципи політики та встановлення обов’язків персоналу щодо керування документацією 14 2.2. Нормативна база по управлінню документацією за кордоном 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29

КЕРІВНИЦТВО: СТИЛІ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ

ЗМІСТ. Вступ. 3 1. СТИЛІ КЕРУВАННЯ 5 2. МЕТОДИ КЕРУВАННЯ 7 3. ПРИНЦИПИ КЕРУВАННЯ 8 4. ФУНКЦІЇ КЕРУВАННЯ 12 Висновки. 13 Список використаної літератури. 14

Комплексне керування якістю в організації

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28

Організація роботи менеджера вищої ланки керування при розробці та аналізі нового проекту

Вступ 3 1. Управління проектами як специфічна галузь діяльності менеджерів вищої ланки керування 4 2. Функції менеджера вищої ланки керування при розробці та аналізі нового проекту 8 3. Роль менеджерів вищої ланки керування в системі управління проектами 12 Висновки 17 Література 18

Роль комунікацій в управлінні організацією

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.1 Сутність і види комунікацій 4 1.2 Поняття процесу комунікації 7 1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11 РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14 2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14 2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16 2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21 2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24 РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36