институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Складання бізнес-плану підприємства на прикладі ТОВ "Морозко"

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Реферат | Страниц: 23 | Год: 2010 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Складання бізнес-плану підприємства на прикладі ТОВ "Морозко"

Зміст
1. Резюме 2
2. Опис підприємства 4
3. Опис продукції 5
4. Аналіз ринку 6
5. Опис виробництва 12
6. План персоналу 15
7. Календарний план 15
8. Фінансовий план 16
9 Оцінка ризику та страхування 19
Литература 23
Cмотрите также:
Складання бізнес-плану підприємства на прикладі ТОВ "Морозко"

Зміст 1. Резюме 2 2. Опис підприємства 4 3. Опис продукції 5 4. Аналіз ринку 6 5. Опис виробництва 12 6. План персоналу 15 7. Календарний план 15 8. Фінансовий план 16 9 Оцінка ризику та страхування 19 Литература 23

Бізнес-планування в розвитку організацій

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.СУТНІСТЬ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ЕФЕКТИВНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 1.1.Сутність бізнес-плану та підходи до його складання 4 1.2.Необхідність стратегічного аналізу для складання ефективного бізнес-плану 10 РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЛОГІКА ЙОГО СКЛАДАННЯ 24 2.1.Структура бізнес-плану 24 2.2.Логіка розробки бізнес-плану 28 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7 3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10 4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14 5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 21

Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств

Вступ 3 Розділ 1.Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств 5 1.1.Сутність бізнес-планування, його доцільність та ефективність 5 1.2.Методичні аспекти складання бізнес-плану 16 Розділ 2.Складання бізнес-плану 19 2.1.Розробка основних напрямків діяльності підприємства 19 2.2.Розробка бізнес-плану створення підприємства з виробництва хлібобулочних виробів 21 Розділ 3.Обґрунтування ефективності реалізації проекту 29 Висновки 38 Список використаної літератури 41

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану Висновки Список використаної літератури

Розробка та обґрунтування бізнес – плану створення нового туристичного підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 6 1.1. Основні критерії розробки бізнес-плану 6 1.2. Характеристика структури типового бізнес-плану 18 1.3.Дослідження ринку туристичних послуг 26 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "А" 40 2.1. Опис бізнесу 40 2.2. Стратегічний та маркетинговий план 44 2.3. Фінансово-економічний план 55 2.4. Оцінка та страхування ризику 61 3. ОБГРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНІСТЬ 63 3.1. Прогноз доходів підприємства 63 3.2. Оцінка запропонованих заходів та їх впливу на діяльність підприємства 67 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 84-87 Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань бізнес-планування у туристичній галузі, уміння застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, складання бізнес-плану конкретного туристичного підприємства. Дана робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений теоретичним засадам бізнес-планування. У другому розділі розроблено основні положення бізнес-плану новостворюваного туристичного підприємства ТОВ "А" В третьому розділі проведено оцінку запропонованого бізнес-плану.

Фінанси підприємств

1. Розрахунки платіжними дорученнями .....3 2. Зміст фінансового плану підприємства та порядок його складання. Складання бізнес-плану підприємства ................7 Список використаної літератури ......................11

Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 5 1.1. Сутність і призначення бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 8 1.3. Ресторанний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 22 2.1. Резюме проекту 22 2.2. Опис продукції ресторану „назва” 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУ РЕСТОРАНУ „назва” І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 28 3.1. План маркетингу 28 3.2. План виробництва 34 3.3. Потенційні ризики й проблеми 46 3.4. Ефективність бізнес-плану ресторану 50 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 70

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91