институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стилі керування та їх вплив на розвиток організації

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Реферат | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Стилі керування та їх вплив на розвиток організації

Зміст
Вступ 3
1 Поняття і сутність лідирування та впливу 4
2 Форми влади та їх характеристика 6
3 Стилі керування та їх вплив на розвиток організації 9
Висновок 14
Використана література 15
Cмотрите также:
Стилі керування та їх вплив на розвиток організації

Зміст Вступ 3 1 Поняття і сутність лідирування та впливу 4 2 Форми влади та їх характеристика 6 3 Стилі керування та їх вплив на розвиток організації 9 Висновок 14 Використана література 15

КЕРІВНИЦТВО: СТИЛІ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ

ЗМІСТ. Вступ. 3 1. СТИЛІ КЕРУВАННЯ 5 2. МЕТОДИ КЕРУВАННЯ 7 3. ПРИНЦИПИ КЕРУВАННЯ 8 4. ФУНКЦІЇ КЕРУВАННЯ 12 Висновки. 13 Список використаної літератури. 14

Система керування персоналом на прикладі ТОВ “Манхетен”

Вступ 3 1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇЇ ВИДИ 5 1.1. Зв'язок системи керування персоналом з цілями організації. 8 1.1.1. Відповідність систем керування персоналом стану зовнішнього середовища і культурі організації. 10 1.1.2. Цілісність системи керування персоналом. 11 1.1.3. Участь керівництва організації в процесі керування персоналом. 12 1.1.4. Служба керування персоналом. 13 1.2. Етапи реорганізації системи керування персоналом 15 2. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “МАНХЕТТЕН” 22 2.1. Аналіз людських ресурсів на ТОВ “Манхетен” 26 2.2. Оптимізація чисельності співробітників 35 2.3. Добір персоналу і керування людськими ресурсами в ТОВ “Манхетен” 39 2.4. Заробітна плата 42 2.5. Приклад упровадження фірмою програм розвитку персоналу 50 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ “МАНХЕТЕН” НА ПРИКЛАДІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ 51 Висновки та пропозиції 57 Використана література: 61 Додатки 64

СТИЛІ ЛІДЕРСТВА В ОРГАНІЗАЦІЇ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КЕРІВНИК ЯК МОРАЛЬНИЙ ЛІДЕР 6 1.1. Сутність лідерства, підходи до лідерства 9 1.2. Основні концепції лідерства 12 1.3. Основні стилі лідерства (автократичні, демократичні, ліберальні) 15 1.4. Практика лідерства Блейка і Моутона та інших 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІДЕРСТВА НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 31 2.1. Організаційна структура керування 32 2.2. Тип керівництва та посадові інструкції 35 ВИСНОВКИ 37 ЛІТЕРАТУРА 39

Основні етапи розвитку керування документацією за кордоном

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕРМІНОЛОГІЯ ТА ІСТОРІЯ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 7 1.1. Аналіз термінології у сфері керування документацією 7 1.2. Зародження та розвиток сфери керування документацією 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОЦЕСИ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 14 2.1. Принципи політики та встановлення обов’язків персоналу щодо керування документацією 14 2.2. Нормативна база по управлінню документацією за кордоном 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29

Комплексне керування якістю в організації

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

Принципи політики та організації керування документаційними процесами

Вступ 3 Розділ 1. Понятійний апарат керування документацією 5 Розділ 2. Процес керування документацією в організації 11 Розділ 3. Принципи політики керування документаційними процесами 17 3.1. Культура організування роботи з документами. Дотримання основних принципів роботи 17 3.2. Побудова електронної канцелярії 22 Висновки 26 Список використаної літератури 27

Вплив особистісних якостей керівника на стиль його управління

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБИСТОСТІ КЕРІВНИКА, ЯК ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІНЦЯ 5 1.1. Основні складові особистості керівника, як лідера 5 1.2. Покликання до управлінської діяльності 12 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ СТИЛІ КЕРІВНИЦТВА ПЕРСОНАЛОМ 17 2.1. Основні характеристики стилів керівництва 17 2.2. Професійні навички в управлінському стилі керівника 19 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ ОСОБИСТИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА НА СТИЛЬ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ. 25 3.1. Діагностика особистісних якостей керівників на прикладі корпорації «Альта-Віста». 25 3.2. Особистісні якості керівників та оцінка ефективності їх діяльності 27 ВИСНОВОК 34 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 37 1.Лист оцінки якостей директора 2. ТЕСТ «СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ» 3. Тест для визначення стилю керівництва колективом Ключ 4. Тест: Оцінка ефективності діяльності керівника Оцінка результатів Мета курсової роботи теоретично розкрити тему впливу особистісних якостей керівника на стиль його управління та на практиці показати прояв цього впливу. Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання: 1. охарактеризувати особистісні риси керівника, як управлінця; 2. розглянути основні стилі керівництва персоналом; 3. на прикладі керівників корпорації «Альта-Віста» показати вплив особистісних якостей керівника на стиль та ефективність його управління. Предмет курсової роботи – це дослідження та виявлення головних закономірностей між особистісними якостями керівника та стилем його управління. Об’єктом курсової роботи є керівний склад корпорації «Альта-ВІСТА», за допомогою якого розкривається вплив якостей керівника на стиль та ефективність його управління. Джерельна база курсової роботи складається з наступних робіт російських та іноземних дослідників: Андрєєва Г. М. Соціальна психологія, 1988 року; Кибанов А. Я. Захаров Д. К. Формування системи керування персоналом на підприємстві, 1993 року; Кричевський Р. Л. Якщо ви – керівник, 1988 року; Пітер Ф. Драккер Керування націлене на результати, 1994 року; Психологія керування: курс лекцій /Отв. Ред. Удальцова М. В., 1997 року; Русалінова А. А. Деякі характеристики керівника як суб'єкта керування трудовим колективом // Трудовий колектив як суб'єкт і об'єкт керування, 1980 року. Філіпов А. В. Ільїн Г. Л. Проблема організованої праці в психології керування // Питання психології, 1987року. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків та додатків.

Стилі керівництва в організації. Типологія керівництва

Зміст 2 Вступ 3 1. Стилі керівництва в організації та їх відмінні особливості. Теорії “Х” та “У” Мак-Грегора 3 2. Типологія керівництва 7 3. Влада, її форми та джерела 14 Висновки 18 Список використаної літератури 19