институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2010 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”

Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21
3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31
Cмотрите также:
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31

інтерпретація тексту

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31

інтерпретація тексту

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі

Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22

Шляхи аналізу художнього твору

Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40

Характеристика твору Ф.Ніцше „По той бік добра і зла”

1. Автор 3 2. Загальна характеристика твору „По той бік добра і зла” 7 3. Філософський зміст твору 8 4. Загальний підсумок творчості Ф.Ніцше 10 Бібліографія 14

Київський літопис

Вступ 2 1. Історія виникнення твору 3 2. Характеристика змісту 6 3. Жанр твору 12 4. Моє бачення 15 Література 16

Християнська градація та твір Ніцше - Так казав Заратустра

Вступ 2 Розділ 1. Загальна характеристика твору Ніцше з точи зору 4 1.1. Коротка біографічна довідка про Ніцше напередодні написання «Так казав Заратустра» та до заввершення твору. 4 1.2 Загальний аналіз твору Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 8 Розділ 2. «Так казав Заратустра» та проблема Бога 13 2.1. Релігійні особливості книги Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 13 2.2. Безбожжя філософії Ніцше 20 2.3. Роздуми про щастя у творі «Так казав Заратустра» з точки зору християнства 25 Висновок 32 Список використаної літератури: 33

Філософія у сфері культури

1. ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ 2 2. ЛЮДИНОТВОРЧА СУТНІСТЬ КУЛЬТУРИ 4 3. ФІЛОСОФІЯ МИСТЕЦТВА НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ. 5 4. КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА 9 Висновок. 10 Література: 11