институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування собівартості продукції підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 63 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Планування собівартості продукції підприємства

Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
Cмотрите также:
Планування собівартості продукції підприємства

Вступ 4 1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6 1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6 1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15 2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19 2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19 2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22 2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25 3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31 Висновки 38 Література 40 Додатки 42

Планування собівартості продукції на підприємстві

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7 1.1. Показники собівартості продукції 7 1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11 1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17 1.4. Планування собівартості продукції 20 Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30 2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30 2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31 2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35 2.4. Складання планової калькуляції 36 Висновки 42 Список використаної літератури 45

Рівень і аналіз собівартості продукції. Планування собівартості продукції

1 Вступ. 3 2 Теоретичний розділ 6 1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6 1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва. 15 2. Розрахунково-аналітична частина: 21 2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції; 21 2.2. Заходи щодо зниження собівартості продукції 23 2.3 Планування собівартості продукції 24 Висновки 26 Література 28

Формування та планування собівартості продукції на підприємствах України

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Теоретичні засади формування та планування собівартості продукції на підприємствах України 4 1.1 Економічна сутність та значення планування собівартості продукції на підприємстві 4 1.2 Методи калькуляції собівартості продукції 15 2. Формування собівартості на ЗАТ “ЧЕКСІЛ-ПОСТАЧ” 22 2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 22 2.2 Особливості формуванняня собівартості продукції на ЗАТ “Чексіл-постач” 24 2.3 Вплив на собівартість продукції підприємства основних факторів її формування 27 3. Резерви зниження собівартості продукції ЗАТ «Чексіл-постач» 35 Висновки 39 Список використаних джерел 40

Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти аналізу й планування собівартості продукції 7 1.1. Показники собівартості продукції 7 1.2. Стратегічний аналіз собівартості продукції 11 1.3. Оперативний аналіз собівартості продукції 17 Розділ 2. Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 21 2.1. Характеристика підприємства ВАТ "Миколаївсільмаш" 21 2.2. Оцінка обґрунтованості планового рівня собівартості товарної продукції 24 2.3. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції ВАТ "Миколаївсільмаш" 26 2.4. Аналіз собівартості одиниці продукції та динаміки зміни собівартості порівнянної продукції 29 2.5. Аналіз витрат на одну гривню товарної продукції та витрат за економічними показниками 37 2.6. Аналіз собівартості продукції за статтями калькуляції 44 2.7. Аналіз прямих матеріальних витрат, витрат на пряму заробітну плату та обслуговування виробництва 46 Розділ 3. Зведений підрахунок резервів зниження собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 65 Висновки 67 Список використаної літератури 70 Додатки 72

Планування собівартості продукції

Вступ 3 1 Теоретичний розділ 6 1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6 1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11 2 Розрахунково-аналітична частина 18 2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18 2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 22 2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26 2.4 Планування собівартості продукції 27 2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 40 Висновки 44 Література 48 Додатки 49

Планування собівартості продукції. Планування кошторису витрат на виробництво

Вступ 3 1 Теоретичний розділ 7 1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 7 1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11 2 Розрахунково-аналітична частина 18 2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18 2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21 2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 31 2.4 Планування собівартості продукції 32 2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 35 Висновки 38 Література 40

Планування собівартості продукції на підприємстві

Вступ 3 1. Вплив фінансових ресурсів підприємств на собівартість продукції 6 2. Планування собівартості продукції на підприємстві 12 2.1 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 12 2.2. Рівень і аналіз собівартості продукції 17 2.3 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21 3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26 3.1. Планування заходів щодо зниження собівартості продукції 26 3.2 Планування кошторису витрат на виробництво 40 Висновки 43 Література 47

Планування собівартості продукції

1 Вступ. 3 2 Аналітична частина 6 2.1 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва. 6 2.2 Рівень і аналіз собівартості 11 2.3. Аналіз кошторису витрат на виробництво 15 3. Проектна частина 22 3.1. Заходи щодо зниження собівартості продукції 22 3.2 Планування собівартості продукції 23 Висновки 25 Література 27

Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31