институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 52 | Год: 2010 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи

План
Вступ 3
1. Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи 5
2. Організація процесу планування розвитку школи 19
Висновки 42
Список використаної літератури 43
Додаток 44
Cмотрите также:
Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи

План Вступ 3 1. Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи 5 2. Організація процесу планування розвитку школи 19 Висновки 42 Список використаної літератури 43 Додаток 44

Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ххх” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ххх” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ххх” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ххх” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ххх” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства на прикладі ТОВ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ Назва ” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ Назва ” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ Назва ” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ Назва ” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

Впровадження школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 5 1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 19 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства 27 2.3. Діагностика застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 32 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 47 3.1. Недоліки в застосуванні принципів школи адміністративного управління на туристичному підприємстві 47 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення впровадження принципів школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68-71

ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 4 1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 4 1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 7 2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 15 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 15 2.2. Особливості застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 22 3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 29 3.1. Недоліки в застосуванні принципів школи адміністративного управління на підприємстві 29 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення впровадження школи адміністративного управління в діяльності підприємства 33 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 41 ДОДАТКИ 43

Впровадження школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТКУ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 5 1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 11 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 19 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства 25 2.3. Особливості застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 30 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ В ПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 45 3.1. Недоліки у використанні принципів школи адміністративного управління на туристичному підприємстві 45 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення застосування принципів школи адміністративного управління в системі управління туристичним підприємством відповідно до теорії адміністративного менеджменту 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

Підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичний аналіз психолого-педагогічної та науково-методичної літератури з предмету дослідження 7 1.1. Організація роботи з підвищення ефективності роботи педагогічних кадрів 7 1.2. Системний підхід до організації роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 22 РОЗДІЛ ІІ. Стан роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 35 2.1 Характеристика сучасного стану роботи з педагогічними кадрами 35 2.2 Проблеми організації науково-методичної роботи педагогічних працівників 52 2.3 Модель удосконалення системи організації роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 78 ВИСНОВКИ 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 96 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….......101