институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання

ПЛАН
Вступ.
Розділ 1. Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання.
1.1. Теоретичне обґрунтування проблеми трудового виховання дошкільників.
1.2. Роль та значення трудових доручень у розвитку особистості дитини.
1.3. Вирішення проблеми у практиці роботи дошкільних закладів.
Розділ 2. Експериментально-педагогічна робота по формуванню працелюбності у дітей в різновіковій групі.
2.1. Методика та результати констатуючого експерименту.
2.2. Спільні трудові доручення у вихованні працелюбності у різновіковій групі.
Висновки.
Література.
Cмотрите также:
Експериментально-педагогічна робота по формуванню працелюбності у дітей в різновіковій групі

ПЛАН Вступ. Розділ 1. Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання. 1.1. Теоретичне обґрунтування проблеми трудового виховання дошкільників. 1.2. Роль та значення трудових доручень у розвитку особистості дитини. 1.3. Вирішення проблеми у практиці роботи дошкільних закладів. Розділ 2. Експериментально-педагогічна робота по формуванню працелюбності у дітей в різновіковій групі. 2.1. Методика та результати констатуючого експерименту. 2.2. Спільні трудові доручення у вихованні працелюбності у різновіковій групі. Висновки. Література.

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі

Вступ 2 Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4 1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4 1.2. Методика М.Монтессорі 12 1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19 Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21 2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21 2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Проблеми дошкільного виховання

ВСТУП 3 1. СУЧАСНИЙ СТАН ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ 4 2. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 8 ВИСНОВОК 11 ЛІТЕРАТУРА 13

Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)

ВСТУП 3 І. ТЕРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Виховання культурно-гігієнічних навичок – один з важливих завдань фізичного виховання дітей середнього дошкільного віку 5 1.2. Значення культурно-гігієнічних навичок в житті дітей середнього дошкільного віку 8 1.3. Види культурно-гігієнічних навичок 10 1.4. Зміст програмних вимог до виховання культурно-гігієнічних навичок в середній групі 11 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21 2.1. Визначення рівня культурно-гігієнічних навичок у дітей 21 2.2. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей середнього дошкільного віку 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 ІІ. ЗАВДАННЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ 9 ІІІ. РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ У ДІТЕЙ СЕНСОРНИХ СПРИЙМАНЬ, ДІЙ, УЯВЛЕНЬ (КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 13 IV. ШЛЯХИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ПЕРЦЕПТИВНИМ ДІЯМ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ 19 ПРО ЯКОСТІ ПРЕДМЕТІВ (ФОРМУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 19 V. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОЇ РОБОТИ 25 ВИСНОВКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 34 ЛІТЕРАТУРА 36

Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

Виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень

План Вступ 3 Значення трудових доручень у вихованні самостійності дітей середнього дошкільного віку (аналіз науково-методичної літератури). 6 Аналіз програмових вимог до організації трудових доручень (програма "Малятко", "Дитина". 15 Рівень самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в різних видах трудових доручень (на основі констатуючого експерименту). 17 Методи виховання самостійності та організованості в процесі виконання трудових доручень (на основі формуючого експерименту). 20 Методи виховання самостійності та організованості 20 Проведення формуючого експерименту. 22 Аналіз результатів експериментальної роботи. Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Список використаної літератури. 26 Мета роботи. Отже виходячи з вищеназваного ми обрали метою нашої роботи вивчення виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень. Предмет дослідження. Система методів трудового виховання дітей середнього дошкільного віку. Об'єкт дослідження. Система методів виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень.

Актуальні проблеми трудового виховання дітей у практиці вітчизняного і зарубіжного дошкільного виховання

Вступ 2 1. Основи трудового виховання дошкільників 4 2. Види праці дошкільників і форми її реалізації 11 3. Виховання у дошкільників пошани і інтересу до праці дорослих 16 4. Забезпечення раціональної організації праці дітей в перебігу дня 19 5. Узагальнення і розповсюдження передового досвіду по трудовому вихованню 23 6. Порівняння систем дошкільного трудового виховання в зарубіжних країнах 27 Висновки 31 Список використаних джерел 32