институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6
1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15
2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15
2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
Cмотрите также:
Інтерактивні технології навчання в початкових класах

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7 1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7 1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20 2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20 2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67

Навчання домашнього читання іноземною мовою

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Самонавчання іноземним мовам, види самостійної роботи учнів 5 1.1. Готовність учнів до самонавчання іноземним мовам, методичні аспекти 5 1.2. Робота з книгою 13 1.3. Домашня робота школярів 14 Розділ 2. Навчання домашнього читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах 16 2.1. Теоретичні засади навчання домашнього читання іноземною мовою 16 2.2. План-конспект уроку домашнього читання 19 Розділ 3. Роздавальний матеріал для навчання усного мовлення в школах з поглибленим вивченням англійської мови як вид самостійної роботи учнів 25 3.1. Навчальні завдання з англійської мови з орієнтацією на самостійну роботу учнів 25 3.2. Роздатковий матеріал для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови 33 Висновки 38 Резюме 40 Список використаної літератури 41

Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4 1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4 1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13 Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18 2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18 2.2. Уроки математики з елементами гри 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Дидактичні ігри на уроках математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5 1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5 1.2. Уроки математики з елементами гри 8 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13 2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13 2.2. Методика проведення математичних ранків 20 Висновки 30 Список використаної літератури 32

РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7 1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7 1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12 1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13 1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14 1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15 1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16 1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16 1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20 2.1. Уроки математики з елементами гри 20 2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Словникова робота під час вивчення грамоти

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формування навичок грамотності молодших школярів 5 1.1. Формування загально-навчальних умінь і навичок шляхом стимулювання навчально-пізнавальних інтересів молодших школярів 5 1.2. Види словникової роботи на уроках української мови в молодших класах 9 Розділ 2. Словникова робота під час вивчення грамоти 12 2.1. Виховне заняття у третьму класі на основі словникової роботи 12 2.2. Урок за темою: "Лиманські билиці" Ю.К. Голобородька (3 клас) 17 Висновки 27 Список використаної літератури 29

ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ З ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ, МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.2. САМОСТІЙНА РОБОТА З КНИГОЮ 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ТЕКСТОМ У 9 КЛАСІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13 2.2. МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ УРОКУ САМОСТІЙНОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ) УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ 21 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Індивідуальна робота як засіб підвищення якості математичної освіти учнів

Вступ 3 Розділ 1. Проблема індивідуальної роботи учнів в педагогічній літературі 5 1.1. Індивідуальна робота як педагогічна категорія 5 1.2. Дидактичні умови організації індивідуальної роботи у навчальному процесі 13 Висновки до 1-го розділу 17 Розділ 2. Індивідуальна робота як засіб підвищення якості математичної освіти учнів 19 2.1. Аналіз досвіду вчителів 19 2.2. Аналіз шкільних програм та підручників з математики 31 2.3. Експериментальна перевірка організації проведення індивідуальної роботи на уроках математики. Аналіз результатів експериментального навчання 42 Висновки до 2-го розділу 50 Висновки 52 Список використаної літератури 56 Додатки 62

Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок

Зміст 1. Характеристика тренингової групи 2 2. Сценарій тренингового заняття 2 2.1 Тема тренінгу 2 2.2. Мета й завдання заняття 3 2.3. Кількісний і якісний склад групи тривалість тренінгу 3 3. Сценарій тренінгу 3 3.1. Введення 3 3.2. Знайомство 4 3.3. Очікування учасників 4 3.4. Прийняття правил роботи групи 5 3.5. Етап оцінки рівня інформованності 5 3.6. Інформаційний блок і придбання практичних навичок 6 3.7. Підведення підсумків роботи групи 18 Список використаної літератури 19 Пропонований тренінг сприяє оволодінню прийомами ефективного спілкування через ігрові компоненти й техніку активного слухання. Тренінг спрямований на формування комунікативних умінь і навичок і розрахований на найрізноманітнішу вікову й поло-рольову аудиторію. Сформувати й удосконалити наявні комунікативні навички можуть всі бажаючі. У тренинговому занятті брали участь - 12 чоловік, 8 дівчин і 4 юнаки, у віці 19-20 років, студенти ВНЗу. Тема: Формування комунікативних умінь і навичок Ціль тренінгу - Сформувати комунікативні вміння й навички. Загальний час заняття - 6 годин.