институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 47 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників

Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6
1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6
1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12
1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21
2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21
2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23
2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
Cмотрите также:
Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

Особливості розвитку мислення в дошкільному віці

ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах

Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах 4 1.1 Визначення основних понять у сфері наркотичної залежності 4 1.2 Методологія соціально-педагогічної роботи з метою профілактики наркоманії 6 1.3 Соціально-педагогічні умови ефективної профілактики наркоманії серед молоді 20 РОЗДІЛ 2. Дослідження динаміки розвитку профілактики наркоманії як частини виховної роботи та профілактичний тренінг 28 2.1 Проблема профілактики наркоманії у виховній роботі 28 2.2 Аналіз отриманих результатів 29 2.3 Тренінг Профілактика наркоманії у підлітків 33 Висновки 40 Список використаних джерел 41

Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах

Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах 4 1.1 Визначення основних понять у сфері наркотичної залежності 4 1.2 Методологія соціально-педагогічної роботи з метою профілактики наркоманії 6 1.3 Соціально-педагогічні умови ефективної профілактики наркоманії серед молоді 20 РОЗДІЛ 2. Дослідження динаміки розвитку профілактики наркоманії як частини виховної роботи та профілактичний тренінг 28 2.1 Проблема профілактики наркоманії у виховній роботі 28 2.2 Аналіз отриманих результатів 29 2.3 Тренінг Профілактика наркоманії у підлітків 33 Висновки 40 Список використаних джерел 41

Розвиток мислення дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6 1.2. Особливості розумових процесів 13 1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25 2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25 2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32 2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТКИ 62

МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5 1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15 2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15 2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45