институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині А.С. Макаренка

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 43 | Год: 2010 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині А.С. Макаренка

ЗМІСТ

Вступ 3
1. Теоретичні основи сімейного виховання як складова частина загальної системи формування особистості 6
1.1 Поняття сімейного виховання в педагогічній науці 6
1.2 Особливості сімейного виховання в початковій школі 12
2. Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині Макаренка 15
2.1 Аналіз педагогічної діяльності А.С. Макаренка та її вплив на ідеї родинного виховання 15
2.2 "Книга для батьків" та її роль у сімейному вихованні 19
2.3 Макаренко про батьківський авторитет 23
2.4 Експериментальна робота 30
Висновки 35
Список використаної літератури 36
Додаток 39
Cмотрите также:
Питання соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка

Вступ Розділ І. Основні напрямки соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка 1.1. Трудове виховання 1.2. Сімейне виховання 1.3. Робота з важковиховуваними у практичній діяльності А. С. Макаренка (за “Педагогічною поемою”) Розділ ІІ. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасність 2.1. Застосування спадщини А. С. Макаренка у підготовці соціальних працівників 2.2. А. С. Макаренко про роль педагога у соціальному вихованні учнівської молоді Висновки Список використаних джерел

Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

Основи педагогіки Макаренка

Зміст Вступ…………………………………………..............................3 Розділ 1. Основи педагогіки Макаренка.....................................7 1.1 Виховання дітей у колективі........................................7 1.2 Дисципліна і режим......................................................8 1.3 Трудове виховання........................................................8 1.4 Проблема сімейного виховання...................................8 Розділ 2. Педагогічний досвід Макаренка..................................9 2.1 Педагогічна діяльність Макаренка.............................16 2.2. Рольовий принцип педагогічної системи А.С. Макаренка…………………………………………....19 2.3. Шляхи формування вчителя-вихователя та його педагогічної майстерності. ……………………………….25 2.4 Критика Макаренка.......................................................26 2.5 Державні нагороди........................................................27 Висновки.......................................................................................28 Список використана література літератури...............................30

Проблеми порівняльної педагогіки в теоретичній спадщині К.Д. Ушинського

Вступ 2 І. Система філософсько-педагогічних поглядів К.Д.Ушинського 5 ІІ. Проблеми виховно-освітніх систем в педагогічній спадщині К.Д.Ушинського 14 ІІІ. Аналіз проблем громадського виховання різних освітніх систем в педагогічному вченні К.Д. Ушинського 24 Висновки 35 Список використаної літератури 36

Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ідеї гуманізму і свободи в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Проблеми виховання сучасної молоді 5 1.2. Ідея свободи особистості, гуманізму і любові В.О. Сухомлинського 15 Розділ 2. Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського 18 2.1. Як вчити дітей любити своїх батьків 18 2.2. Як виховувати гармонійні відносини між батьками й дітьми 20 2.3. Роль матері в житті дитини 23 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 35

Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного виховання

Зміст Вступ ..................................................................................................................3 Розділ І. Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного виховання. 1.1. Завдання і складові частини національного виховання..........................5 1.2. Проблеми національного виховання в творчій спадщині вітчизняних педагогів. ....................................................................................18 Розділ II. II. 1. Українознавство в педагогічному процесі сучасної початкової школи....................................................................................23 Висновки. .........................................................................................................31 Список використаної літератури. ..................................................................32

Правила ефективного родинного виховання дітей

Зміст Вступ 3 Родина - особлива соціальна група й культурна спільність, сфера самоактуалізації особистості. 5 Роль батьків у розвитку дитини 6 Зміст і методи сімейного виховання 8 Помилки сімейного виховання 9 Виховання і потреба в емоційному контакті. 9 Виховання і потреба сенсу життя. 10 Виховання і потреба досягнення. 10 Висновок 14 Література 16 Предмет: Вікова та педагогічна психологія

Моральне виховання дітей

ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33

Роль старшого покоління в патріотичному вихованні дітей в сім’ї

ВСТУП 3-4 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ …..5-14 1.1. Патріотичне виховання: зміст та принципи 5 1.2. Методи патріотичного виховання 9 РОЗДІЛ 2. СІМ'Я ТА ПАТРІОТИЧНОНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ …14-26 2.1. Реалізація патріотичного виховання у сім'ї, 14 як педагогічній системі 14-17 2.2. Умови успішної реалізації патріотичного виховання засобами старшого покоління 18-21 2.3. Загальна характеристика чинників успішного виховання у родині 22-26 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28-30

Співвідношення виховання та перевиховання

Вступ 3 1. Сутність перевиховання, його функції та завдання в загальній системі виховного процесу. 4 2. Взаємозв’язок методів виховання і перевиховання. 12 Висновки 26 Література 27 Вступ Проблеми перевиховання людини завжди турбувало людство. Особливо актуальним це було у сферах, які традиційно вважаються „раковою пухлиною” будь-якого суспільства – кримінальне та асоціальне середовище. Повернення людини, що переступила закон, до нормального образу життя постійно було в центрі уваги політиків, соціологів, психологів, керівників держави. Не менш важливою ця проблема була і в сфері родинного та шкільного виховання. Вона вимагала розв’язання питання, як зробити окремого індивіда більш „лояльним” до свого оточення і навіть більш гуманним, людяним, працьовитим, чесним, відповідальним та ін. В педагогічній та психологічній науці накопичений достатній досвід щодо прийомів і методів перевиховання людини, однак і сьогодні виникають ситуації, коли фахівці опускають руки перед окремими індивідами – продуктами виховної діяльності асоціального оточення, які, здавалось би, практично не підлягають педагогічному впливу. Виходячи з цього, дослідження та наукові напрацювання в цій сфері продовжуються, вдосконалюються теоретичні концепції, встановлюються нові закономірності та визначаються взаємозв’язки складових елементів даної науки. Співвідношення виховання і перевиховання – є одним із теоретичних питань педагогічної психології, яке допомагає більш детально вивчити та проаналізувати ці процеси.