институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей

Зміст
Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6
1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6
1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8
Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14
2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14
2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17
Висновки 31
Список використаної літератури 33
Cмотрите также:
Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей

Зміст Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6 1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6 1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8 Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14 2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14 2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Психологічні детермінанти реалізації вчителями індивідуального підходу до підлітків

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. Поняття індивідуального підходу в педагогічній психології 6 1.1. Індивідуальний підхід до учнів: основні положення і поняття 6 1.2. Особливості індивідуального підходу до дітей підліткового віку 12 1.3. Вимоги до особистості педагога, що реалізовує індивідуальний підхід 34 РОЗДІЛ II. Психологічні детермінанти реалізації вчителями індивідуального підходу до підлітків 40 2.1. Обґрунтування вибору методик і програми дослідження 40 2.2. Ступінь реалізації індивідуального підходу вчителів до підлітків 45 2.3. Психологічні особливості вчителів, що реалізовують індивідуальний підхід і підхід, орієнтований на ЗУН 47 2.4. Виявлення психологічних детермінант реалізації індивідуального підходу до підлітків 54 ВИСНОВКИ 58 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 66

Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання

Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13

Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання

Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13

Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи з питання здібностей дітей 6 1.1. Здібності, обдарованість та інтереси дітей дошкільного віку 6 1.2. Види здібностей. Вплив типології людей на певні здібності 10 Розділ 2. Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей 16 2.1. Діагностичні особливості здібностей дітей 16 2.2. Методики виявлення здібностей дітей дошкільного віку через сприймання 23 Висновок 30 Список використаної літератури 31

Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики

Вступ Розділ I Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики 1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи 1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції Висновки до розділу I Розділ II Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови 2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі 2.2. Етапи формування лексичної компетенції 2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу 2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ 4 1.1 Індивідуальний підхід у системі освіти система навчання 4 1.2 Особливості становлення характеру людини у підлітковому віці 11 1.3 Роль знань про акцентуацію характеру у вихованні підлітків 15 РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Гіпертимний тип 18 2.2 Циклоїдний тип 19 2.3 Лабільний тип 20 2.4 Астено-невротичний тип 21 2.5 Сенситивний тип 22 2.6 Психастенічний тип 23 2.7 Шизоїдний тип 23 2.8 Епілептоїдний тип 24 2.9 Істероїдний тип 25 2.10 Нестійкий тип 26 2.11 Конформний тип 27 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ 28 3.1 Вибір і обґрунтування методики виявлення характеру підлітка 28 3.2 Аналіз результатів дослідження 29 3.3 Рекомендації до окремих типів акцентованих характерів 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітей в ході занять з розвитку мовлення

ВСТУП 3 1 Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань розвитку дитини в колективі та індивідуальних мовленнєвих особливостей 6 2. Індивідуальний підхід та його вплив на розвиток мовлення дошкільного віку в процесі колективного навчання 14 3. Стан поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітнй з метою урахування розвитку мовлення дошкільнят 25 4. Методика проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення з урахуванням індивідуальних особливостей дітей 29 5. Рівень сформованності у дітей знань умінь та авичок в результаті використання іедивідуального підходу у ході проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення. 35 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46-49 Мета роботи – визначити особливості мовного розвитку дітей раннього віку. Об'єктом дослідження є діти від 0 до 3 років. Предметом дослідження є особливості індивідуального підходу та колективного навчання при формуванні у дітей мовних умінь та навичок.

Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей