институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Торговий план

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Торговий план

Зміст
Вступ 3
Резюме 4
1. Торговий план 6
2. План маркетингу 7
3. План по праці і заробітній платні 9
4. План витрат 11
5. Розрахунок основних економічних показників 13
Висновок 15
Використана література 16
Cмотрите также:
Торговий капітал і торговий прибуток підприємств та особливості управління його формуванням в економічних умовах

Вступ 3 1. Торговий капітал як економічна категорія 5 2. Економічна сутність і ознаки капіталу у сфері торгівлі 9 3. Прибуток на капітал і фактори, що його визначають. Економічна роль торгового прибутку 15 4. Кругооборот і оборот промислового капіталу. Амортизація і відтворення основного капіталу 19 Висновки 24 Список використаних джерел 26

Організація виробництва в заготівельних цехах на підприємствах громадського харчування

План Вступ 3 1. Характеристика підприємства громадського харчування і організації його виробництва. 5 2. Економічні показники підприємства 7 3. Аналіз організації роботи цеху (цехів) в досліджуваному підприємстві 18 4. Планування виконання комплексу робіт за допомогою методу сітьового планування та управління 25 5. Проект удосконалення організації роботи цеху (цехів) 27 6. Соціально-економічна ефективність проекту 29 Висновок 31 Література 33 Мета роботи: на підставі даних щодо виробничої програми, обладнання та меню підприємства “Торговий центр” проаналізувати організацію діяльності у заготівельних цехах ресторану підприємства “Торговий центр”, зробити висновки та пропозиції. Предмет дослідження: організація заготівельного виробництва у м’ясо-рибному та овочевому цехах ресторану підприємства “Торговий центр”. Об’єкт дослідження: заготівельне виробництво ресторану підприємства “Торговий центр”.

К/р Мікроекономіка

1. Оцінка функцій попиту та пропозиції................................................3 1.1. Попит і фактори, що визначають його величину............................3 1.2. Пропозиція товару і його крива........................................................5 1.3. Пропозиція та попит: ринкова рівновага.........................................7 2. Сутність функціонування капіталу в невиробничій сфері............9 2.1. Торговий капітал і торговий прибуток............................................9 2.2. Витрати обігу...................................................................................11 2.3. Джерела торгового прибутку.........................................................12 Використані джерела...............................................................................15

Торговий капітал і прибуток

ВСТУП 3 1. ТОРГОВИЙ КАПІТАЛ ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ 4 1.1. Економічна сутність і ознаки капіталу 4 1.2. Структура торгового капіталу підприємств нефінансової сфери 12 1.3. Особливості обороту торгового капіталу в різних сферах економіки 17 2. ПРИБУТОК ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ 20 2.1. Економічний зміст прибутку 20 2.2. Валовий прибуток і його структура 23 2.3. Теорії прибутку 26 ВИСНОВОК 31 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 33

Споживні властивості, асортимент та якість кисломолочних напоїв, які реалізуються в ПП торговий дім "Назва" (супермаркет)

Вступ 3 1. Ринок кисломолочних напоїв України 6 2. Споживні властивості кисломолочних напоїв 13 3. Формування асортименту кисломолочних напоїв 25 4. Характеристика асортименту та якості кисломолочних напоїв, які реалізуються в ПП торговий дім "Назва" 30 4.1. Матеріал та методи дослідження кисломолочних товарів 30 4.2. Результати дослідження якості різних товаровиробників 33 Висновки 41 Список джерел та літератури 43

Менеджер - керівник трудового колективу

Вступ 3 1. Сутність та види колективів, їх структура 5 1.1 Визначення трудового колективу 5 1.2. Принципи і методи побудови стабільного трудового колективу 9 1.3 Психологічні аспекти керування трудовим колективом. Психологічні типи керівників 10 1.4 Авторитет керівника і лідерство в трудовому колективі 12 1.5. Вплив керівника на психологічний клімат колективу 15 2. Стисла характеристика ВАТ “Одеський торговий дім” 18 2.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 18 2.2 Особлива характеристика підприємства 20 3.Характеристика методів управління трудовим колективом ВАТ “Одеський торговий дім” 23 3.1 Вплив стратегічних цілей підприємства на мотивацію персоналу щодо їх досягнення 23 3.2 Система індикаторів в управлінні персоналом підприємства 24 3.3 Критерії оцінки персоналу підприємства 26 4. Вдосконалення керівництва колективом ВАТ “Одеський торговий дім” 28 4.1. Аналіз досягнутих результатів 28 4.2 Пропозиції, щодо вдосконалення керівництва трудовим колективом 29 4.3 Пропозиції, щодо вдосконалення роботи менеджерів - керівників колективу 30 Висновки та пропозиції 33 Література 36 Додаток 1. Принципи побудови системи керування персоналом в організації 39-43

Менеджер - керівник трудового колективу

Зміст Вступ 3 1. Сутність та види колективів, їх структура 5 1.1 Визначення трудового колективу 5 1.2. Принципи і методи побудови стабільного трудового колективу 9 1.3 Психологічні аспекти керування трудовим колективом. Психологічні типи керівників 10 1.4 Авторитет керівника і лідерство в трудовому колективі 12 1.5. Вплив керівника на психологічний клімат колективу 15 2. Стисла характеристика ВАТ “Одеський торговий дім” 18 2.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 18 2.2 Особлива характеристика підприємства 20 3.Характеристика методів управління трудовим колективом ВАТ “Одеський торговий дім” 23 3.1 Вплив стратегічних цілей підприємства на мотивацію персоналу щодо їх досягнення 23 3.2 Система індикаторів в управлінні персоналом підприємства 24 3.3 Критерії оцінки персоналу підприємства 26 4. Вдосконалення керівництва колективом ВАТ “Одеський торговий дім” 28 4.1. Аналіз досягнутих результатів 28 4.2 Пропозиції, щодо вдосконалення керівництва трудовим колективом 29 4.3 Пропозиції, щодо вдосконалення роботи менеджерів - керівників колективу 30 Висновки та пропозиції 33 Література 36 Додаток 1. Принципи побудови системи керування персоналом в організації 39

К/р з Економіки

1. Результати суспільного виробництва, сукупний продукт, валовий національний продукт (ВНП), (ВВП), національний доход 2 2. Природа та генезис торгового капіталу, торговий прибуток його джерело та механізм його утворення 6 Література 11

Торговий капітал і прибуток

ВСТУП 3 1 ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ КАПІТАЛУ У СФЕРІ ТОРГІВЛІ 5 2 ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ НОРМИ ТОРГОВОГО ПРИБУТКУ 10 3 РОЗВИТОК ТОРГОВОГО КАПІТАЛУ В УМОВАХ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 17 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29

Торговий капітал і прибуток

ВСТУП 3 1 ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ КАПІТАЛУ У СФЕРІ ТОРГІВЛІ 5 2 ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ НОРМИ ТОРГОВОГО ПРИБУТКУ 10 3 РОЗВИТОК ТОРГОВОГО КАПІТАЛУ В УМОВАХ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 17 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29