институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Логистика | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2006 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Поняття логістичної системи: основні категорії, види 5
2. Логістична концепція діяльності туристичного підприємства 8
3. Конкурентоспроможність туристичного підприємства та місце логістики в ній 10
Висновки 16
Список використаної літератури 19
Cмотрите также:
Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства

Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства Висновки Література

Логістика

1. Види логістичних систем в туризмі 3 2. Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства 5 3. 7-R логістики та їх зміст 12 Література 14

Контрольна робота з логістики в туризмі

ЗМІСТ 1. Види логістичних систем в туризмі 3 2. Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства 5 3. 7-R логістики та їх зміст. 8 Література 11

Логістика в туризмі

1. ВИДИ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ В ТУРИЗМІ 3 2. РОЛЬ ТА МІСЦЕ ЛОГІСТИКИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 3. 7-R ЛОГІСТИКИ ТА ЇХ ЗМІСТ 11 ЛІТЕРАТУРА 13

Контрольна логістика в туризмі

1. Закупівельна логістика. Сутність та завдання. 3 2. Нові інформаційні технології в туризмі 7 3. Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства 12 Література 16

Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства

Вступ 3 1. Поняття логістичної системи 4 2. Механізми вирішення локальних завдань із вдосконалення логістичних систем для підприємств туристичної індустрії 7 2. Логістичний підхід при формуванні матеріально-технічної бази туристичних підприємств 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках

ВСТУП РОЗДІЛ 1. Сутність конкурентоспроможності підприємства та особливості її забезпечення на зовнішньому ринку 4 1.1. Сутність та основні показники конкурентоспроможності продукції 4 РОЗДІЛ 2. Роль стратегічного управління в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 11 2.1. Необхідність стратегічного управління в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 11 2.2. Сутність та особливості формування базової конкурентної стратегії 14 ВИСНОВОК 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22

Контрольна робота логістика

1. Теоретичні питання 3 1. Походження терміна, сучасні визначення логістики. Понятійний апарат логістики. 3 2. Використання в логістиці технології автоматизованої ідентифікації штрихових кодів. Електронний обмін даними (ЕРЕ). 6 3. Системи доставки товарів 11 4. Роль логістики у забезпеченні конкурентоспроможності товарів і фірм 13 2. Аналіз практичної діяльності вибраного Вами підприємства у сфері логістики 19 Задача 1. 21 Витрати на постачання одиниці продукції С = 12,75 грн. Річне споживання S = 1 000 од. Річні витрати на зберігання продукції І = 0,1 від розміру партії. Розмір партії постачання: 100, 200, 400, 500, 600, 800, 1000 од. Річне виробництво Р = 12 тис. од. Витрати зумовлені дефіцитом h = 0,2. Список використаної літератури 24

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Контрольна робота з логістики в туризмі

1. Зміст та функціональна структура логістики туристичного підприємства. 3 2. Системний підхід при прийнятті рішень в логістичній системі туристичного підприємства. 6 3. Постачальницька логістика підприємств ресторанного господарства. 12 Література 22