институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 82 | Год: 2010 | Размер: 134 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі
Cмотрите также:
Контрольна робота маркетинг

Вступ 3 1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4 2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9 Висновки 17 Література 18

Розробка комплексу маркетингу на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Сутність маркетингу, його принципи та функції 6 1.2. Товар як основний елемент комплексу маркетингу 15 1.3. Система управління маркетинговим комплексом на туристичному підприємстві 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ Назва” 41 2.1. Загальна схема туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 41 2.2. Дослідження товарної політики підприємства ТОВ “ Назва ” 48 2.3. Аналіз цінової політики підприємства ТОВ “ Назва ” 57 2.4. Дослідження системи збуту підприємства ТОВ “ Назва ” 62 2.5. Аналіз комплексу просування підприємства ТОВ “ Назва ” 69 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ Назва ” 83 3.1. Основні напрями покращення маркетингового комплексу підприємства ТОВ “ Назва ” 83 3.2.Маркетингове обгрунтування запропонованих заходів 88 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 103 ДОДАТКИ 108

ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Вступ..........................................................................................................................3 1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5 2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7 3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10 4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12 Висновки.................................................................................................................18 Список використаної літератури......................................................................20

Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності підприємств туристичного спрямування

Вступ 3 1.Сучасний комплекс маркетингу в туристичних підприємствах 4 2.Просування к елемент комплексу маркетингу 16 3.Організація просування послуг на туристичному підприємстві 20 Висновки 24 Список літератури 25

ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ В ТУРИСТИЧНОМУ ТА ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ:

Зміст 1. Планування інвестиційних проектів 3 2. Економіко-математичне моделювання 7 3. Визначення потреби в наукових засобах 16 Література 18

звіт з виробничої практики (на прикладі тур фірми)

ВСТУП 3 1. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ 4 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 8 3. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 15 4. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ВИРОБНИЧОГО ТА КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7 1.1.Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7 1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 14 Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 22 2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 22 2.2. Форми володіння і управління в сучасному готельному господарстві 24 2.3. Основні тенденції глобалізаційних процесів в готельному бізнесі. 26 2.3.1. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 27 2.3.2. Класифікація готелів. 28 2.4. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31 Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 33 3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 33 3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 35 Висновки 45 Використана література 48

Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7 1.1.Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7 1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 14 Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 22 2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 22 2.2. Форми володіння і управління в сучасному готельному господарстві 24 2.3. Основні тенденції глобалізаційних процесів в готельному бізнесі. 26 2.3.1. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 27 2.3.2. Класифікація готелів. 28 2.4. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31 Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 33 3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 33 3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 35 Висновки 45 Використана література 48

управління готельним бізнесом та тур діяльністю

1. Міжнародні контракти в туристичному та готельному бізнесі: особливості укладення та реалізації 3 2. Турагенти й туроператори на вітчизняному ринку 6 3. Проаналізувати адміністративні витрати в сучасному готелі. 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21

Економічні методи управління в готельному бізнесі

Вступ 3 1. Теоретичні засади економічного управління в готельному бізнесі 5 1.1. Планування господарської діяльності в готельному бізнесі 5 1.2. Комплексні цільові програми в готельному бізнесі 11 1.3. Комерційний розрахунок в готельному бізнесі 13 2. Дослідження методів управління на прикладі готельного підприємства ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.1. Загальна характеристика ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.2. Характеристика методів управління персоналом на підприємстві 26 2.3. Шляхи удосконалення методів управління на прикладі персоналу ЗАТ "Мир" 30 Висновок 36 Використана література 38