институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: РОЛЬ РЕКЛАМИ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 40 | Год: 2010 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

РОЛЬ РЕКЛАМИ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Види реклами та їх характеристика 5
1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "САМ" 21
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 21
2.2. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 23
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 28
3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 28
3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на туристичному підприємстві "САМ" 33
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
ДОДАТКИ 40
Cмотрите также:
Роль реклами як складової ПР організації

ВСТУП 3 1. Поняття та необхідність рекламних заходів підприємства 4 2. Роль реклами як складової ПР організації 8 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 Роль реклами як складової ПР організації Ткаченко Р.Р. «Реклама – сутність та основні фкнкції в ПР» // ПР в бізнесі. – №2. – 2008. – С. 5. Завдання 4 Огляд літературних джерел з теми «Роль реклами як складової ПР організації»

Особливості та види реклами у сфері туризму

Вступ - 3 - 1. Особливості реклами в туризмі. - 4 - 2. Класифікації реклами - 9 - Висновки - 12 - Список використаної літератури - 13 -

Роль реклами в досягненні цілі комерційного підприємства

ВСТУП 3 1. КЛАСИФІКАЦІЯ Й ОСНОВНІ ТИПИ РЕКЛАМИ 4 2. ЦІЛІ І ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ 7 3. РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ І СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 9 4. СТРАТЕГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ 12 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТОК 18

Управління кадровою політикою підприємств туристичної індустрії (на матеріалах туристичного під-ва)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ 9 1.1. Кадрова політика організації 9 1.2. Принципи побудови системи управління персоналом 14 1.3. Місце та роль персоналу в туристичній сфері 24 ВИСНОВКИ З ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПЕРСОНАЛУ ТА КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 32 2.1. Загальна характеристика та фінансові результати діяльності туроператора „ ” 32 2.2. Характеристика кадрового потенціалу туроператора „ ” 40 2.3. Мотивація роботи персоналу туроператора „ ” як засіб досягнення цілей 59 ВИСНОВКИ З ДРУГОГО РОЗДІЛУ 65 РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ РЕФОРМУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КАДРОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 67 3.1. Роль автоматизованої інформаційної системи „Управління персоналом” в підвищенні ефективного кадрової роботи ТОВ “ ” 67 3.2. Підвищення мотивації як функція управління туроператором „ ” 72 3.3. Шляхи поліпшення кадрового забезпечення туристичної галузі України 95 ВИСНОВКИ З ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 109 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 114 ДОДАТКИ 122

Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Класифікація реклами

Зміст: Вступ 1. Маркетингова сутність реклами 2. Класифікація реклами 3. Вибір форми реклами 4. Підходи при виборі рекламних засобів 5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами 6. Принципові основи рекламної кампанії Висновки

Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.

1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18

Реклама на електронних ЗМІ

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23

Друкована реклама

1. Цілі реклами. 3 2. Інформаційна функція друкованої реклами. 4 3. Носії друкованої реклами. 5 4. На кого розрахована друкована реклама. 6 5. Процес виготовлення друкованої реклами: підготовка, терміни, вартість виготовлення. 8 6. Оцінка ефективності реклами. 11 7. Обмеження щодо заборон та розповсюдження реклами 12 8. Додатки 22 Список використаних джерел. 23

Імідж, реклама на підприємстві

ПЛАН: 1. Сутність та роль реклами 2. Види реклами та рекламних засобів 3. Створення іміджу