институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: РЕЧЕННЯ ЯК КОМУНІКАТИВНА ОДИНИЦЯ (на матеріалі ЗМІ кінця ХХ століття)

Каталог пособий и учебных материалов | Журналистика | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2006 | Размер: 52 кб. | Стоимость: 90 грн. | Смотреть | Купить

РЕЧЕННЯ ЯК КОМУНІКАТИВНА ОДИНИЦЯ (на матеріалі ЗМІ кінця ХХ століття)

ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. КОМУНІКАТИВНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕЧЕНЬ 6
1.1. Основні принципи опису синтаксичних одиниць як елементів комунікації (до історії питання) 6
1.2. Особливості комунікативно-функціонального підходу до речення як одиниці синтаксису (теоретико-методологічний аспект дослідження) 11
РОЗДІЛ ІІ. КОМУНІКАТИВНО-ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОДЕЛІ РЕЧЕНЬ У ЗМІ 17
2.1. Структурно-семантичні особливості композитів-модифікаторів речень публіцистичного стилю 17
2.2. Функціональний аспект одиниць інфраструктурного рівня речення в публіцистичних текстах 23
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Предметом нашого дослідження обрано проблеми функціонування різних типів речень в українських ЗМІ.
Матеріалом дослідження є мовлення українських ЗМІ.
Основним джерелом є україномовна періодична преса кінця ХХ століття.
Метою розвідки є комплексний опис речення як комунікативної одиниці в сучасних ЗМІ.
Основними завданнями нашого дослідження маємо визнати такі:
1. Вибір такого теоретичного підґрунтя, яке надає найбільш послідовне та повне уявлення про речення як комунікативну одиницю у межах обраного предмета дослідження.
2. Опис комунікативно-функціональних речень у ЗМІ.
Методологію роботи складають дослідження з питань лексикології і культури мови вітчизняних і зарубіжних мовознавців, презентовані у списку використаної літератури.
Це, зокрема, розвідки М.І. Пентилюк, О.Д.Пономаріва, В.В. Різуна, І.Р. Вихованця, Ф. С.Бацевича, Н.Д. Бабич, М.С.Зарицького, лексикографічні видання та ін.
Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній здійснено спробу комплексного опису речення як комунікативної одиниці публіцистичного стилю, що дає змогу поширювати аспекти вивчення цієї проблеми на загальному лінгвістичному просторі. Це й складає перспективу дослідження.
Теоретичне значення роботи ґрунтується на доповненні знань про синтаксичні норми української мови та їх використання у ЗМІ.
Практичне значення роботи полягає в тому, що висвітлені в ній аспекти і висновки складають інтерес у плані їх використання в навчальному процесі з різноманітних курсів культури мовлення, лексикології, основ журналістської та редакторської майстерності.
Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Cмотрите также:
НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВІ РЕЧЕННЯ У ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ РЕЧЕННЯ ЯК СИНТАКСИЧНОЇ ОДИНИЦІ 5 1.1 Погляди вчених на класифікацію односкладних речень в сучасній українській мові 5 1.2 Зовнішньосинтаксична структура речення. Основні ознаки речення 13 1.3 Неозначено-особові та безособові речення 19 РОЗДІЛ 2. НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВІ РЕЧЕННЯ У ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ 22 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29

Контрольна робота з української мови 6

1. Речення із звертанням. Речення зі вставними словами, словосполученнями, реченнями. 3 2. Речення з відокремленими членами. 3 3. Складне речення. 5 4. Складносурядне речення. 5 5. Складнопідрядне речення. 6 6. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. 9 7. Безсполучникове складне речення. Типи безсполучникових складних речень 10 8. Складні речення з різними видами зв'язку. 11 9. Способи передачі чужого мовлення. 12 10. Поняття про стиль і стилістичну норму. Стилі української мови 13

Англія кінця ІХХ - початку ХХ століття

Вступ....3
Розділ 1. Закріплення буржуазної державності в кінці ХІХ на
початку ХХ століття...6
Розділ 2. Зростання робітничого та демократичного руху у Англії
на початку XX століття.12
Розділ 3. Політика правлячих кіл на початку XX століття та
політична криза 1909 – 1914 рр18
Висновки.22
Список використаних джерел і літератури..25
Додатки................................................................................................................28


Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формально-синтаксичний аспект простого речення 7 1.1. Просте речення як монопредикативна одиниця 7 1.2. Особливості односкладних речень 11 1.3. Загальна характеристика номінативних (називних) речень 13 Розділ 2. Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко 16 2.1. Особливості функціонування іменника як головного члена називного речення у філософському і логічному аспектах 16 2.2. Особливості називних речень в ономасіологічному та семасіологічному аспектах в творах Л. Костенко 17 2.3. Питання про головний член називного речення в поезіях Л.Костенко 18 2.4. Другорядні члени у структурі називних речень в творах Л. Костенко 20 2.5. Функціонально-семантичні вияви називних речень в поезіях Л. Костенко 21 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додатки 30

Курсова з історії держави і права

ВСТУП 2 ПРОБЛЕМА ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ В УКРАЇНІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ІСТОРИЧНІЙ НАУЦІ У КІНЦІ XIX – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ 3 УСВІДОМЛЕННЯ ДЕРЖАВНИЦЬКОЇ ІДЕЇ ТА ПРАВОВИХ ЗАСАД ДЕРЖАВИ УКРАЇНЦЯМИ ПОЧИНАЮЧИ З КІНЦЯ XVIII СТОЛІТТЯ 9 ВИСНОВОК 24 ЛІТЕРАТУРА 25

Мода періоду французької революції

ВСТУП 1 І. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСТЕЦТВА КІНЦЯ XVIII СТ. 4 І.1. Архітектура 5 І.2.Живопис 10 І.3. Музика 14 ІІ. ТЕНДЕНЦІЇ МОДИ В ДОБУ ВЕЛИКОЇ ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. 18 ІІ.1. Модні напрямки в одязі 18 ІІ.2. Зачіски та косметика кінця XVIII століття 26 ВИСНОВОК 31 ДОДАТКИ ЛІТЕРАТУРА 37

Однорiднi члени речення в творчостi Павла Загребельного

ВСТУП ………………………………………………………………………..3 Розділ 1. УСКЛАДНЕННЯ І ЙОГО СЕМАНТИКО-ГРАМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ 1.1. Поняття про просте ускладнене речення ………………………..5 1.2. Однорідність та однорідні члени речення ………………………8 Розділ 2. ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ ЯК СИНТАКСИЧНА КАТЕГОРІЯ 2.1. Речення з однорідними підметами та присудками ……………..11 2.2. Речення з однорідними другорядними членами ………………..14 2.3. Розділові знаки при однорідних членах речення ……………….18 Розділ 3. ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ОДНОРІДНИХ ЧЛЕНІВ РЕЧЕННЯ У ТВОРЧОСТІ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО 3.1. Однорідні головні члени речення ………………………………22 3.2. Однорідні означення, додатки і обставини …………………….28 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………….32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………….34 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ……………………36

Контрольна з сучасної української літературної мови

1. Однорідні члени речення та їх ознаки 3 2. Двоскладні та односкладні приєднувальні речення. 8 3. Побудуйте структурну схему речення; поставте пропущені розділові знаки; підкресліть члени речення. 12 4. Складіть п’ять речень з тире і відокремленою прикладкою. 13 Список використаної літератури 14

Формування у молодших школярів синтаксичних понять

ПЛАН Вступ І. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах 1. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову 2. Формування поняття про речення 3. Вивчення типів речень за метою висловлювання й за інтонацією 4. Робота над засвоєнням понять „основа речення”, „головні члени речення” 5. Робота над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення 6. Вивчення однорідних членів речення 7. Ознайомлення зі складним реченням 8. Види вправ із синтаксису й пунктуації ІІ. Система уроків узагальнення та систематизації з розділу „Синтаксис” у 4 класі Висновок Використана література

Типологія підрядних речень у сучасній англійській мові: функціональний аспект

Вступ...............................................................................................4 Розділ І. Теоретичні засади вивчення складнопідрядних речень у сучасній англійській мові.........………………………………..6 Розділ ІІ. Функціональні та структурні особливості складнопідрядних речень............................................................8 2.1. Складнопідрядне речення з додатковим підрядним реченням……………………………….……………………..…...8 2.1.1. Перший підтип.....................................................................8 2.1.2. Одночасність...................................................................9 2.1.3. Другий підтип...............................................................15 2.2. Складнопідрядне речення з аппозитивним підрядним реченням…………………………………………………..……..16 2.2.1. Перший підтип...................................................................18 2.2.2.Одночасність.......................................................................18 2.2.3. Другий підтип...................................................................18 2.3. Складнопідрядне речення з відносно-поширювальним підрядним реченням…………………………………...………..19 2.4. Складнопідрядне речення з підрядним реченням причини.........................................................................................22 2.4.1. Перший підтип...................................................................22 2.4.2. Другий підтип....................................................................23 2.5. Складнопідрядне речення з підрядним реченням мети… 26 2.6. Складнопідрядні речення з іншими типами підрядних речень…………………………………………………………….25 2.6.1. Складнопідрядне речення з допустовим підрядним реченням......................................................................................27 2.6.2. Складнопідрядне речення з підрядним реченням наслідку........................................................................................28 2.6.3. Складнопідрядне речення з підрядним реченням порівняння....................................................................................29 2.6.4. Складнопідрядне речення з підрядним реченням способу дії...................................................................................................30 Висновки.......................................................................................32 Список використаної літератури................................................34