институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ФОРМИ ТА ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ФОРМИ ТА ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

ПЛАН

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ ЗА РІВНЕМ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА САМОСТІЙНОСТІ 7
1.1 Роль методів навчання в оцінюванні знань учнів 7
РОЗДІЛ 2. ФОРМИ ТА ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 15
2.1 Основні функції оцінювання знань 15
2.2 Зміст та рівні перевірки знань 18
2.3 Тематичне оцінювання учнів. Оцінювання самостійної роботи школярів 19
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
Cмотрите также:
ФОРМИ ТА ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ ЗА РІВНЕМ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА САМОСТІЙНОСТІ 7 1.1 Роль методів навчання в оцінюванні знань учнів 7 РОЗДІЛ 2. ФОРМИ ТА ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 15 2.1 Основні функції оцінювання знань 15 2.2 Зміст та рівні перевірки знань 18 2.3 Тематичне оцінювання учнів. Оцінювання самостійної роботи школярів 19 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Дидактична розробка теми „Фінанси їх сутність і функції” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти методики викладання економіки в школі 5 1.1. Мета зміст і організація економічної підготовки учнівської молоді 5 1.2. Моделі викладання основ економіки 8 Розділ 2. Аналіз навчальної програми економічної дисципліни для учнів старших класу 15 2.1. Варіанти навчальних програм з економіки в старших класах 15 2.2. Основні види оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів 20 Розділ 3. Розробка теми „Фінанси їх сутність і функції” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи 23 3.1. Методична розробка уроку засвоєння знань 23 3.2. Методична розробка уроку-гри з теми «Фінанси їх сутність і функції» 37 Висновки 41 Список використаної літератури 42 Додатки 44

Тематична атестація учнів на уроках української мови та літератури

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 1.1 Поняття тематичного оцінювання та його основні форми 6 1.2 Поняття семестрового та річного оцінювання оцінювання 8 1.3 Державна підсумкова атестація та порядок виставлення балів до класного журналу 10 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 2.1 Шляхи розвитку творчого потенціалу .....................................................................................................15 2.2 Зміст та рівні перевірки знань як елемент розвитку творчої компетенції 25 2.3 Тематичне оцінювання учнів. Оцінювання самостійної роботи школярів 27 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43

Створення порівняльних схем навчальних планів, структур залікових кредитів, змістових модулів, шкал оцінювання тощо загалом або за спеціальностями і напрямками у ВНЗ різних країн Європи

Вступ 3 1. Загальні засади схем навчальних планів, структур залікових кредитів, змістових модулів, шкал оцінювання загалом в країнах Європи 4 2. Особливості навчальних програм та вимог кредитно - модульної системи в окремих країнах 8 А) Американський досвід 9 Б) Німецький досвід 11 Висновки 20 Список літератури 21

Організаційно-педагогічні засади підготовки фахівців у вищих навчальних закладах України

Вступ 3 1. Характеристика загальних засад модульно-рейтингової системи оцінювання 5 2. Система оцінювання студентів 9 3. Організація та проведення модульного і підсумкового контролю 13 Висновок 17 Література 18

Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства

Зміст Вступ Розділ І. Особливості лекційного заняття як форми організації навчальних занять з правознавства 1.1. Лекційно-семінарська система навчання Розділ ІІ. Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства Розділ ІІІ. Інші форми організації навчальних занять у процесі вивчення правознавства в школі Висновки Використана література

Психологія підлітка

Зміст Вступ………………………………………………………………………………2 1. Психологія підлітка………………………………………………….......3 1.1. Загальна характеристика психічного і особистісного розвитку підлітка……………………………………………………...3 1.2. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці………………………7 1.3. Особливості розвитку мислення у підлітка………………………8 2. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень та розумового розвитку………………………………………………..14 2.1. Сутність і види педагогічного експерименту……………………...14 2.2. Корекційно-розвиваюча тренінгові методика підвищення потенційних навчальних можливостей підлітка……………………..16 Висновок………………………………………………………………………30 Рекомендації для вчителів………………………………………………….31 Використана література…………………………………………………….32 Додаток………………………………………………………………………..34

Оцінювання вартості майна підприємства

ЗМІСТ Вступ 1. Необхідність, мета та види експертного оцінювання вартості майна підприємства. 2. Принципи оцінювання 3. Методи оцінювання 4. Інвентаризація майна як складова частина оцінювання його вартості 5. Експертне оцінювання цілісних майнових комплексів підприємства 6. Оцінювання акцій у статутних фондах господарських товариств 7. Оцінювання нематеріальних активів 8. Експертне оцінювання вартості машин і устаткування 9. Експертне оцінювання нерухомості 10. Звіт про експертне оцінювання вартості майна 11. Сертифікат об’єкта експертного оцінювання Висновки Перелік використаної літератури

Оцінювання персоналу

Вступ 3 1. Сутність і мета оцінювання 3 2. Методи оцінювання 6 3. Оцінювання робітників і технічних службовців 9 5. Оцінювання керівників 15 6. Атестація спеціалістів і керівників 18 Висновок 23 Список використаної літератури 25

НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5 1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13 Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27