институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 40 | Год: 2010 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі

Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти педагогічного підходу навчанні та вихованні дошкільників 6
1.1 . Роль інтегрованих занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 6
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14
Розділ 2. Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі 25
2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 25
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 28
Розділ 3. Експериментальна частина 34
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34
Висновки 37
Додатки 39
Cмотрите также:
Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Поняття сенсорний розвиток і сенсорне виховання. 6 1.2 Зміст і методика сенсорного виховання на заняттях з математики 9 1.3 . Роль занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 22 2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 22 2.2. КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ВИЯВЛЕННЯ ОСНОВНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 37

. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ НА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1 Основні методи та форми навчання математиці в дошкільному закладі 5 1.2 Навчання лічбі у дошкільному віці: форма та організація занять 6 1.3 Зміст дидактичних ігор та ігрових ситуацій на заняттях з математики 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 20 2.1 Використання "Макромозаїки Васильченко" при навчанні лічбі у дошкільному закладі 20 2.2 Основні ігрові ситуації на заняттях з математики 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 34

Українська народна гра та іграшка як засіб виховання в національному дошкільному закладі

План Вступ 3 I. Гра як провідна діяльність та засіб виховання дітей дошкільного віку. Традиції наукової педагогіки у використанні гри та іграшки 5 II. Стан використання в дошкільному закладі народної іграшки та гри 11 III. Методика використання народних ігор та іграшок як засобів національного виховання 20 Висновки 26 Література 28

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5 1.1 Визначення понять 5 1.2 Моделі інтегрованих занять у дошкільному закладі 10 1.3 Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення 13 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18 2.1 Методика проведення інтегрованих завдань в ДНЗ №1 "Журавушка" 18 2.2 Результати експерименту 27 2.3 Рекомендації 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 35

Психологічні особливості зображувальної діяльності дошкільників

Вступ..................................................................................................................................2 Розділ І. Важливість міждисциплінарної інтеграції для зображувальної діяльності дошкільників....................................................................................................................4 1.1 Загальні аспекти міждисциплінарної інтеграції.....................................................4 1.2 .Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників..............................................................................................................8 Розділ ІІ. Зображувальна діяльність на інтегрованих заняттях в дошкільному закладі.............................................................................................................................10 2.1. Характеристика інтегрованих занять....................................................................10 2.2. Методичні основи використання інтегрованих завдань в дошкільному віці....20 2.3. Структура інтегрованого заняття мови і мовлення..............................................35 Висновок ........................................................................................................................44 Використана література.................................................................................................45

Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти інтегративного підходу у навчанні та вихованні дошкільників 6 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 6 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14 Розділ 2. Методичні основи використання інтегрованих занять в дошкільному закладі 25 2.1 Використання ігрової ситуації на інтегрованих заняттях з математики 25 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на інтегрованих заняттях з математики у дитячому садку 28 Розділ 3. Експериментальна частина 34 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34

Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5 1.1 Визначення понять 5 1.2 Моделі інтегрованих занять у дошкільному закладі 10 1.3 Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення 13 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18 2.1 Методика проведення інтегрованих завдань 18 2.2 Результати експерименту 27 2.3 Рекомендації 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 35

Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13 Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23 2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26 Розділ 3. Експериментальна частина 31 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31 3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 39