институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ 4
1.1 Індивідуальний підхід у системі освіти система навчання 4
1.2 Особливості становлення характеру людини у підлітковому віці 11
1.3 Роль знань про акцентуацію характеру у вихованні підлітків 15
РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ 18
2.1 Гіпертимний тип 18
2.2 Циклоїдний тип 19
2.3 Лабільний тип 20
2.4 Астено-невротичний тип 21
2.5 Сенситивний тип 22
2.6 Психастенічний тип 23
2.7 Шизоїдний тип 23
2.8 Епілептоїдний тип 24
2.9 Істероїдний тип 25
2.10 Нестійкий тип 26
2.11 Конформний тип 27
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ 28
3.1 Вибір і обґрунтування методики виявлення характеру підлітка 28
3.2 Аналіз результатів дослідження 29
3.3 Рекомендації до окремих типів акцентованих характерів 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Cмотрите также:
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ 4 1.1 Індивідуальний підхід у системі освіти система навчання 4 1.2 Особливості становлення характеру людини у підлітковому віці 11 1.3 Роль знань про акцентуацію характеру у вихованні підлітків 15 РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Гіпертимний тип 18 2.2 Циклоїдний тип 19 2.3 Лабільний тип 20 2.4 Астено-невротичний тип 21 2.5 Сенситивний тип 22 2.6 Психастенічний тип 23 2.7 Шизоїдний тип 23 2.8 Епілептоїдний тип 24 2.9 Істероїдний тип 25 2.10 Нестійкий тип 26 2.11 Конформний тип 27 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ 28 3.1 Вибір і обґрунтування методики виявлення характеру підлітка 28 3.2 Аналіз результатів дослідження 29 3.3 Рекомендації до окремих типів акцентованих характерів 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Психологічні детермінанти реалізації вчителями індивідуального підходу до підлітків

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. Поняття індивідуального підходу в педагогічній психології 6 1.1. Індивідуальний підхід до учнів: основні положення і поняття 6 1.2. Особливості індивідуального підходу до дітей підліткового віку 12 1.3. Вимоги до особистості педагога, що реалізовує індивідуальний підхід 34 РОЗДІЛ II. Психологічні детермінанти реалізації вчителями індивідуального підходу до підлітків 40 2.1. Обґрунтування вибору методик і програми дослідження 40 2.2. Ступінь реалізації індивідуального підходу вчителів до підлітків 45 2.3. Психологічні особливості вчителів, що реалізовують індивідуальний підхід і підхід, орієнтований на ЗУН 47 2.4. Виявлення психологічних детермінант реалізації індивідуального підходу до підлітків 54 ВИСНОВКИ 58 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 66

Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей

Зміст Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6 1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6 1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8 Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14 2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14 2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей

Зміст Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6 1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6 1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8 Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14 2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14 2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Формування самосвідомості у підлітків

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Самосвідомість у структурі особистості 5 1.2. Механізми формування самосвідомості особистості на ранніх етапах її розвитку 10 1.3. Особливості формування самосвідомості підлітків в контексті загальї теорії формування самосвідомості особистості 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКА 16 2.1. Особливості діагностики самосвідомості 16 2.2. Діагностування представлень підлітків про себе за методикою Лірі 20 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33

Психологічні аспекти роботи вчителя з важкими підлітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВАЖКИХ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Психологічні характеристики важких підлітків 5 1.2. Своєрідність характерів важких підлітків 9 1.3. Принципи, методи та засоби вивчення важких підлітків 12 1.4. Особливості спілкування з важкими підлітками 17 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ВАЖКИМИ ПІДЛІТКАМИ 23 2.1. Планування та методи дослідження 23 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 30 2.3. Рекомендації щодо психологічних методів корекційного впливу на важких підлітків 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТОК 42-54 Об’єктом роботи являються важкі підлітки Предметом роботи являються психологічні аспекти роботи вчителя з важкими підлітками. Метою роботи є дослідження психологічних особливостей роботи вчителя з важкими підлітками.

Уявлення про власне майбутнє та його вплив на формування професійних інтересів підлітків

ЗМІСТ 1. Психологічні особливості формування у підлітків усвідомленого вибору майбутньої професії 2 2 Психологічні аспекти професійного самовизначення підлітків 10 Список використаних джерел 18

Фізичне виховання підлітків в позаурочний час

Зміст Вступ [2 - 6] 1. Теоретичні основи фізичного виховання підлітків в позаурочний час [7 - 19] 2. Особливості підліткового віку та розвитку фізичного та виховного процесу [20 - 21] 3. Фізичний розвиток підлітків: аналіз результатів констатуючого експерименту [22 - 33] 4. З досвіду фізичного виховання підлітків педагогами-новаторами [34 - 49] Висновки [50] Додатки [51 - 53] Використана література [54 - 56]

Чинники вживання енергетиків в підлітків (на базі школи, учнів 7-8 кл.)

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЯВЛЕННЯ ЧИННИКІВ ВЖИВАННЯ ЕНЕРГЕТИКІВ У ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Психологічні особливості учнів підліткового віку 5 1.2. Сутність енергетиків (енергетичних напоїв) 8 1.3. Негативний вплив енергетиків на фізіологічному та психологічному рівні 11 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВЖИВАННЯ ЕНЕРГЕТИКІВ 19 2.1. Мотивація підлітків на вживання енергетиків 19 2.2. Дослідження формування соціально-психологічної залежності від енергетичних напоїв 22 2.3. Перспективні методики профілактики вживання енергетиків у підлітків 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТОК А 0 ДОДАТОК Б 1

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 6 1.1 Аналіз зарубіжної та вітчизняної літератури з проблеми дослідження 6 1.2 Психологічні особливості підліткового віку 10 1.3 Особливості життєвого самовизначення у підлітковому віці 13 Висновок за розділом 1 18 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ПІДЛІТКІВ 19 2.1 Професійне самовизначення як основна частина соціального самовизначення підлітків 19 2.2 Обґрунтування та опис методик дослідження професійного самовизначення підлітків 20 2.3 Психологічний та статистичний аналіз результатів дослідження 28 2.4 Практичні рекомендації щодо розвитку соціального самовизначення підлітків 32 Висновок за розділом 2 34 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК 39