институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 38 | Год: 2010 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Зміст
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7
1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7
1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21
2.1 Структура уроку математики 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Cмотрите также:
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7 1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7 1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21 2.1 Структура уроку математики 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Диференційований підхід в навчанні

ВСТУП 3 Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4 1.1. Принципи процесу навчання 4 1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6 Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9 2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13 2.2. Технологія різнорівневого навчання 10 2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел)

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3-6 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-39 1.1. Основні поняття та завдання професійного розвитку персоналу на підприємстві 7-13 1.2. Кар’єрне зростання як стимул ефективної роботи персоналу 13-22 1.3. Методи, форми та види професійного навчання персоналу на підприємстві 22-39 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 40-70 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми ТОВ “Інвесттур” 40-52 2.2. Системний аналіз персоналу ТОВ "Інвесттур" як об’єкту управління 52-66 2.3. Діагностика професійного навчання на туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 66-71 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 72-90 3.1. Недоліки в організації професійного навчання персоналу в туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 72-79 3.2. Розробка програми професійного навчання персоналу на туристичному підприємстві ТОВ "Інвесттур" 79-90 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91-94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94-99 ДОДАТКИ

Сутність процесу навчання

Вступ 3 Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4 1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4 1.2. Структура процесу навчання 13 1.3. Оптимізація процесу навчання 20 1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21 Розділ 2. Закономірності та принципи навчання 23 2.1. Закономірності навчання 23 2.2. Принципи навчання 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31-32 Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику. Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу. Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури.

Психологічна характеристика процесу навчання

Вступ 3 Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6 1.1. Особливості структури теорії навчання 6 1.2. Методологічні основи процесу навчання 12 1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20 Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26 2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26 2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34 2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41 Висновки 45 Список використаної літератури 49 Додатки 51

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39

Головні види організації навчання соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39

Особливості законів навчання

Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Особливості законів навчання

Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19