институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України"

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 56 | Год: 2010 | Размер: 60 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

"Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України"

План.


1. Вступна частина.

2. Теоретична частина.

2.1. Духовні цінності в становленні особистості громадянина.
2.2. Виховання громадянина - головні аспекти проблеми.

3. Практична частина.

3.1. Вплив моральних якостей вчителя на виховний процес.
3.2. Результати анкетного опитування на тему "Вплив моральних якостей вчителів на виховання майбутніх громадян".

4. Висновки.

5. Використана література.
Cмотрите также:
"Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України"

План. 1. Вступна частина. 2. Теоретична частина. 2.1. Духовні цінності в становленні особистості громадянина. 2.2. Виховання громадянина - головні аспекти проблеми. 3. Практична частина. 3.1. Вплив моральних якостей вчителя на виховний процес. 3.2. Результати анкетного опитування на тему "Вплив моральних якостей вчителів на виховання майбутніх громадян". 4. Висновки. 5. Використана література.

Психологічні механізми формування моральних якостей особистості

Вступ 2 І. Проблема формування моральних якостей особистості в психології 4 1.1 Психологічна теорія особистості 4 1.2 Психологічний підхід до механізмів формування моральних якостей особистості 9 ІІ. Емпіричне дослідження передумов формування моральної свідомості у старшому дошкільному віці 15 2.1 Актуальність теми дослідження 15 2.2 Методологічна база дослідження 18 2.3 Аналіз отриманих результатів дослідження 20 2.4 Висновки дослідження 25 Висновки 28 Список використаної літератури 30

Народна гра як засіб морального виховання дошкільників

Вступ 3 Розділ 1. Проблема виховного впливу народної гри в педагогічній літературі 5 1.1 Мета і завдання морального виховання 5 1.2 Аналіз програмних завдань морального виховання дітей молодшого і старшого шкільного віку 9 1.3 Вплив народної гри на формування моральних якостей дітей 12 Висновки до 1 Розділу 15 Розділ 2. Особливості використання народних ігор у формуванні моральних якостей дітей старшого дошкільного віку 16 2.1 Аналіз змісту народних ігор 16 2.2 Організація народних ігор з дітьми старшого дошкільного віку 20 2.3 Методичні поради щодо використання народних ігор у вихованні старших дошкільників та їх моральних якостей 23 Висновки до 2 Розділу 27 Загальний висновок 29 Cписок використаної літератури 31 ДОДАТКИ 33

Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури

Вступ 2 Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8 1.1. Пошуки змісту духовності. 8 1.2. Сучасна духовна криза. 10 Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13 Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17 3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17 3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28 Висновки 37 Список використаної літератури 39

Формування готовності майбутніх вчителів до удосконалення творчих здібностей молодших школярів

Вступ 2 Розділ І. Розвиток творчих здібностей як проблема педагогічно-психологічної науки 7 1.1 Аналітичний розгляд творчих здібностей 7 1.2 Психолого-педагогічна література про розвиток творчих здібностей 18 Розділ ІІ. Проблематика та методологія розвитку творчих здібностей учнів та педагогів 27 2.1 Сучасний стан та проблеми розвитку творчих здібностей 27 2.2 Методи розвитку творчих здібностей у педагогічно-психологічній практиці 47 Розділ ІІІ. Особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів та формування готовності майбутніх педагогів до їх удосконалення у групах продовженого дня 57 3.1 Творчі здібності молодших школярів та особливості їх розвитку 57 3.2 Підготовка майбутніх вчителів до розвитку творчих здібностей учнів молодших класів 72 ІV. Експериментальна модель формування та розвитоку творчих здібностей студентів для їх подальшого застосування в розвитку творчості молодших школярів 82 4.1 Організаційно-методичне обгрунтування експериментального дослідження 82 4.2 Особливості проведення експериментального дослідження 89 4.3 Результати експериментального дослідження 90 Висновки 94 Список використаної літератури 102

Характеристика основних положень професійної етики працівників правоохоронних органів в міжнародних та національних інструментах

Вступ 3 1. Етичні засади державної служби в сучасних умовах 6 1.1. Етика державних службовців як об’єкт наукового дослідження вітчизняних і зарубіжних учених 6 1.2. Зарубіжний досвід етизації державної служби 12 1.3. Етика поведінки правоохоронців у службових та позаслужбових відносинах 16 2. Етичні засади у професійно-моральній підготовці курсантів юридичних ВНЗ та дільничих інспекторів 27 2.1. Моральне виховання майбутніх фахівців 27 2.2. Шляхи оптимізації процесу формування професійно-моральних якостей майбутніх працівників правоохоронних органів 29 2.3. Зміст та структура правосвідомості і правової культури дільничних інспекторів міліції 33 Висновки 38 Література 43

Обманутого довір’я в трагедії Отелло

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Філософська основа конфлікту трагедії Шекспіра «Отелло» 4 РОЗДІЛ 2. Отелло як трагічний характер 15 РОЗДІЛ 3. Розкриття проблеми зрадженої довіри 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32-34 Ціль роботи – проаналізувати на прикладі героїв п’єси Шекспіра важливість високих моральних якостей людей, особливо людей, які формують суспільство, його економічну основу. Показати, що навіть чисті люди не завжди можуть протистояти злу, що тільки духовна єдність, моральна чистота можуть забезпечити необхідний рівень життя суспільства. Об’єктом дослідження є вивчення відносин у суспільстві яке розвивається, переходить до іншої економічної формації. Предметом дослідження є психологічні, моральні якості різних представників суспільства, шляхи формування, зміни моральних якостей людей, вплив особливостей характеру на взаємовідносини між людьми.

Підвищення ефективності викладання основ економіки а закладах середньої освіти України

Вступ 3 1. Основні завдання економiчної освiти в загальноосвiтнiй школi в умовах сучасної України 6 2. Розвиток змiсту i методики навчання в галузi економiчної освiти в школi 10 3. Удосконалення навчально-методичної бази i пiдготовки кадрiв економічної освiти школи 15 3.1. Вдосконалення навчально-методичної бази економічної освіти в середній школі 15 3.2. Особливості й перспективи підготовки майбутніх вчителів-економістів у ВНЗ України 29 Висновки 42 Список літератури 44

Етика слідчої роботи

ВСТУП 3 1. ВИЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНИХ ВИМОГ, ЯКИХ НЕОБХІДНО ДОТРИМУВАТИ В СЛІДЧІЙ РОБОТІ 4 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МОРАЛЬНИХ ВИМОГ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ОСНОВНИХ СЛІДЧИХ ДІЙ 6 2.1. МОРАЛЬНА СТОРОНА ОДЕРЖАННЯ ПОКАЗАНЬ НА ДОПИТІ 6 2.2. ВРАХУВАННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ОЧНОЇ СТАВКИ, ОГЛЯДУ МІСЦЯ ПОДІЇ ТА ТІЛА ОСОБИ 10 2.3. ЕТИКА ПРОВЕДЕННЯ ОБШУКУ 13 2.4. ДОТРИМАННЯ МОРАЛЬНИХ ВИМОГ ПРИ ПРОВЕДЕННІ УПІЗНАННЯ 14 ВИСНОВКИ 16 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17

Вплив біологічних і соціальних посилок на процес формування особистості злочинця

Зміст 1. Психологія реконструкції події злочину 3 2. Вплив біологічних і соціальних посилок на процес формування особистості злочинця 5 Література 13