институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ШКОЛА ЯК ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ТА МІСЦЕ ВЧИТЕЛЯ В НІЙ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 38 | Год: 2010 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ШКОЛА ЯК ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ТА МІСЦЕ ВЧИТЕЛЯ В НІЙ

ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6
1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6
1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11
Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16
2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16
2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21
2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26
Висновки 34
Список використаної літератури 35
Cмотрите также:
ПОНЯТТЯ ІСТИННОГО ТА ПОМИЛКОВОГО АВТОРИТЕТУ ВЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6 1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6 1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11 Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16 2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16 2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21 2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя

Зміст Вступ 3 1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5 2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11 2.1. Педагогічні функції вчителя 11 2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12 3. Діяльність вчителя фізичної культури 16 3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16 3.2. Робота фізкультурного активу 19 3.3. Створення матеріальної бази 21 4. Учитель фізичної культури як дослідник 24 Рекомендації 28 Висновки 29 Список використаної літератури 31

Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя

Зміст Вступ 3 1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5 2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11 2.1. Педагогічні функції вчителя 11 2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12 3. Діяльність вчителя фізичної культури 16 3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16 3.2. Робота фізкультурного активу 19 3.3. Створення матеріальної бази 21 4. Учитель фізичної культури як дослідник 24 Рекомендації 28 Висновки 29 Список використаної літератури 31

Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського

Зміст Вступ....................................................................................................................3 I. Загальне поняття та основоположники дидактики, як педагогічної теорії навчання……………………………………….....................5 1.1. Загальне поняття про дидактику як педагогічну теорію навчання…………………………………………………………..….…..5 1.2. Основні дидактичні концепції навчання………………..…….……8 1.3. Засновником української дидактики був великий педагог Д. Ушинський………………………………………….……………….10 II. Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського….…12 1.1. Педагогічна діяльність К.Д. Ушинського…………………….……12 2.2. Дидактична система Ушинського…………………………….….....16 III. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа…………...27 1.1. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа….….27 Висновок…………………………………………………………………….…...31 Список використаної літератури…………………………………….………....34

Шляхи підвищення педагогічної майстерності вчителів української мови

План Вступ……………………………………………………………………2 1. Педагогічна майстерність……………………………………………3 1.1. Риси творчого вчителя……………………………………………...3 1.2. Педагогічна техніка вчителя………………………………………6 1.3. Структура педагогічної майстерності…………………………….8 2. Шляхи підвищення педагогічної майстерності вчителів української мови…………………………………………...11 2.1. Самоосвіта вчителя…………………………………………………11 2.2. Методичні об`єднання вчителів української мови……………..23 Висновок…………………………………………………………………..26 Використана література…………………………………………………28

Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів

I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31

Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів

I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31

Педагогічний такт та етика вчителя ЗОШ

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Педагогічний такт та етика вчителя………………………….....6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види………….….6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності………….……12 Розділ 2. Дослідження рівнів…………………………………………..…..19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя………………….…19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя…………..……25 Висновки………………………………………………………….…………31 Список використаних джерел…………………………………….………..33 Додатки……………………………………………………………….……..35 ВСТУП

ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33