институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комерційна інформація та її використання у діяльності підприємств торгівлі

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 76 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Комерційна інформація та її використання у діяльності підприємств торгівлі

Зміст
1. Суть роботи.
1.1 Поняття комерційної інформації.
1.2 Класифікація та вимоги до комерційної інформації.
1.3 Поняття комерційної тайни.
1.4 Забезпечення захисту комерційної інформації.
Cмотрите также:
Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг

4 Комерційна інформація, її роль, види , вимоги до неї. Використання ПЕОМ в інформаційному забезпеченні комерційної діяльності. Комерційна таємниця, її суть, правове забезпечення. Поняття товару, як об єкту комерційної діяльності. Комерційна класифікація товару (послуг). Торговельна класифікація товарів широкого вжитку та послуг. 3 14 Етапи і порядок формування асортименту товарів, в підприємствах роздрібної торгівлі. Планування асортименту товарів у магазинах. 10 26 Організація постачання підприємств роздрібної торговельної мережі. Вимоги та основні форми товаропостачання. Облік і контроль виконання договірних зобов язань. 12 32 Складіть програму проведення конференції покупців, яка завершує виставку-продаж «Одяг до зимового сезону». 18 47 . Скласти проект специфікації 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24

ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ

Залікові питання з предмета "Комерційна діяльність" в обсязі домашньої контрольної роботи № 1 для студентів заочного відділення, спеціальності "Комерційна діяльність

Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі

Вступ 3 1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібної торгівлі 5 2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 7 3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 13 4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 24 5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 27 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36 Додатки 38

Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі

Вступ 3 1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібної торгівлі 5 2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 7 3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 13 4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 24 5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 27 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36 Додатки 38

Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації та управління торгівельною діяльністю 7 1.1 Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 7 1.2 Регламентування та організація діяльності торговельних підприємств 14 1.3 Теоретичні засади управління операційною діяльністю на підприємствах торгівлі 31 РОЗДІЛ 2.Організація та управління діяльністю торгівельного підприємства ТОВ „Таврія-В” 53 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 53 2.2 Аналіз управління торгівельною діяльністю на підприємстві 59 РОЗДІЛ 3. Напрямки розвитку системи управління торгівельною діяльністю ТОВ „...” 74 3.1 Використання можливостей мережі Інтернет в діяльності підприємства 74 3.2 Ефективні напрямки використання сучасних інформаційних технологій в торговельній діяльності підприємства 78 ВИСНОВКИ 89 ЛІТЕРАТУРА 92 ДОДАТОК А. Основні звітні показники ТОВ „..” за 2002-2004 рр. 99 ДОДАТОК Б. Основні показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ „....” 102 ДОДАТОК В. Методика розрахунку показників оцінки операційного менеджменту підприємств торгівлі 103 ДОДАТОК Г. Інформація про товарооборот та товарні запаси 105 ДОДАТОК Д. Алгоритм проведення дослідження операційного менеджменту торговельних підприємств 107 ДОДАТОК Е. Анкета 108 ДОДАТОК Ж. Результати опитування 110 ДОДАТОК З. Експертний лист 111 ДОДАТОК К. Нормативна база з організації торговельної діяльності 112

Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації та управління торгівельною діяльністю 7 1.1 Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 7 1.2 Регламентування та організація діяльності торговельних підприємств 14 1.3 Теоретичні засади управління операційною діяльністю на підприємствах торгівлі 31 РОЗДІЛ 2.Організація та управління діяльністю торгівельного підприємства ТОВ „...” 53 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 53 2.2 Аналіз управління торгівельною діяльністю на підприємстві 59 РОЗДІЛ 3. Напрямки розвитку системи управління торгівельною діяльністю ТОВ „...” 74 3.1 Використання можливостей мережі Інтернет в діяльності підприємства 74 3.2 Ефективні напрямки використання сучасних інформаційних технологій в торговельній діяльності підприємства 78 РОЗДІЛ 4. Правое забезпечення 89 РОЗДІЛ 5. Охорона праці 94 РОЗДІЛ 6. Екологія 101 ВИСНОВКИ 108 ЛІТЕРАТУРА 111 ДОДАТОК А. Основні звітні показники ТОВ „...” за 2002-2004 рр. 118 ДОДАТОК Б. Основні показники, які характеризують фінансовий стан ТОВ „...” 121 ДОДАТОК В. Методика розрахунку показників оцінки операційного менеджменту підприємств торгівлі 122 ДОДАТОК Г. Інформація про товарооборот та товарні запаси 124 ДОДАТОК Д. Алгоритм проведення дослідження операційного менеджменту торговельних підприємств 126 ДОДАТОК Е. Анкета 127 ДОДАТОК Ж. Результати опитування 129 ДОДАТОК З. Експертний лист 130 ДОДАТОК К. Нормативна база з організації торговельної діяльності 131

Контрольна робота комерційна діяльність

1 Вартісний аналіз витрат на виробництво за обсяги закупок матеріальних ресурсів 3 2 Порядок проведення аналізу використання виробничих запасів 10 3 Характеристика та основні форми роздрібної торгівлі 20 Список літератури 28

Облік витрат діяльності підприємств торгівлі

Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Основні вимоги до визначення витрат та їх класифікація...........6
Розділ 2. Значення та завдання обліку витрат в торгівлі............................21
Розділ 3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності
на підприємстві ..............................................................................24
Розділ 4. Синтетичний та аналітичний облік витрат діяльності
підприємств торгівлі.......................................................................31
Розділ 5. Аналіз релевантної інформації для прийняття
управлінських рішень.......................................................................44
Висновки та пропозиції...................................................................................51
Список використаної літератури....................................................................53
Додатки..............................................................................................................57


інформаційний сервіс і фінансова інформація на ринку цінних паперів

Вступ 3 1 Продавці ринкової інформації як суб’єкти інформаційного сервісу на ринку цінних паперів 5 2 Інформаційний сервіс та фондові біржі 8 2.1 Вплив розвитку інформаційних систем на еволюцію фондових бірж 8 2.2 Українська фондова біржа 10 3 Інформаційні мережі систем позабіржової торгівлі цінними паперами 12 3.1 Організована міждилерська торгівля цінними паперами 12 3.2 Приватно-дилерська система торгівлі цінними паперами 16 3.3 Позабіржова торгівля via vendors” 18 4 Фінансова інформація при реєстрації, випуску і обігу цінних паперів в Україні 18 4.1 Інформація при реєстрації цінних паперів 18 4.2 Інформація про випуск цінних паперів 18 4.3 Інформація про емітента 18 4.4 Інформація при обігу цінних паперів 18 Висновок 18 Перелік літератури 18

Аудит підприємств торгівлі.

ЗМІСТ стор ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПП “АСКАНІЯ” ТА ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 6 1.1. Характеристика підприємства та оцінка його фінансового стану 6 1.2. Економічна сутність роздрібної торгівлі її роль і місце у діяльності ПП “Асканія” 10 1.3 Огляд методів дослідження об’єкта 18 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 29 2.1. Організаційні принципи проведення аудиту на підприємстві 29 2.2. Аудит діяльності підприємства роздрібної торгівлі 32 2.3. Оформлення результатів аудиту та рекомендації аудитора 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ТА АУДИТУ 48 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ