институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Товар, его характеристика при маркетинговом подходе.

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 9 | Год: 2010 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Товар, его характеристика при маркетинговом подходе.

План
1. Товар, его характеристика при маркетинговом подходе. Положение о штриховом кодировании товаров от 28.08.96 и его значение в маркетинге 3
2. Ситуация 8
Список использованной литературы 9
Cмотрите также:
Маркетингова цінова політика на прикладі конкретного підприємства (практична)

1. Характеристика підприємства 3 2. Характеристика товару підприємства 6 2.1. Основний товар, який випускає підприємство 6 2.2. Визначення конкурентоспроможності товару 11 2.3. Визначення ринків та сегментів, на які потрібно ввести новий товар 13 2.4. Фактори, які визначають купівлю товару та заходи, які застосовує підприємство для впізнання товару серед інших аналогічних 15 2.5. Потенційні можливості для притаманності товару високих споживацьких якостей в порівнянні з товарами конкурентів 16 2.6. Вплив сезонних факторів на товар 17 2.7. Емоції, які викликає товар у споживачів 17 3. Характеристика покупців 18 3.1. Індивідуальні споживачі та підприємства, які придбавають товар 18 3.2. Основні фактори, які впливають на рішення про купівлю товару 19 3.3. Потреби клієнта, які спонукають придбавати товар 21 4. Методи ціноутворення 22 4.1 Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснити варіацію цін 22 Список використаної літератури 29

1. Понятие термина товар. Товар по замыслу, в конкретном исполнении, с подкреплением

1. Понятие термина товар. Товар по замыслу, в конкретном исполнении, с подкреплением. 2. Классификация товара. 3. Перевода товара в разряд марочных. 4. Упаковка товара и содержание его маркировки. 5. Тип целевого рынка, на котором реализуется товар. 6. Каналы распределения товара и показатели оценки деятельности посредника. 7. Система товародвижения. 8. Ценообразование. 9. Комплекс маркетинговых мероприятий. 10. Реклама. 11. Розничная торговля.

задача податкова система

Задача Визначній суму податкового окладу з ПДВ (сальдо розрахунків з бюджетом), якщо підприємство виготовляє і реалізує товар "В" і товар "С". Собівартість товару "В" -16 грн/кг, в т.ч. вартість сировини без ПДВ -9 грн/кг, норма рентабельності 30%. Ціна реалізації товару "С" - 32 грн/кг, норма рентабельності 25%, у собівартості 48% складає сировина, яку закуплено у постачальників. Товар "В" реалізується на внутрішньому ринку, а товар "С" експортується за межі України.

Маркетингова цінова політика

1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3 2. Опис товару 3 2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3 2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4 2.3. На яких ринках і сегментах слід ввести новий товар і чому 7 2.4. Фактори, що визначають купівлю даного товару і які міри здійснює підприємство, що товар виділявся серед аналогічних 8 2.5. Потенційні можливості, для того щоб товар і надалі мав високі споживацькі якості у порівнянні з конкурентами 13 2.6. Вплив сезонних факторів на товар 14 2.7. Емоції, які здатний викликати товар у покупців 14 3. Покупці 16 3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують товари 16 3.2. Основні фактори, що впливають на рішення стосовно придбання товару 17 3.3. Потреби клієнта, що змушують купувати даний товар 17 3.4. Потенційні покупці 18 4. Методи ціноутворення 19 4.1. Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснювати варіацію цін 19 Висновки 25 Література 26

Маркетингова цінова політика (практична)

1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3 2. Опис товару 3 2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3 2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4 2.3. На яких ринках і сегментах слід ввести новий товар і чому 7 2.4. Фактори, що визначають купівлю даного товару і які міри здійснює підприємство, що товар виділявся серед аналогічних 8 2.5. Потенційні можливості, для того щоб товар і надалі мав високі споживацькі якості у порівнянні з конкурентами 13 2.6. Вплив сезонних факторів на товар 14 2.7. Емоції, які здатний викликати товар у покупців 14 3. Покупці 16 3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують товари 16 3.2. Основні фактори, що впливають на рішення стосовно придбання товару 17 3.3. Потреби клієнта, що змушують купувати даний товар 17 3.4. Потенційні покупці 18 4. Методи ціноутворення 19 4.1. Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснювати варіацію цін 19 Висновки 25 Література 26

Товар і його властивості

ЗМІСТ ВСТУП. 3 1. ТОВАР, ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ. 4 2. СУСПІЛЬНА СПОЖИВЧА ВАРТІСТЬ. 4 3. СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ПРИРОДУ ВАРТОСТІ. 8 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13

Стратегическое управление

1. Отличие стратегических решений от других типов решений 3 2. Модель отраслевой конкуренции, базирующаяся на подходе М.Портера 4 3. Сложности, возникающие при реализации стратегии 9 Литература. 10

Товар і його властивості. Теорія вартості

Вступ / Розділ 1. Характеристика товарного виробництва / Розділ 2. Товар і його властивості / Розділ 3. Теорії вартості / Висновки / Список використаної літератури

Товар та його властивості

1. Товар як первісний елемент процесу виробництва 3 2. Основні властивості товару 5 3. Існуючи теорії вартості товару 8 Список літератури: 14

Товар і його властивості. Гроші та їхні функції

ЗМІСТ ВСТУП............................................................................................................. 3 1 ТОВАР І ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ.............................................................. 5 1.1 Товар, як первісний елемент процесу виробництва........................... 5 1.2 Властивості товару................................................................................ 9 1.3 Теорії вартості товару............................................................................ 14 2 ГРОШІ ТА ЇХНІ ФУНКЦІЇ......................................................................... 20 2.1 Походження грошей............................................................................ 20 2.2 Функції грошей та різні підходи до них............................................... 23 2.3 Види грошей............................................................................................ 28 2.4 Грошові агрегати..................................................................................... 32 ВИСНОВКИ..................................................................................................... 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ....................................................... 39