институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Мораль - основи і критерії культури

Каталог пособий и учебных материалов | Культура | Реферат | Страниц: 14 | Год: 2006 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Мораль - основи і критерії культури

Зміст
Вступ 3
Мораль - основи і критерії культури 4
Висновок 13
Список використаної літератури 14
Cмотрите также:
Етика та естетика контрольна

План 1. Специфіка моральної регуляції поведінки людини, мораль і право, мораль і політика, мораль і наука, мораль і релігія 3 2. Моральні мотиви і ціннісні орієнтації 7 3. Основні художні стилі 8 Список використаної літератури 11

Організаційна культура

Вступ 1 Розділ І. Концепція організаційної культури 3 1.1. Визначення «організаційна культура» 3 1.2. Критерії вивчення організаційної культури 6 Розділ ІІ. Розвиток організаційної культури 9 2.1. Формування організаційної культури 9 2.2. Підтримка організаційної культури 12 Розділ ІІІ. Вплив культури на організаційну ефективність 15 Розділ VІ. Національне в організаційній культурі 19 4.1. Національна модель Р.Р. Гестеланда 19 4.2. Модель Е. Холла 20 4.3. Модель Г. Хофстеде 21 4.4. Модель Лейн і Дістефано 23 4.5. Модель Оучі 25 Висновки 28 Література 29

Фінансування культури

Зміст Вступ 3 1 Теоретичні основи фінансування культури 4 1.1 Обгрунтування необхідності активної політики держави у культурній сфері 4 1.2. Економічна функція культурного сектору. 7 1.3. Світовий досвід державної політики в сфері культури 10 1.4. Умови фінансування індустрії культури. 16 2 Управління та фінансування сфери культури 22 3 Проблеми та перспективи фінансування культури 34 Висновки 37 Література 38

Поняття і соціально-економічне значення культури торгівлі

Зміст Вступ…………………………………………..…….…………………3 Розділ І. Поняття і соціально-економічне значення культури торгівлі……………………….……..…………………….5 1.1. Суть і соціально-економічне значення культури торгівлі…………….………………………………..5 1.2. Поняття та складники культури торгівлі 1.3. Та культури обслуговування……..…………….……..7 Розділ ІІ. Критерії і показники рівня культури торговельного обслуговування………….………………..….….12 2.1. Загальна характеристика діяльності Торгового Дому “Міро”…………..…………………….…12 2.2. Стан культури обслуговування………………….…..13 2.3. Аналіз показників Торгового Дому “Міро”….……15 Розділ ІІІ. Шляхи підвищення культури торговельного обслуговування……………………………..…..34 3.1. Зустріч з покупцем……………………………….…...34 3.2. Правильний показа та запропонування товару.….35 Висновки…………………………………………………………...38 Додаток ………………………….…………………………….…..40 Список використаної літератури……………….…………..….46

Етика та естетика Контрольна робота

Зміст 1. Мораль як феномен культури. 3 2. Назвіть основні сторони спілкування та поясніть їх взаємодію 5 3. Зовнішність - як важливий параметр невербальної комунікації 8 Література 10

Форми свідомостіі їх функції

Вступ 3 1. МОРАЛЬ І МОРАЛЬНІСТЬ 4 2. ПОЛІТИКА. МОРАЛЬ І ПОЛІТИКА. ПОЛІТИЧНА МУДРІСТЬ 7 3. РЕЛІГІЙНА СВІДОМІСТЬ 12 Висновки 15 Література 16

Форми свідомості, їх функції

1. Мораль і моральність 3 2. Політика. Мораль і політика 4 3. Релігійна свідомість 8 Література 12

Роль моральних мотивів у політиці

Вступ 3 1. Політика і мораль: історичний аспект 4 2. Вплив влади на особу 7 3. Мораль в українській політиці 9 Висновки 14 Література 16

Мораль і дія

Вступ / 1. Мораль як сутність діяльності і поведінки / 2. Моральні мотиви і ціннісні орієнтації як визначальні принципи діяльності людини / Висновки / Використана література

Стратегія розвитку управлінських структур в галузі культури і мистецтв

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ СТРУКТУР В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ 6 1.1. Організаційно-правові основи управління культурою 6 1.2. Організаційно-управлінський механізм в сфері культури і мистецтв 9 1.3. Місцеве самоврядування і культура 11 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ УПРАВЛІНСЬКИХ СТРУКТУР В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ 14 2.1. Міністерство культури і туризму України як вища ланка управління в сфері культури і мистецтв 14 2.2. Управління мистецтв і освіти Міністерства культури і туризму України 16 2.3. Структура управління сферою туризму в Україні 20 РОЗДІЛ ІІІ. СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКИХ СТРУКТУР В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ 27 3.1. Оптимальна управлінська структура в галузі культури і мистецтв 27 3.2. Стратегія розвитку управлінських структур в галузі культури і мистецтв (на прикладі туристичної сфери) 28 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 42