институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Процес розробки стратегії маркетингу підприємства. Основні види стратегій

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2006 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Процес розробки стратегії маркетингу підприємства. Основні види стратегій

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Маркетингова стратегія: сутність та ознаки 4
2. Особливості розробки ефективної маркетингової стратегії 9
3. Аналіз основних напрямків маркетингової стратегії 12
Висновок 21
Література 23
Cмотрите также:
Банківський маркетинг

ВСТУП 3 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4 1.1.Суть, принципи, завдання і функції маркетингу банку 4 1.2. Основні концепції маркетингу 15 2.ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ 17 2.1. Поняття маркетингової стратегії 17 2.2. Основні стадії розробки маркетингових стратегій 18 2.3. Стратегія комерційного банку та складові його діяльності 21 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 23 3.1. Удосконалення комплексу банківського маркетингу 23 3.2. Пропозиції щодо цілей та стратегій маркетингу 25 ВИСНОВОК 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Етапи розробки цінової стратегії підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність послідовність розробки та основні види цінових стратегій підприємства 5 2. Розробка цінової стратегії на підприємстві 14 ВИСНОВОК 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23

Маркетинг

Вступ 3 1 Поняття планування маркетингу 4 2 Види маркетингових стратегій 11 3 Основні етапи розробки маркетингової стратегії 16 Висновок 19 Використана література 20

Маркетинг

Вступ 3 1 Поняття планування маркетингу 4 2 Види маркетингових стратегій 11 3 Основні етапи розробки маркетингової стратегії 16 Висновок 19 Використана література 20

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37

Типи стратегій розвитку бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4 1.1. Стратегія підприємства: сутність, види, рівні, етапи розробки 4 1.2. Основні типи стратегій розвитку бізнесу 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка конкурентних позицій підприємства 21 2.3 Аналіз стратегії розвитку бізнесу підприємства 28 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 33 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54

Розробка маркетингової стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5 1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5 1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13 Класифікація маркетингових стратегій 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40 2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46 2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54 2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71 3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71 3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84 3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95 3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Основні типи міжнародних стратегій входження в ринок

ВСТУП 3 1. Поняття та види міжнародних стратегій 4 2. Основні етапи розробки міжнародних стратегій 8 3. Концептуальні основи зовнішньоекономічної стратегії України 13 ВИСНОВКИ: 17 Список використаної літератури: 18

Значення та процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5 1.2. Показники роботи підприємства 7 1.3 Технологічна схема виробництва продукції 10 2. Значення та процес стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Зміст та значення стратегічного планування, його переваги 14 2.2 Основні етапи стратегічного планування 25 3. Аналіз ситуації, що склалася – вихідний етап стратегічного планування 31 3.1 Аналіз внутрішніх можливостей підприємства 31 3.2 Аналіз навколишнього середовища маркетингу. 43 3.2.1 Аналіз макросередовища маркетингу 43 3.2.2 Аналіз мікро середовища маркетингу 47 3.3 Аналіз цілей діяльності підприємства 52 3.4 Аналіз господарського портфеля підприємства 61 4. Розроблення стратегії розвитку підприємства 64 4.1 Види маркетингових стратегій та підходи до їх розроблення 64 4.2 Вибір та обґрунтування напрямів розвитку підприємства 69 4.3 Розроблення бюджету маркетингу 73 5. Охорона праці на підприємстві 78 Висновки 84 Список використаної літератури 88