институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 9 | Год: 2010 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку

Зміст
І. Вступ.
ІІ. Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку.
1.1. Огляд вітчизняної і закордонної психології - непедагогічної літератури з проблем виховання і сімейних взаємин.
ІІІ. Опис методик дослідження і його організація.
3.1. Опис діагностичних методик.
3.1.1. Діагностика тривожності в підлітка.
3.1.2. Діагностика стану агресії в підлітків.
IV. Висновок.
V. Використана література.
Cмотрите также:
Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини молодшого шкільного віку - 7-11 років

ВСТУП 2 І. РОЛЬ СІМ’Ї В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 3 1.1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми впливу родини на розвиток особистості 3 1.2. Родина як об'єкт психологічного дослідження 5 1.3. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 8 ІІ. ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ 16 2.1. Мета і задачі дослідження 18 2.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 19 2.3. Результати дослідження та їх аналіз 22 ВИСНОВКИ 26 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 31

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

Особливості соціальної роботи з клієнтами підліткового віку в період емоційної кризи

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретична суть підліткового віку 6 1.1. Біологічні умови розвитку 6 1.2. Соціальна ситуація розвитку 9 Розділ 2. Характеристика підліткового віку в період "емоційної кризи" 15 2.1. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці 15 2.2. Формування особистості підлітка 21 2.3. Криза 13 років 26 ВИСНОВКИ 29 Список використаної літератури 31

Становлення особистості індивіда

1. Соціальна колективність. Відносини між індивідом і групою 2. Структура міжособистісних відносин у групах дітей і підлітків 3. Психологічна характеристика й особливості міжособистісних взаємин дітей підліткового віку. 4. Поняття "самооцінка". 5. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підросткового віку. 6. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії. 7. Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо-С. Рубинштейн) 8. Список використовуваної літератури

Сім'я як чинник виховання молодшого школяра

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 5 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 5 1.2 Структура і функції сім’ї 14 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 21 2.1. Стилі сімейного виховання 21 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 26 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТКИ 34 ДОДАТОК 1 34

Агресивна поведінка дітей підліткового віку та її подолання

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генези у психологічній теорії та практиці 6 1.1. Поняття та мотивація агресивної поведінки 6 1.2. Теорії причин агресії 7 Розділ 2. Агресивна поведінка підлітків 14 2.1. Типологія агресивної поведінки підлітка 14 2.2. Причини і специфіка прояву агресивності дітей на різних стадіях підліткового віку 16 2.3. Статеві особливості прояву агресивності в поведінці дітей підліткового віку 20 Розділ 3. Емпіричне дослідження агресивної поведінки підлітків 23 3.1. Методики дослідження 23 3.2. Характеристика вибірки 30 3.3. Аналіз результатів 34 3.4. Методичні рекомендації 35 Висновки 40 Література 42 ДОДАТКИ 44

Самооцінка підлітків.

Зміст Вступ 1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології А) Властивості самооцінки Б) Фактори, що визначають самооцінку В) Її роль в становленні особистості 2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку. 3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку Висновки Список використаних джерел

Гра у розвитку взаємин дітей

ПЛАН. ВСТУП....................................................................................................3 І. Моральне виховання .......................................................…….......5 ІІ. Формування взаємин дітей дошкільного віку...........................6 ІІІ. Гра у розвитку взаємин дітей............................................8 3.1. Молодші дошкільники.....................................................11 3.2. Середній дошкільний вік.................................................13 3.3. Старші дошкільники................................................……17 IV. Становлення взаємин дітей у трудовій діяльності ...............21 V. Спільна продуктивна діяльність на заняттях як засіб формування взаємин дошкільників ………………………………..29 ВИСНОВОК …………………………………………………………...36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ……………………………………37

Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 5 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСІЇ 5 1. 1. Поняття, сутність та особливості агресії 5 1.2. Теорії агресивної поведінки в психологічній науці 8 1.3. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 12 РОЗДІЛ ІІ 17 ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 17 2.1. Обґрунтування емпіричного дослідження 17 2.2. Проведення діагностичного дослідження агресивності особистості дітей підліткового та юнацького віку 18 2.3. Аналіз результатів психологічного дослідження 24 РОЗДІЛ ІІІ 29 РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ 29 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 37-40 Метою роботи є особливості діагностики і корекції агресивної поведінки дітей підліткового віку. Базою експериментального дослідження була ЗОШ.

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Вступ......................................................................................................................3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8 1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8 1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16 1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27 1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36 1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36 1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51 1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці........................................................77 2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77 2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77 2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77 2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80 2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за методикою Г.Смішека............................................................80 2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим особистостям.................................................................................83 Висновки..............................................................................................................88 Список використаної літератури.......................................................................91 Додатки.................................................................................................................93