институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Керування рекламною діяльністю фірми

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 64 | Год: 2010 | Размер: 125 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Керування рекламною діяльністю фірми

Вступ 2
1. Керування рекламною діяльністю фірми 3
1.1. Інформаційне забезпечення реклами 3
1.2. Планування рекламної діяльності 10
1.3. Організація рекламної діяльності 16
2. Аналіз рекламної діяльності 25
2.1. Характеристика фірми 25
2.2. Вплив реклами на просування товарів фірми 25
2.3. Аналіз керування рекламною діяльністю фірми 25
3. Пропозиції щодо удосконалення керування рекламною діяльністю фірми 26
3.1. Розробка рекламної стратегії 26
3.2. Формування рекламного бюджету 31
3.3. Планування рекламної компанії 31
4. Охорона праці 31
Cмотрите также:
Управління рекламною діяльністю фірми (на прикладі УкрСиббанку)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 6 1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності підприємстсва 6 1.2. Основні принципи рекламної діяльності підприємства 15 1.3. Особливості управління рекламною діяльністю банківської установи 29 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ФІРМИ 45 2.1. Загальна характеристика господарсько-фінансової дяльності Укрсиббанку 45 2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 55 2.3. Оцінка управління рекламною діяльністю підприємства 61 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АКІБ «УКРСИББАНК» 80 3.1. Умови необхідні для ефективної рекламної діяльності АКІБ УКРСИББАНК 80 3.2. Розробка рекомендацій з підвищення ефективності використання рекламного бюджету АКІБ «УКРСИББАНК» 83 3.3. Основні напрями удосконалення системи організації та управління рекламою в АКІБ «УКРСИББАНК» та оцінка їх ефективності 87 ВИСНОВКИ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Види реклами та їх характеристика 5 1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13 1.3. Реклама турбізнесу в Україні 18 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТП "САМ" 26 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 26 2.2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства 30 2.3. Аналіз фінансової діяльності підприємства 48 2.4. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 58 РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 65 3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 65 3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на прикладі туристичного підприємства "САМ" 70 3.3. Розрахунок необхідного бюджету і ефективності пропонованих заходів. 73 ВИСНОВОК 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87 ДОДАТКИ 91

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

РОЛЬ РЕКЛАМИ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Види реклами та їх характеристика 5 1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "САМ" 21 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 21 2.2. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 23 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 28 3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 28 3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на туристичному підприємстві "САМ" 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40

АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Види реклами та їх характеристика 5 1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13 1.3. Реклама турбізнесу в Україні 18 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТП "САМ" 26 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 26 2.2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства 30 2.3. Аналіз фінансової діяльності підприємства 48 2.4. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 58 РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 65 3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 65 3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на прикладі туристичного підприємства "САМ" 70 3.3. Розрахунок необхідного бюджету і ефективності пропонованих заходів. 73 ВИСНОВОК 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87 ДОДАТКИ 91

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52 2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57 2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ. 75

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52 2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57 2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ. 75

Управління рекламною діяльністю турфірми

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ 5 1.1. Реклама як складова частина маркетингової діяльності 5 1.2. Методичні підходи до планування рекламних кампаній 22 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “САТУРН” 29 2.1 Аналіз основних напрямків рекламної кампанії в 2003 році 29 2.2. Аналіз планування і бюджету рекламної діяльності за 2003 рік 32 3. ПЛАНУВАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ БЮДЖЕТУ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “САТУРН” 34 3.1. Розробка медіаплану за напрямками рекламної кампанії 34 3.2. Основні підходи до організації та управління рекламною кампанією 38 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55

УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОСНОВ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ 8 1.1. Реклама як економічна категорія 8 1.2. Мета і завдання рекламних заходів 23 1.3. Стимулювання збуту як основний напрям управління рекламною діяльністю 30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА БАЗІ ЗАТ „Назва” 37 2.1. Аналіз конкурентного середовища підприємства 37 2.2. Дослідження рекламної кампанії підприємства 50 2.3. Аналіз процесу та методичного забезпечення розробки рекламної кампанії 70 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ВАТ „Назва” 79 3.1. Дослідження засобів реклами та оцінка ефективності проведеної рекламної кампанії 79 3.2. Удосконалення методичного інструментарію дослідження економічної ефективності рекламної кампанії 85 3.3. Обґрунтування медіа-плану проведення рекламної кампанії на майбутнє 92 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107 ДОДАТКИ 113