институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Зміст
ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ 4
2. СУТЬ І ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 16
3. РОЛЬ І МІСЦЕ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РОЗУМОВОМУ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
Cмотрите также:
Формування у старших дошкільників доброзичливого ставлення до молодших дітей

Вступ 2 Дитячі взаємини як психолого-педагогічна проблема 5 Особливості ставлення старших дошкільників до молодших дітей 13 Шляхи формування доброзичливого ставлення старших дошкільників до молодших дітей 18 Зміни в спілкуванні і взаєминах дітей різноговіку в дитячому садку і вдома 22 Висновки і педагогічні рекомендації 25 Список використаної літератури 27

Формування моральної культури старших школярів як педагогічна проблема

Зміст Вступ.........................................................................................................................3 1. Формування моральної культури старших школярів як педагогічна проблема..........................................................................................4 2. Вікові особливості старших школярів.............................................................11 3. Педагогічні умови формування моральної культури старших школярів.............................................................................16 Висновок................................................................................................................24 Список використаної літератури.........................................................................25

Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розвиток розумових здібностей у дітей дошкільного віку 5 1.1. Характеристика наукових джерел з даного питання 5 1.2. Суть і завдання розумового розвитку старших дошкільників 15 Розділ 2. Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.1. Особливості розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.2. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку на заняттях 32 Висновки 37 Список використаної літератури 39

Експериментальні аспекти формування екологічної культури

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5 1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5 1.2. Поняття екологічного виховання 11 1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13 Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32 Висновок 41 Список використаної літератури 43

Виховання працьовитості у старших дошкільників шляхом ознайомлення з трудовими традиціями

Вступ 2 1. Значення системи роботи з трудового виховання для різнобічного розвитку дошкільників 4 2. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань виховання старших дошкільників на трудових традиціях українського народу 18 3. Стан проблеми в практиці дошкільних закладів 22 4. Формування практичних трудових умінь на основі трудових традицій як умова виховання працьовитості 26 5. Аналіз результатів експериментальної роботи 31 Висновки і педагогічні рекомендації 32 Список використаних джерел 36 Додатки 37

Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім’ї

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІКИ 6 1.1. Економічна освіта в теорії та практиці педагогіки 6 1.2 Основні цілі, задачі і принципи економічного виховання старших дошкільників 8 1.3. Роль сім‘ї в економічному вихованні старших дошкільників 10 РОЗДІЛ 2 13 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ УЯВЛЕНЬ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 13 2.1. Організація дослідження та проведення констатуючого експерименту 13 2.2 Проведення та результати формуючого этапа дослідження 19 2.3 Результати контрольного етапу дослідження 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Музакальное образование.

ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 1.1. Психолого-педагогічний аспект розвитку здібностей дітей дошкільного віку 1.2. Історико-логічний аналіз проблеми розвитку музичного фольклору 1.3. Класифікація і термінологія дитячого музичного фольклору 1.4. Дидактична роль фольклору у формуванні особистості дошкільника РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 2.1. Характеристика музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку 2.2. Організація і керівництво процесу розвитку музичних здібностей старших дошкільників 2.3. Динаміка розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку Висновки Список використаних джерел

Психологічні засоби розвитку творчих здібностей дошкільників

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей дошкільників 7 1.1. Поняття та сутність творчих здібностей 7 1.2. Вікові особливості та основні етапи формування творчих здібностей дітей дошкільного віку 11 1.3. Дослідження основних психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 18 2. Обґрунтування моделі експериментального дослідження 40 2.1. Психологічні основи розвитку творчих здібностей дошкільників 40 2.2. Психолого-педагогічне проектування системи психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 52 2.3. Розробка методики дослідження розвитку творчих здібностей дошкільників та застосування окремих психологічних засобів 66 3. Аналіз результатів впливу психологічних засобів на розвиток творчих здібностей дошкільників 74 3.1. Узагальнення результатів експерименту 74 3.2. Рекомендації стосовно застосування психолого-педагогічної технології розвитку творчих здібностей дошкільників 78 Висновки 91 Література 100 Додатки 111 Додаток А. Розвиток творчих здібностей дітей 112 Додаток Б. Пізнавальний портрет дитини 113 Додаток В. Психолого-педагогічні методи та засоби розвитку творчої діяльності дітей дошкільного віку 114

Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї

Пути формирования начальных экономических знаний у старших дошкольников в условиях семьи Мета роботи. Отже виходячи з цього ми обрали метою нашої роботи шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї. Предмет дослідження. Система початкових економічних знань. Об’єкт дослідження. Формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї. План: Вступ. 3 1. Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8 2. Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 11 3. Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 16 3.1. Методика та проведення дослідження. 19 3.2. Обговорення результатів дослідження. 20 4. Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 21 5. Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 31 Висновки та педагогічні рекомендації. 33 Використана література. 34

Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського

Вступ 2 Розділ І. Формування та розвиток сенсорної культури у дітей засобами природничого виховання 5 1.1 Сенсорна культура та особливості її розвитку у дошкільників 5 1.2 Виховання засобами природи 22 Розділ ІІ. Ознайомлення з природою та його роль у розвитку сенсорної культури за В.О. Сухомлинським 29 2.1. Природа як основоположний чинник виховання у працях В.О. Сухомлинського 29 2.2 Погляди В.О. Сухомлинського на роль природи в сенсорному вихованні дітей 37 2.3 Методика В.О. Сухомлинського з розвитку сенсорної культури старших дошкільників під час їх спілкування з природою 43 Розділ ІІІ. Практична частина 54 3.1 Експериментальна методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор розроблених за методами В.О. Сухомлинського 54 3.2 Психолого-педагогічне проектування сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами природничого виховання (план на 10 днів) 58 3.3 Поради вихователям і батькам по сенсорному вихованню 60 Висновки 64 Додатки 66 Список використаної літератури 72