институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мови у дошкільників 7
1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7
1.2 Розвиток рідної мови та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11
Розділ 2. Методи розвитку мови у дошкільників 17
2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвиткумови 17
2.2 Експериментальна робота з розвитку мови 21
Висновки 26
Використана література 27
Cмотрите также:
Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти підготовки дошкільників до навчання у школі 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Підготовка до школи дітей, які не відвідують дошкільних закладів 11 Розділ 2. Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу дошкільної зрілості 17 2.2 Параметри дошкільної зрілості. Гра - краща діагностика готовності дитини до школи 21 Висновки 26 Використана література 28

Методи розвитку мовлення у дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідного мовлення та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мовлення у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвитку мовлення 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мовлення 21 Висновки 26 Використана література 27

Методика проведення "уроків мислення" у старшій групі дошкільного закладу

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ "УРОКІВ МИСЛЕННЯ" В СУЧАСНІЙ ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ 5 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 5 1.2 Основні засади "Уроків мислення" В.О. Сухомлинського 8 РОЗДІЛ 2. ЕКПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 15 2.1 Методика проведення "уроків мислення" у старшій групі дошкільного закладу 15 2.2 Результати експерименту 24 2.3 Рекомендації 26 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Початок освіти XXI століття

Вступ 3 1. Особливості дошкільної та початкової системи освіти 4 2. Організація професійної освіти у Німеччині 9 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Початок освіти XXI століття

Вступ 3 1. Особливості дошкільної та початкової системи освіти 4 2. Організація професійної освіти у Німеччині 9 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика дошкільної та шкільної освіти. Їхні пріоритети та недоліки 6 1.1. Перспективи удосконалення шляхів і методів дошкільної і початкової освіти 6 1.2. Зміни в цілях і завданнях початкової школи 7 1.3. Основи, функції та риси початкової школи 8 1.4. Сутність, мета і особливості дошкільної освіти 10 1.5. Перехід на дванадцятирічне навчання 12 1.6. Організація роботи з дітьми в початковій школі 13 Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою 15 2.1. Психологічні особливості переходу із дошкільного закладу освіти до школи 15 2.2. Формування світогляду дошкільника та молодшого школяра засобами інтегрованих знань про людину і світ 17 2.3. Інтегрована технологія - система розвитку, навчання і виховання дітей в ДНЗ. Необхідний мінімум для переходу до школи 20 Розділ 3. Диференційовані заняття в підготовчій групі дитячого садку як один із засобів наступності між ДНЗ та школою 27 Висновки 41 Список використаної літератури 44

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

Проблеми і протиріччя співробітництва України з країнами СНД їх вирішення

Вступ 2 1. Україна та СНД: історія проблем стратегічного партнерства 6 2. Двосторонні відносин України з країнами СНД та їх проблемні питання 33 3. Проблема кордонів у СНД 60 4. Проблеми реформування СНД та шляхи їх вирішення 65 5. Проблеми стратегічного розвитку зовнішньоторгівельних зв’язків України з країнами СНД та варіанти їх розв’язання 70 Висновки 80 Список використаних джерел 84

Компетенція Верховної Ради України: проблемні аспекти реалізації + ДОПОВІДЬ

ВСТУП 2 Розділ 1. Поняття та структура компетенції Верховної Ради України 6 1.1. Поняття парламентської компетенції в теорії конституційного права 6 1.2. Компетенція Верховної Ради України 26 1.3. Поняття та види функцій Верховної Ради України 37 Розділ 2. Проблемні аспекти реалізації повноважень Верховної Ради України в межах її основних функцій та можливі шляхи їх подолання 49 2.1. Повноваження Верховної Ради України у сфері законодавчого процесу: актуальні проблеми та шляхи вирішення 49 2.2. Проблемні питання реалізації установчої функції Верховної Ради України 62 2.3. Характеристика повноважень українського парламенту в межах його контрольної функції 72 ВИСНОВКИ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Діяльність банків та протидія легалізації незаконно отриманих коштів

Вступ 3 1. Поняття та засоби “відмивання” (легалізації) грошей 4 2. Боротьба з відмиванням грошей у банківському секторі 7 3. Проблемні питання та шляхи їх вирішення 12 Висновки 19 Список використаних джерел 20