институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 32 | Год: 2010 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ЗОШ 6
1.1 Сутність, мета, завдання художньо-творчої діяльності на уроках образотворчого мистецтва 6
1.2 Специфіка організації творчої діяльності учнів в ЗОШ 8
РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 12
(НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОЇ ШКОЛИ) 12
2.1. Організаційно-педагогічні особливості здійснення образотворчої діяльності в системі позашкільної освіти 12
2.2. Характеристика різновидів художньо-творчої роботи в позашкільних закладах художньо-естетичного напрямку 14
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ДОДАТОК 32
Cмотрите также:
Робота психолога у позашкільних закладах

ВСТУП 3 1. Перелік типів позашкільних навчальних закладів 5 2. Роль психологічної служби в системі роботи позашкільного навчального закладу 6 3. Психологічний вплив позашкільних закладів на особистість дитини 9 4. Напрями роботи психолога в позашкільних закладах 10 5. Позашкільна організація діяльності психологічних служб 13 ВИСНОВОК 17 Література 18

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ЗМІСТ 1. Вступ ……………………………………………………………………………… 3 1. Розділ І. Фактори позашкільного виховання………………………………… 5 § 1 Принципи позашкільного педагогічного процесу………………………….. 7 § 2 Співпраця педагогів школи з організаторами позашкільних закладів…… 9 2. Розділ ІІ. Основні позашкільні установи…………………………………… 12 § 1 Форми організації позакласної і позашкільної роботи………………….. 17 § 2 Методи позакласної і позашкільної роботи……………………………... 20 3. Розділ ІІІ. Діяльність організатора позакласної і позашкільної роботи.. 22 § 1 Функції позашкільного педагога…………………………………………. 24 4. Висновок………………………………………………………………………… 26 5. Список літератури……………………………………………………………... 28

Соціально-педагогічні та виховні можливості позашкільних навчально - виховних установ

План 1. Вступ. 2. Мета та завдання позашкільної освіта виховання. 3. Основні напрямки і зміст позашкільної освіти та виховання. 4. Основні типи позашкільних навчально-виховних заходів. 5. Виховні можливості дитячих оздоровчих таборів.

Теоретичні основи соціальної роботи у закладах системи освіти + ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Вступ с. 2 – 7 1. Характеристика системи освіти в Україні с. 8 – 22 2. Зміст та напрямки соціальної роботи в закладах системи освіти в Україні с. 23 – 42 Висновки с. 43 – 48 Список використаної літератури с. 49 –51

Теоретичні основи соціальної роботи у закладах системи освіти

Вступ 2 1. Характеристика системи освіти в Україні 8 2. Зміст та напрямки соціальної роботи в закладах системи освіти в Україні 23 Висновки 43 Список використаної літератури 49

Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Нормативно-правові основи регулювання навчання працівників підприємств, установ та організацій 6 1.1. Кодекс законів про працю України, як основний нормативний акт в сфері регулювання навчання працівників 6 1.2. Законодавство України, що регулює відносини між адміністрацією підприємств та працівниками під час їх навчання 11 Розділ ІІ. Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях 14 2.1. Особливості трудового процесу осіб, що проходять професійну підготовку і підвищення кваліфікації 14 2.2. Види виробничого навчання та їх характеристика 21 2.3. Пільги та заохочення для працівників, що проходять виробниче навчання 39 Розділ ІІІ. Правове регулювання праці працівників, які поєднують роботу із навчанням у закладах та установах освіти різних типів 47 3.1. Трудовий процес і пільги для працівників, які навчаються в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах 47 3.2. Навчання працівників у вищих навчальних закладах різних рівнів акредитації 83 3.3. Час відпочинку працівників, що поєднують роботу із навчанням у закладах і установах освіти: види відпочинку та їх правова регламентація 87 Висновки 103 Використана література 107

Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Нормативно-правові основи регулювання навчання працівників підприємств, установ та організацій 6 1.1. Кодекс законів про працю України, як основний нормативний акт в сфері регулювання навчання працівників 6 1.2. Законодавство України, що регулює відносини між адміністрацією підприємств та працівниками під час їх навчання 11 Розділ ІІ. Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях 14 2.1. Особливості трудового процесу осіб, що проходять професійну підготовку і підвищення кваліфікації 14 2.2. Види виробничого навчання та їх характеристика 21 2.3. Пільги та заохочення для працівників, що проходять виробниче навчання 39 Розділ ІІІ. Правове регулювання праці працівників, які поєднують роботу із навчанням у закладах та установах освіти різних типів 47 3.1. Трудовий процес і пільги для працівників, які навчаються в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах 47 3.2. Навчання працівників у вищих навчальних закладах різних рівнів акредитації 83 3.3. Час відпочинку працівників, що поєднують роботу із навчанням у закладах і установах освіти: види відпочинку та їх правова регламентація 87 Висновки 103 Використана література 107

Організація обслуговування

ЗМІСТ 1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3 2. Підготування приміщень для споживачів 5 3. Організація процесу самообслуговування 7 4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9 5. Класифікація бенкетів і прийомів 13 6. Організація надання послуг з кейтерингу 13 7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16 8. Особливості обслуговування в барах 17 9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18 10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20 Список використаної літератури 24

Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-інвалідами

Вступ 2 1. Напрями соціально-педагогічної діяльності в шкільних закладах де є діти з особливими потребами 5 1.1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 1.2. Стан освіти і фахової підготовки інвалідів у нашій країні 7 1.2.1. Дошкільна і шкільна освіта 7 1.2.2. Професійно-технічна освіта та підготовка до навчання у вищих навчальних закладах 9 1.3. Захист прав дітей-інвалідів 11 2. Аналіз досвіду соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами 13 2.1. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 13 2.2. Досвід Львівської школи № 95 з адаптації до навчання дітей із вадами слуху 17 2.3. Рекомендації стосовно вдосконалення освіти і фахової підготовки дітей-інвалідів 21 2.3.1 Заходи загального характеру спрямовані на удосконалення освіти і фахової підготовки інвалідів 21 2.3.2. Заходи щодо вдосконалення шкільної освіти дітей-інвалідів 23 2.3.3. Заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти підлітків-інвалідів 24 Висновки 25 Список літератури 27

Організація спортивно-оздоровчої роботи в дошкільних закладах освіти та сім’ях

1. ОСНОВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТА СІМ’ЯХ 3 2. ОСНОВНІ ВИДИ МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТА РОДИНАХ 5 2.1. Гімнастика 5 2.2. Ігри 6 2.3. Біг 7 2.4. Плавання 9 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13