институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 4
1.1 Види нетрадиційних уроків. Особливості методики проведення 4
1.2 Лекція як одна з нестандартних форм навчання 13
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 16
2.1 Практичне впровадження нестандартних уроків 16
2.2 Приклад нестандартного уроку та його методичні особливості 18
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
ДОДАТКИ 27
Cмотрите также:
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ФУНКЦІЇ ВИХОВАННЯ............................................................................6 1.1. Поняття та сутність виховання...........................................6 1.2. Загальні функції виховного процесу................................9 РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ……………………………..15 2.1. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі…...15 2.2. Основні напрямки оптимизації освіти в сучасній школі….25 ВИСНОВКИ...................................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................33

Методика проведення уроків літератури рідного краю

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти викладання уроків літератури рідного краю 6 1.1. Особливості уроків літератури в сучасній школі 6 1.2. Методика викладання літератури рідного краю на прикладі Борзнянщини 17 Розділ 2. Методика проведення уроків літератури рідного краю 21 2.1. Урок літератури рідного краю для учнів 6-7 класів 21 2.2. Урок літератури на тему "Життєвий і творчий шлях В.М. Забіли" 23 2.3. Проведення уроку за прозою Г. Барвінок 29 Висновки 32 Список використаної літератури 34

"ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1 Педагогічна інноватика в сучасній школі 5 1.2 Педагогічна технологія та інновація в загальноосвітній школі 11 1.3 Сутність інноваційної технологічності 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 23 2.1 Метод проектів: сутність, характеристика 23 2.2 Поняття та види дослідницьких проектів 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній загальноосвітній школі

ВСТУП 3-6 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Характеристика нетрадиційних форм уроків в сучасній школі 6-8 1.2. Аналіз нетрадиційних форм лекційних занять 8-14 1.3. Нетрадиційні форми позаурочного навчання 14-22 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 22 2.1. Організація дослідження 22-24 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 24-27 ВИСНОВОК 27-29 РЕЗЮМЕ 29-31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31-35 ДОДАТКИ 35-43

Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній загальноосвітній школі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Характеристика нетрадиційних форм уроків в сучасній школі 6 1.2. Аналіз нетрадиційних форм лекційних занять 8 1.3. Нетрадиційні форми позаурочного навчання 14 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 22 2.1. Організація дослідження 22 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 ДОДАТКИ 33

ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі

ЗМІСТ Вступ 2 1. Поняття та сутність виховання 6 2. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі 9 3. Основні риси менеджменту освіти 24 Висновки 33 Список літератури 34

Урок як основна форма організації навчання мови в школі

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 4 1.1. Вибір організаційної форми уроку 4 1.2. Завдання уроку 6 1.3. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 10 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 16 2.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 16 2.2. Методика розвитку монологічного мовлення 18 2.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 20 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36