институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 47 | Год: 2010 | Размер: 51 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Зміст

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК НАУКА 5
1.1 Основні питання загальної теорії навчання мови 5
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 8
2.1 Ілюстративний метод вивчення фонетики 8
2.2 Використання наочності під час вивчення української лексики 18
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 37
Cмотрите также:
Використання наочності на уроках української мови. Міжпредметні зв′язки на уроках мови

ВСТУП 3 1. Види наочності, що застосовуються на уроках української мови 4 2. Методичні рекомендації щодо використання наочного матеріалу 5 3. Здійснення міжпредметних зв'язків 7 ВИСНОВОК 9 Література 11

Ефективне використання наочних засобів навчання при організації навчально-пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках англійської мови

ВСТУП 3 1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ РІВНІ 6 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ 10 2.1. КЛАСИФІКАЦІЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ. 10 2.1 АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ 13 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТОК 23

Використання наочності як цікавого матеріалу на уроках української літератури

Вступ 3 Розділ 1. Наочність як один з головних принципів навчання і передумова його ефективності 6 1.1. Поняття наочності 6 1.2. Види наочності 11 Розділ 2. Використання наочності як цікавого матеріалу на уроках української літератури 13 2.1. Наочність у навчанні української літератури 13 2.2. Вимоги до вибору наочних приладь 23 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30

Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6 1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6 1.2. Методологія розвиваючого навчання 10 1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16 Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20 2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20 2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24 2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35 Висновки 58 Список використаної літератури 61

Контрольна робота з методики викладання української мови

1. Українська мова в системі шкільних предметів. Мета і завдання її вивчення. 2 2. Методика вивчення будови слова і словотвору (поняття, значення, завдання, система вправ та методика їх проведення). 4 3. Шкільні підручники з української мови (для різних типів шкіл). 7 4. Основи мовленнєвої діяльності (теорія та практика). 9 5. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови. 12 6. Концепція мовної освіти у старших класах в 12 –річній школі. 13 7. Види лінгвістичного розбору на уроках української мови та методика їх проведення. 15 Використана література 17

Вивчення української мови

План. I. Вивчення української мови на сучасному етапі. II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах. 1. Система вивчення іменника в молодших класах. 2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник". 3. Робота над дієсловом в початкових класах. 4. Формування граматичного поняття про знаменник. 5. Методи і прийоми при вивченні прислівника. 6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником. III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.

Походження та формування української мови

П л а н Вступ 1. Початок формування української мови 2. Давність мови 3. Зв’язок української та російської мови 4. Сучасні гіпотези про походження української мови Висновки Список використаної літератури

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ ТА МЕТОДИ АНАЛІЗУ СУЧАСНОГО УРОКУ 5 1.1 Основні питання загальної теорії навчання мови 5 1.2 Теоретичні аспекти векторного аналізу сучасного уроку 7 1.3 Самоаналіз уроку вчителем 10 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ СУЧАСНОГО УРОКУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 14 2.1 Аналіз ілюстративного методу вивчення фонетики 14 2.2 Умови аналізу уроку щодо втілення мети педагогічного процесу 24 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34

Шляхи збагачення лексики української мови через ЗМК

Зміст Вступ 3 1. Історичні шляхи збагачення української мови: запозичення з російської, білоруської, інших слов’янських мов та неслов’янські елементи в складі української лексики 5 2.Мовленнєві особливості періодичних видань 11 3. Шляхи збагачення мови ЗМК через газетну лексику 14 Висновки 20 Список використаної літератури 21 Метою курсової роботи є вивчення шляхів поповнення лексичного складу української мови через засоби комунікації. Завдання дослідження полягають у наступному: 1. Дослідити історичні передумови та шляхи збагачення української мови. 2. Вивчити особливості мови засобів масової комунікації. 3. Зробити дослідження шляхів збагачення мови через українську пресу. Предметом курсової роботи є шляхи збагачення української мови. Об’єкт дослідження - засоби масової комунікації та їх вплив на розвиток мови.

Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальні засади навчання синтаксису в середній школі 6 1.1. Теоретичні основи навчання синтаксису української мови в середній школі 6 1.2. Планування та конкретизація мети й завдань навчання мови на уроках синтаксису 6 1.3. Організація уроків синтаксису української мови 7 1.3. Труднощі в опрацюванні синтаксичного матеріалу 12 Розділ 2. Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі 14 2.1. Теоретичні засади вивчення речень з відокремленими другорядними членами 14 2.2. Основи вивчення відокремлених означень на уроках української мови 20 2.3. Основи викладання відокремлених прикладок та відокремлених додатків 21 2.4. Основи вивчення відокремлених обставин 22 2.5. Уточнюючі члени речення 22 Розділ 3. Вправи для опрацювання теми "Відокремлені члени речення" 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31